یا امام رضا:)
منم الان دلم میخواست که
روفرشای حرمت بشینم
و دو کلمه باهات درددل
کنم تا شاید سبک بشم ...
-اِهتمام-
هر چه با هر که کنی بر تو همان میگذرد !
خدایا !
گفتی که دل شکسته باید آورد .
یعنی دل از این شکستهتر میخواهی؟
-اِهتمام-
حدود ۳۶۰ روز هست که منتظرم بیام پیشت و ببینمت.. هرشب قبل خواب میشستم با خودم فکر میکردم چطوری میشه ز
سالگرد شهادتت مبارک آقا هادی:)♡