eitaa logo
-عِــینْطاٰء-
3هزار دنبال‌کننده
1هزار عکس
684 ویدیو
41 فایل
عینطاء ✍️نویسنده |سیدعباس‌طباطبایی| |چپ‌دستِ‌راست‌اندیش| [ بِیروتمـ ــو طِهـ ــرون كـَ ـردى 💍 ] @ein_ta1 #ناشناس https://punz.ir/message/04MCWkL
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی: اوامر حضرتعالی را نصب العین خود قرار می‌دهیم محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله سیدمجتبی خامنه‌ای با عرض سلام و تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان از پیام راه‌گشا و حکیمانه حضرتعالی سپاسگزاریم. این پیام نقشه‌راهی بود که بیش از گذشته روشن کرد با نهایی شدن این یادداشت تفاهم، تازه به آغاز راه سخت و پرپیچ و خمی رسیده‌ایم که باید حقوق ملت ایران و مقاومت را از دشمن بدعهد استیفا کنیم. این پیام و اعلام انتظار برای تحقق شروط تعیین شده در یادداشت تفاهم، دست ما را برای پیگیری تعهدات آمریکا پر تر کرد. ما این اوامر حضرتعالی را نصب العین خود قرار می‌دهیم و اجازه نخواهیم داد طرف مقابل با بدعهدی و زورگویی حق مردم ایران و جبهه مقاومت را مخدوش کند. براساس آموزه‌های مکتب حسینی و سیره امام شهیدمان، معتقدم جبهه توحیدی هرگز نمی‌تواند با جبهه باطل صلح کند و وظیفه همه ما این است که مقابل جبهه باطل بایستیم و در این مسیر، دیپلماسی را یکی از میدان‌های مبارزه برای ایستادگی می‌دانیم. تضمین ما برای تحقق این یاداشت تفاهم، نه بندهای آن، بلکه جان ماست که کف دست گرفته‌ایم و قدرت جمهوری اسلامی ایران که دشمن آمریکایی صهیونی در جنگ اخیر ضربات و قاطعیت آن را به عینه درک کرد. ما همان‌گونه که در مسیر گذشته مذاکرات نشان دادیم اهل ایستادگی برای تحقق شروط و خطوط قرمز تعیین شده و کسب منافع ملت ایران هستیم. مذاکره برای ما مسیر مبارزه برای گرفتن حقوق مردم ایران است و در این مسیر اگر دشمن به دنبال زیاده‌خواهی باشد ثابت کرده‌ایم که دست مان روی ماشه است و هیچ تردیدی در پاسخ کوبنده به دشمن که در جنگ اخیر طعم آن را چشیده، نداریم. درپایان از اینکه نحوه ادامه مسیر پرخطر و پیچیده مذاکرات را روشن فرمودید سپاسگزارم و امیدوارم این پیام همه آحاد جامعه را در مقابل دشمن برای تحقق شروط گفته شده در تفاهم، متحد و یکپارچه کند. رئیس مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ تلگرام | توییتر| بله | ایتا | روبیکا| آپارات ▫️ ویراستی | فارس من | روبینو| یوتیوب | ▫️سروش ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir
‌ جالبه! رهبری میفرماند [من اجازه آنرا صادر کردم] ولی باز یه عده میگن رهبری بهش تحمیل شده. @ein_ta
‌ ‌خلاصه چیزی که من از پیام آقا فمیدم: به مذاکره کننده ها اعتماد دارند ولی به امریکا نه.ولی بنا برتعهد مسئولین میریم جلو و هرلحظه شرایط محقق نشد برمیگردیم به میز میدان. @ein_ta
پیام رهبری روشن و واضح است. صریح است و با کسی رودربایستی ندارد. شجاعت از قلم آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای می‌چکد. در عین تایید دلسوزی و حسن‌نظر مسئولین مذاکره کننده، اجازه انداختن همه مسئولیت‌ها بر عهده رهبری و خرج‌کردن از اعتبار ولی‌فقیه در مسائل را به هیچ مسئولی نمی‌دهند. در چند خط هم تئوری «همه چیز با رهبری هماهنگ شده» را نفی می‌کند و هم «مذاکره به آقا تحمیل و اجبار شده» را زیر سوال می‌برد. هم به طرف‌های خارجی پیام عدم ذوق‌زدگی ایران از تفاهم را مخابره می‌کند و هم به مردم داخل کشور با تصریح به اینکه از مسئولین تعهد گرفتم و بعد اجازه تفاهم را صادر کردم، قدرت و‌ اقتدار رهبری و تسلطش بر امور را نشان می‌دهد. هم اصل دموکراسی و عدم دیکتاتوری مقام رهبری در ایران را نشان می‌دهد و هم پشت مردم نگران از سرنوشت تفاهم را قرص و محکم می‌گیرد و به آن‌ها نقش نظارتی می‌دهد. هم با اسم بردن از جبهه‌مقاومت تصریح می‌کند که مراقب سرنوشت شما هم هستیم و هم با اشاره به بی‌اعتمادی به دشمن، پیام دست به ماشه بودن و آمادگی ایران را به کسانی که باید بدانند می‌دهد. جهان چشم باز کند و ببیند؛ این رهبر مقتدر ایران است که با پیامی کوتاه و چندسطری ولی چندلایه راه را از مردم کف خیابان تا مسئولین نظام و جبهه مقاومت به همگان نشان می‌دهد و امید دشمن به دیدگاه‌ تازه و نرم در رهبری جدید انقلاب را یک‌شبه کور می‌کند. الحمدلله از این نعمت! «مهدی مولایی» @ein_ta
🔺کانال حضرت آقا در پیام رسان ایتا، ساعت ۲۱:۰۲ پیام کامل ایشان را منتشر کرد. اما بعد از ۲۰ دقیقه در عکس نوشته جدیدی که منتشر کرد، عبارت [درباره تفاهم نامه] را بعد از علی الاصول اضافه کرد. 🔹این نشان میدهد تفاوت نظر ایشان با اعضای شعام بر سر اصل مذاکره نبوده، بلکه احتمالا بر سر جزئیات تفاهم نامه بوده که با تعهد رئیس جمهور مجوز را صادر کرده اند. @Ansari_rahim
اسراییل به جنوب لبنان حمله کرد امروز ایرانم نرفت ژنو سوییس... این یعنی تعهد به دستور رهبری @ein_ta
| تنگه هرمز بسته شد. قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا: وَإِنْ نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَطَعَنُوا فِي دِينِكُمْ فَقَاتِلُوا أَئِمَّةَ الْكُفْرِ إِنَّهُمْ لَا أَيْمَانَ لَهُمْ لَعَلَّهُمْ يَنْتَهُونَ(۱۲ توبه) نظر به بدعهدی‌ و پیمان‌شکنی آشکار آمریکا نسبت به عدم اجرای بند اول تفاهم‌نامه پایان جنگ، و در واکنش به نقض بی‌وقفه و مستمر آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و کشتار بی‌رحمانه و آوارگی صدها هزار نفر از مردم مظلوم این سرزمین و همچنین با توجه به عدم عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر صهیونی از اراضی جنوب لبنان، اعلام می‌دارد تنگه هرمز به روی تردد شناورها بسته خواهد شد. متذکر می‌گردد اين گام اول پاسخ به عهدشکنی دشمن است و در صورت ادامه تجاوز گام‌های بعدی برای پایبند کردن دشمن به اجرای تعهدات برنامه ریزی و اقدام خواهد شد. @ein_ta
-عِــینْطاٰء-
| تنگه هرمز بسته شد. قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا: وَإِنْ نَكَثُوا أَيْمَانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَ
‌ از پریشب همه ی سپاهیان از دم تیغشون رد شد سپاه و نظام رو خائن و نفوذی خطاب کردن اما دریغ از اینکه این سپاهه که یه تنه جلوی دشمن تا حالا وایساده
میگن چرا ساکتی؟! اره سکوت داره وقتی میبینم راحت فحش میدن و حتی فحشای دگر... وقتی میبینم به فرماندهای سپاه رحم نمیکنن چرا باید به من رحم کنن؟! سکوت بهتره تا اوضاع کم کم برای خیلی. ها روشن شه
‌ ‌آقا میگن سید توبه کن برگرد😅 باشه برمیگردم فقط بگین از چی برگردم؟! از اینکه گفتم به مسئولین توهین نکنین؟ از اینکه گفتم نرین جلوی وزارت خ تجمع نکنین و شعار ندین؟ از اینکه گفتم تیم دیپلماسی حواسش به منطقه هست و از ما دلسوزتره؟ از اینکه گفتم شبا تو میادین با پلاکارداتون پشت دولت رو خالی نکنین؟ از اینکه گفتم مسایل منطقه خیلی پیچیده تر از اونیه که منو تو بتونیم توش نظر بدیم؟ از اینکه گفتم هیچ چیز به آقا تحمیل نمیشه و آقا در موضع قدرتن؟ اینا عذرخواهی نداره الانم نظرم عوض نشده اره از یه چیز عذرخواهی میکنم اینکه نظرم تو پیام آقا هم نظر شما نیست من معتقدم که آقا در شیوه ی تفاهم نامه نظر دیگری داشتن ولی شما فکر میکنین که آقا کلا با مذاکره مخالف بودن و کاملا بهشون تحمیل شده. من عذرخواهی میکنم از اینکه نظرم کاملا با شما یکی نیست پوزش. @ein_ta
آهان راحت باش جانم@ein_ta
-عِــینْطاٰء-
‌ اسراییل به جنوب لبنان حمله کرد امروز ایرانم نرفت ژنو سوییس... این یعنی تعهد به دستور رهبری @ein_
♨️وحید خضاب، پژوهشگر مسائل منطقه، در برنامه «به وقت‌ایران» شبکه خبر، به نقل از فرد نزدیک به تیم مذاکره‌کننده ادعا کرد: دستورکار سفر سوئیس، منحصراً مربوط به لبنان است 🔻 او همچنین گفت: «آقای قالیباف رفته‌اند که موضوع لبنان یک‌سره شود یا کاملاً رفع شود یا اگر نمی‌شود ایران به میدان بازگشته و وضعیت استخوان لای زخم باقی‌ نماند.» @ein_ta