کسی که بدونه شما ناراحتید
و بزاره با اون حال روزهاتون رو سپری کنید و شب ها غمگین بخوابید ، هیچکس تون نیست .
دروغ است هر که گوید که به دل رهست دل را ...
دل ما ز غصه خون شد ، دل او خبر ندارد !
ولی بهتون پیشنهاد میکنم حتماااااا کتاب هادی فرز اثر آقای حدادپور جهرمی رو بخونید ..
فکر کنم مظلومانه ترین جمله رو محمود درویش به محبوبش میگه :
شاید برای تو چیز مهمی نبوده ، اما اون قلب من بود ...
من افتادم ته یه چاه ۱۰ متری؛
تو واسم یه طناب ۳ متری انداختی-
بگن نیستی دروغ گفتم,بگم هستی, کافی نیست.