همه ما فقط دو نوع شب تو زندگیمون داریم؛
شبی که میخوایم زودتر صبح بشه
شبی که هیچوقت دوست نداریم صبح بشه
و مرز بین اینا تنها یک″او″ست که بستگی داره مونده باشه یا رفته باشه:)!
روانشناسی میگفت:
وقتی عاشق یه نفر میشی؛دیگه از کس
دیگه ای خوشت نمیاد!
اگه غیر از اینه، تو عاشق نیستی...!
بنظرم چقدر درست بود این حرف :)
یه جا خیلی قشنگ نوشته بود :
براش که مهم باشی ؛
مهم نیست پشت ترافیکه یا زیر بارون ،
اهمیتی نداره چقد کار روی سرش ریخته
مهم نیست چندتا مشغله ی مهم تر داره
همه رو کنار میزنه و با یه لبخند گَل و گشاد ...
گوشیشو در میاره بهت تکست میده !
اگه غیر اینه به جمله اول شک کن .