eitaa logo
اطلاع رسانی آموزش الهیات
265 دنبال‌کننده
850 عکس
1.1هزار ویدیو
135 فایل
اطلاع رسانی آموزش الهیات (کلیه ورودی ها) ارتباط با مدیران 👇 @Amirreza_salamiyan @Siavash_ahmadi
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️اَللَّهُمَّ الْعَنْ أَبَا سُفْيَانَ وَ مُعَاوِيَهَ وَ يَزِيدَ بْنَ مُعَاوِيَهَ عَلَيْهِمْ مِنْكَ اللَّعْنَهُ أَبَدَ اﻵْبِدِينَ ♦️خدايا لعنت كن ابا سفيان، و معاويه و يزيد فرزند معاويه را، كه از جانب تو بر آنان لعنت باد به جاودانگي جاودانها،
🔻چله زیارت عاشورا تا اربعین ▪️ هرروز به نیت حضرت زهرا سلام الله علیها 📍 فایل متن زیارت عاشورا 📍 فایل صوت زیارت عاشورا 📍فایل صوت زیارت عاشورا(عراقی) التماس دعا 🔺 روز چهارم
بگفتا دل ز مهرش کی کنی پاک بگفت آنگه که باشم خفته در خاک 🥀
🔺قال رسول الله(صلى الله علیه وآله) تارک الصلاه ملعون فى التوراه ملعون فى الانجیل ملعون فى الزبور ملعون فى القران ملعون فى لسان جبرئیل ملعون فى لسان میکائیل ملعون فى لسان اسرافیل ملعون فى لسان محمد؛ ترک کننده نماز در تورات و انجیل و زبور و قرآن مورد لعنت قرار گرفته و به زبان جبرئیل و میکائیل و اسرافیل و محمد (ص ) ملعون است. (انوار الهدایه ، ص 197، الحکم الزاهره ، ص 294)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️هر روز را با سلام بر تو آغاز می‌کنیم! 💚سلام بر تو... که صاحب‌اختیار مایی!
♦️این مستند به سرگذشت آیت الله سید نورالدین حسینی شیرازی و مبارزات خالصه او در برابر استعمار خارجی و استبداد داخلی می پردازد. دانلود مستند نائب الامام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️هر روز را با سلام بر تو آغاز می‌کنیم! 💚سلام بر تو... که صاحب‌اختیار مایی!
💠 معروف و منکر 🔹 ﴿وَأْمُرْ بِالْمَعْرُوفِ﴾؛ «معروف» یعنی چیزی كه نزد معرفه است، نزد معرفه است. اگر چیزی نزد عقل معرفه بود یعنی عقل آن را به رسمیت شناخت و نیز نزد نقل معرفه بود یعنی نقل و روایات آن را به رسمیت شناختند، این عقل و نقل، دلیل شرعی ‌اند و كاشف از این هستند كه این نزد صاحب شریعت به رسمیت شناخته شده است و شارع آن را به رسمیت می ‌شناسد؛ این می ‌شود معروف. 🔹 و اگر چیزی نزد به رسمیت شناخته نشد و نزد روایات و به رسمیت شناخته نشد، این چون به رسمیت شناخته نشد، كشف می ‌كنیم كه نزد صاحب شریعت، نكره است; یعنی صاحب شریعت آن را به رسمیت نمی ‌شناسد. این نه یعنی اینكه علم به آن ندارد، خب اگر علم به آن نداشته باشد چگونه نهی می ‌كند و تحریم می ‌كند؟! یعنی چیزی كه نزد صاحب شریعت به رسمیت شناخته شده است و یعنی چیزی كه نزد صاحب شریعت به رسمیت شناخته نشده است و این در همه
ادیان الهی
بوده است. 📚 سوره مبارکه لقمان جلسه 4 تاریخ: 1391/12/08
📜 به اطلاع مردم شریف شهرستان ارومیه میرساند: 🔻 نماز جمعه این هفته 13 مرداد ماه 1402 🔴 به امامت: 🔷 حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی 🔷 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه 🔴 با سخنرانی پیش از خطبه: 🔹 حجت الاسلام و المسلمین آقایی 🔹 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان 🔹 به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد. 🕦 خدام نماز جمعه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهند بود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گرم است به هم پشت رقیبان پی قتلم ای عشق دل افروز دل من به تو گرم است...
🔻چله زیارت عاشورا تا اربعین ▪️ هرروز به نیت حضرت زهرا سلام الله علیها 📍 فایل متن زیارت عاشورا 📍 فایل صوت زیارت عاشورا 📍فایل صوت زیارت عاشورا(عراقی) التماس دعا 🔺 روز ششم
🗓 امروز جمعه ☀️۱۳ مرداد ۱۴۰۲ 🌙 ۱۷ محرم  ۱۴۴۵ 🎄۴ آگوست ۲۰۲۳       📿 ذکر روز : اللهم صل علی محمد و آل محمد 🍃🌸امام على عليه السلام: دَوامُ العِبادَةِ بُرهانُ الظَّفَرِ بِالسَّعادَةِ استمرار در عبادت، نشانه دستيابى به خوشبختى است غررالحكم حدیث5147
فرق اساسی بین معاویه و یزید معاویه: ظاهر را حفظ میکرد و به ظاهر هم‌که شده به اعمال عبادی مشغول بود یزید لعین: حتی به ظاهر حاضر نبود که به مسائل عبادی پایند باشد . 👇نتیجه این تفاوت👇 در بین اهل تسنن اکثریت حکم به عدالت معاویه داده‌اند لذا لقب کاتب الوحی و خال المومنین را به وی داده اند. انگشت شمار در مورد معاویه قلم به مخالفت سرایده‌اند مثل حسین فرحان المالکی ( معاصر) نویسنده کتاب معاویه فرعون هذه الامه یا ابن جوزی در کتاب المنتظم یا حاکم نسائی { پیام بعدی مفصلا در مورد داستان مرگ نسائی توضیح میدم انشاءالله} 👈ولی در مورد یزید تعداد کثیری به صراحت وی را مذمت کرده‌اند مثل کتاب الرد علی المتعصب العنید که توسط ابن جوزی در اثبات جواز لعن یزید نوشته شده است متوفی قرن اواسط قرن 7. (البته هستند کسانی مثل ابن تیمیه که در کتاب منهاج السنه از یزید لعین دفاع میکند )
خطبه اول.mp3
7.77M
📣 خطبه اول آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی 🗓 13 مرداد ماه 1402
خطبه دوم.mp3
8.92M
📣 خطبه دوم آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی 🗓 13 مرداد ماه 1402
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
قتل نسائی بخاطر حب امیرالمومنین علیه السلام 🛑هذا أبو عبد الرحمن احمد بن شعيب المعروف بالحافظ النسائي المتوفى عام ٣٠٣ أحد أصحاب الصحاح والسنن غادر مصر في اخريات عمره نازلاً مدينة دمشق فوجد الكثير من أهلها منحرفين عن الامام فأخذ ينشر مناقبه وفضائله فألقى محاضرات متواصلة في فضائل الوصي وبعد أن فرغ من تأليف كتابه ونشره ، سئل عن معاوية وما روى من فضائله فقال : أما يرضى معاوية أن يخرج رأساً برأس حتى يفضل؟ وفي رواية اخرى : « لا أعرف له فضيلة الا ، لا أشبع الله بطنه. فهجموا عليه. يضربون بأرجلهم في خصييه حتى أخرجوه من المسجد فقال : إحملوني إلى مكة فحمل إليها وتوفى بها حتى مات بسبب ذلك الدوس 🔰 «ابو عبد الرحمان احمد بن شعيب ، معروف به حافظ نسايى، (م ۳۰۳ ق)، يكى از نويسندگان صحاح و سنن، در اواخر عمرش مصر را ترك كرد و در شهر دمشق ، اقامت گزيد. وى ديد كه بسيارى از مردم آن ديار ، از امام ، منحرف گشته اند. از اين رو ، به نشر مناقب و فضايل ايشان پرداخت و سخنرانى هاى پياپى ، در فضايل وصى ايراد كرد. زمانى كه از تأليف و نشر كتابش فراغت يافت، از او درباره معاويه و فضايلى كه از وى روايت مى شود ، سؤال كردند. گفت : آيا معاويه از اين كه سر به سر باشد ، راضى نمى شود و حتما بايد برترى داده شود؟ به روايتى ديگر گفت : من براى او فضيلتى جز «خداوند ، شكمش را سير نكند!» نمى شناسم . پس مردم بر او هجوم بردند و با لگد به جانش افتادند و به بيضه هايش لگد كوفتند و از مسجد ، بيرونش كردند. او گفت : مرا به مكّه ببريد. او را به مكّه بُردند و در آن جا بر اثر همان لگدهايى كه خورده بود، درگذشت . 📚: المناقب الخوارزمي  ج1ص12