اینم به پایان رسید و اسمش < نام من بود > و اینکه مینی سریال خوبی بود ارزش دیدن داشت اگه ژانر انتقام جويانه و پلیسی دوست دارین ببینین
#korean_drama_15
خلاصه که الان از ریز کار در رفتم و میخوام یه نیم ساعتی رو اهنگ گوش بدم انرژی بگیرم تا بهتر ازم کار بکشن🐸 < نمیتونم نماز بخونم🚮💔 >
Draw me as if an obsessed fan artist filled an entire sketchbook page- messy overlapping , full-body poses tiny chibi doodles exaggerated expressions and random close-ups of their eyes or hands :white background .no grid,no order .pure chaos energy with (any color) aesthetic clothes
عکس خودتونو همراه این متن بدید چت چیپیتی
براتون فوتوگرافی میسازه
بین مراسم وقتی خواستن از داییم امضا بگیرن واسه ازدواج خواهرم گریش گرفت و همه رو گریوند و بابام اینطوری بود که دختر منه تو چرا گریه میکنی🤣