اینم به پایان رسید و اسمش < نام من بود > و اینکه مینی سریال خوبی بود ارزش دیدن داشت اگه ژانر انتقام جويانه و پلیسی دوست دارین ببینین
#korean_drama_15
خلاصه که الان از ریز کار در رفتم و میخوام یه نیم ساعتی رو اهنگ گوش بدم انرژی بگیرم تا بهتر ازم کار بکشن🐸 < نمیتونم نماز بخونم🚮💔 >