زنیکه میگه کتابخونه برای یازدهم به بعده تو غلط میکنی رو کتابخونه ی عمومی قانون سر خود بذاری تو اصن کی هستی ها؟🚮
چرا باید یه افغانیه کلاس ۱۲ اُمی بتونه از خدمات کشورم استفاده کنه ولی من ِ شهروند کشورم نه؟؟؟🚮
بعد یسری دوازدهمی میان اینجا و اینطورین که میخوابن ،میخورن و حرف میزنن بعد من اینطوری < واقعا میام فقط درس بخونم > ولی انگار بقیه اومدن عروسی🚮 گوه توی همتون💩