eitaa logo
-اِهتمام-
1.2هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
857 ویدیو
4 فایل
قسم به آرامشِ چشم‌های اشک‌بارَش ؛ که از آن امنیت می‌بارید..! اِهتمام ‌: تلاش‌ ‌، پشتکار . . کپی؟فوروارد قشنگتره؛)
مشاهده در ایتا
دانلود
- شده دلتنگ کسی باشی و از شدت حُزن گریه بر شانه بالش کنی و خواب شوی:)؟
میگن کویر یه جنگل بوده که به بارون گفته دوست دارم :)!
- این خبر را برسانید به عشاق نجف بوی سجاده خونین علی میآید...!
همه ما فقط دو نوع شب تو زندگیمون داریم؛ شبی که میخوایم زودتر صبح بشه شبی که هیچوقت دوست نداریم صبح بشه و مرز بین اینا تنها یک″او″ست که بستگی داره مونده باشه یا رفته باشه:)!
چرا آدم وقتی عکس و فیلمای بچگیشو میبینه دلش میگیره؟
حال و هوای بهشت زهرا>>>
:)
- دلِ ما بود ولی تنگ شما است،چرا :)؟
_
روانشناسی می‌گفت: وقتی عاشق یه نفر میشی؛دیگه از کس دیگه ای خوشت نمیاد! اگه غیر از اینه، تو عاشق نیستی...! بنظرم چقدر درست بود این حرف :)
یه جا خیلی قشنگ نوشته بود ‌: براش که مهم باشی ‌؛ مهم نیست پشت ترافیکه یا زیر بارون ‌، اهمیتی نداره چقد کار روی سرش ریخته مهم نیست چندتا مشغله ی مهم تر داره همه رو کنار میزنه و با یه لبخند گَل و گشاد ‌... گوشیشو در میاره بهت تکست میده ‌! اگه غیر اینه به جمله اول شک کن ‌.