9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مسیر نزدیک به اللّه من علی..!
ماهِ من علی:)♡
هی قلبم بهم میگه:
علی(ع) خاطره ی خوشی از در نداره..
نمیذاره هیچکی پشت در بمونه :)!
اشکها را پشت لبخندی مخفی میکنیم که خیلی درد میکند و هیچکس نمیفهمد ...
ما را درد همین نفهمیدن میکشد نه زخمها :)
درد دقیقا همونجاییه که نمیتونی بهش شب بخیر بگی ؛
و تا شببخیر نگی خوابتنمیبره ...
دلتنگی رو به هیچ روشی، نمیتونی پنهون کنی!
دلتنگ که باشی...
صدات دلتنگه، نگاهت دلتنگه
نفس هات دلتنگه، دست هات دلتنگه
حتی وقتی می نویسی...
دلِ واژه هات تنگه