روانشناسی میگفت:
وقتی عاشق یه نفر میشی؛دیگه از کس
دیگه ای خوشت نمیاد!
اگه غیر از اینه، تو عاشق نیستی...!
بنظرم چقدر درست بود این حرف :)
یه جا خیلی قشنگ نوشته بود :
براش که مهم باشی ؛
مهم نیست پشت ترافیکه یا زیر بارون ،
اهمیتی نداره چقد کار روی سرش ریخته
مهم نیست چندتا مشغله ی مهم تر داره
همه رو کنار میزنه و با یه لبخند گَل و گشاد ...
گوشیشو در میاره بهت تکست میده !
اگه غیر اینه به جمله اول شک کن .
إن ظننت أنني لا أفتقدك فإن بعض الظن إثم
اگر گمان میبری دلم برایت تنگ نمیشود
بدان که بعضی گمان ها، گناه است :)!
اسکار بدترین لحظه ام میرسه به لحظه ای که حواست نیست ، یهو به خودت میای میبینی دستت غرق خون شده ..