برای هرکسی یه اسم تو زندگیش هست که
تا ابد هرجایی بره اونو بشنوه,ناخودآگاه برمیگرده
به همون سمت؛یا از روی ذوق؛یا از روی نفرت و یا از روی حسرت ..
یه جایی تو قرآن میخونیم:
″انی اناربک″
انگار خدا در گوشت داره میگه:خدات منم بیخیال بقیه :)!
دارم دونه دونه به آرزوهام میرسم ...
میشه تو ام بیای تا بتونم قاطع بگم به همه آرزوهام رسیدم:)؟
وقتی سکوت خدارو دیدی
نگو خدا باهام قهره...
خدا به تمومِ کائنات
فرمان سکوت داده؛
تا حرفِ دلِ تورو بشنوه(:
_خب؟!