eitaa logo
-عِــینْطاٰء-
3.2هزار دنبال‌کننده
1هزار عکس
690 ویدیو
41 فایل
عینطاء ✍️نویسنده |سیدعباس‌طباطبایی| |چپ‌دستِ‌راست‌اندیش| [ بِیروتمـ ــو طِهـ ــرون كـَ ـردى 💍 ] @ein_ta1 #ناشناس https://punz.ir/message/04MCWkL
مشاهده در ایتا
دانلود
خدا لعنت کنه این اینستارو همه رو از اون حالت عادی شون خارج کرد خودمونم میدونیم داریم خطا میریم ولی باز میریم تو همه جا یه رد پای سنگین ازش هست تو هییت میری مداحه داره برای پیجش ادا اصول در میاره خیابون میری انگار رفتی اکسپلور اینستا همه قیافه ها ،لباسا ،موها.... دسشویی میری تو آیینه نیگا میکنی میگی دماغم چرا گندس،پیشونیم چقد چروکه،موهام چقد بی ریختن ینی زندگی همه رو خراب کردن.
اصلا یادم رفت داشتم چی میگفتم ساده باش افتاده خاکی اینقد تو دلبرو تر میشی ک نگو اصلا خدا سادگی رو خلق کرد تا آدما خاص تر بشن اصلا اینقد جنگولک منگولک به خودت وصل میکنی (مخصوصا خانوما) یا اینقد دهن خودتو آسفالت میکنی و باشگاه میری تا سیس پک بشی(مخصوص آقایون) که چی؟! فرض کن خاص شدی چقد تونستی فهم شعورتو رشد بدی که همه بگن اینو میبینی؟!! این یه حرفایی میزنه که اصلا نمیتونی از پای صحبتش پا شی.... .
یکم خودتو بزن به ساده پوشی ساده رفتاری ساده صحبت کردن ساده تعامل گرفتن کم کم بادت خالی میشه میفمی که تو دنیا هیچ خبری نی شاعر میگه افتادگی آموز ک... بقیشو یادم نیست ولی منظورش اینه ک متواضع باش همین. .
‌ ‌ _بلاخره یکی تعریف کرد...عجیبه ‌ ‌
امام مهدی ‏علیه السلام : إنّي أمانٌ لأِهلِ الأرضِ کَما أنَّ النُّجُومَ أمانٌ لأِهلِ السَّماءِ.[بحارالانوار] من مایه امان اهل زمینم ؛ چنان که ستارگان مایه امان اهل آسمان‏اند...
‌ _خداروشکر که بدرد میخوره