eitaa logo
-اِهتمام-
1.2هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
857 ویدیو
4 فایل
قسم به آرامشِ چشم‌های اشک‌بارَش ؛ که از آن امنیت می‌بارید..! اِهتمام ‌: تلاش‌ ‌، پشتکار . . کپی؟فوروارد قشنگتره؛)
مشاهده در ایتا
دانلود
-
همیشه مراقب اولیناتون باشید اولین محبوبتون .. اولین کافه رفتنتون .. اولین قربون صدقه هاتون .. اولین حرف هاتون .. اولین چت کردنای سر شبتون .. اولین خنده هاتون .. اولین هیات یا پارک رفتناتون .. اولین چشم تو چشم شدناتون .. همه چی .. چون هیچ وقت آدم اولینارو فراموش نمیکنه .. نه خودشونو نه آدمشونو!.
تاوان ها دادیم تا فهمیدیم ‌، هیچ چیز از هیچکس بعید نیست ‌...
هنگام ثمر دادنمان بود خزان شد:)...
- مطمعنم گفته بودی:با توام،تا روز مرگ من فقط شک میکنم گاهی...مبادا مرده‌ام
سر سفره که نشست گفت: «آخرین صبحونه رو با من نمی‌خوری؟!»؛ با بغض گفتم: «چرا این‌طور میگی؟ مگه اولین باره میری مأموریت؟!» گفت: «کاش می‌شـد صداتو ضبط می‌کردم با خودم می‌بردم که دلم کمتر تنگت بشه». گفتم: «قرار گذاشتیم هر کجا که تونستی زنگ بزنی، من هر روز منتظر تماست می‌مونم، منو بی‌خبر نذار.» با هر جان کندنی که بود برایش قرآن گرفتم تا راهیش کنم، لحظه آخر به حمید گفتم: «حمید تو رو به همون حضرت زینب(س) هرکجا تونستی تماس بگیر». گفت: «جور باشه حتماً بهت زنگ می‌زنم، فقط یه چیزی، از سوریه که تماس گرفتم چطوری بگم دوستت دارم؟ اونجا بقیه هم کنارم هستن، اگه صدای منو بشنون از خجالت آب میشم»؛ به حمید گفتم: «پشت گوشی به جای دوستت دارم بگو یادت باشه!من منظورت رو می‌فهمم». از پیشنهادم خوشش آمده بود، پله‌ها را که پایین می‌رفت برایم دست تکان می‌داد و با همان صدای دلنشینش چندباری بلند بلند گفت: «یادت باشه! یادت باشه!» لبخندی زدم و گفتم: «یادم هست! یادم هست.» - تیکه ای از کتاب یادت باشد(شهید سیاهکالی:))
- میبردم دلیل بردم تو بودی :)
- شده دلتنگ کسی باشی و از شدت حُزن گریه بر شانه بالش کنی و خواب شوی:)؟
میگن کویر یه جنگل بوده که به بارون گفته دوست دارم :)!
- این خبر را برسانید به عشاق نجف بوی سجاده خونین علی میآید...!