یکی بهم گفت:
اگه تو تک تک لحظاتت تصورش میکنی
اگه نمیتونی هیچ جوره
از ذهن و قلبت بیرونش کنی
یعنی روحت تو اون آدم گیر کرده :)
پس از تحمل آن همه درد ؛
کسی که به مقصد میرسد
دیگر همانی نیست که به راه افتاده بود .
برای هرکسی یه اسم تو زندگیش هست که
تا ابد هرجایی بره اونو بشنوه,ناخودآگاه برمیگرده
به همون سمت؛یا از روی ذوق؛یا از روی نفرت و یا از روی حسرت ..