هدایت شده از - پاتوق ِمنتظران -
گناه مانع ظهور است .
حالا بعد از خوندن این پیام چه حالی بشی ، با خودته:)!
با هم بحث کنید,دعوا کنید,گریه کنید
بخندید,خوشحال شید, ناراحت شید,
از هم دلگیر شید ولی
همو تنها نزارید!
این قانون رابطست,این قانون رفاقته ..
قشنگ ترین عشق ؛
نگاه خداوند بر بندگان است
هر کجا هستی به همان نگاه میسپارمت :)
وابستگی که دست خود آدم نیستش,یهو به خودت میای میبینی تا گردن تو فکرو خیالش غرق شدی .
نیاز داشتم الان بودی و میگفتم بهت که چقدر حالم بده
چقدر نیاز دارم باشی
چقدر نیاز دارم بگی بپوش میام بریم یه دور بزنیم خوب شی
چقدر نیاز دارم با همون اسم همیشگی که خودت برام گذاشتی صدام کنی
چقدر نیاز دارم بگی فداسرت درستش میکنیم
چقدر چقدر چقدر ...
همه حرفم همینه
کاش بودی .