eitaa logo
ظهورمنجی عج وحوادث آخرالزمان
668 دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
5.7هزار ویدیو
25 فایل
✍🏻در کـانال مهـــدوی مــا با حوادث آخـرالزمان و نشـانه های ظهـور آشنا بشیـد‌.. ♨️جــامــع تــریــن ڪــانــال بــا مــوضــوع آخــرالــزمــان ومــهدویــت بــا ذڪــر مــنــابــع روایــات وڪــلــیــپ ها @Amir12145 ارتباط با خادم‌ کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 آیا کسانی که عاشق امام زمان هستند حاضرند او را ناراحت کنند؟ توجه داشته باشیم اعمال ما به گونه ای باشد که اگر دل او را شاد نمی‌کند اقلاً او را نرنجاند... ۱۳۸۳/۰۷/۱۰
 🌹مهدی آل محمد(ص)، یگانه ذخیره الهی 🔻در فرازی نورانی از دعای ندبه میخوانیم: «أَيْنَ الْمُدَّخَرُ لِتَجْدِيدِ الْفَرَائِضِ وَ السُّنَنِ» كجاست آن کسی که براي تجديد واجبات و سنن دینی ذخیره شده است. ♦️که در این فراز اشاره میشود که مسئوليت امام زمان عليه السلام بعد از ظهور، تجديد و به صحنه آوردن فرايض و سنن متروکه میباشد. البته وقتي امام عصر ظهور مي‌كند، آيين و مقررات جديدي غير از اسلام نمي‌آورد، بلكه همان دين و احكام اسلام را كه پيامبر عظيم الشأن اسلام(ص) آورده بود، تجديد مي‌كند و غباري را كه طي سال‌ها عدم حضور مستقيم امام معصوم بر احكام نشسته، مي‌زدايد. آنچه تحريف شده را كنار مي‌زند و آنچه براي عمل به صحنه نيامده، به مرحله اجرا در مي‌آورد. ♦️لذا اینکه در روایات آمده که حضرتش امر جدید یا کتاب جدید می آورد صرفا به همین معناست که با احیای قرآن و شریعت اسلامی، گویا کتاب جدید و دین جدید بر مردم عرضه میشود. خلاصه کلام اینکه امام زمان(عج) هیچ گاه کتاب جدیدی غیر از قرآن موجود را نخواهد آورد و ایشان هیچ گاه شریعتی غیر از شریعت ناب نبوی، که به دور از هر گونه تحریف و بدعت است را تبلیغ نخواهد کرد. در واقع امام، مبلغ و مروج سنت ناب محمدی است، همان سنت وحیانی که بسیاری از مباحث اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی آن در جامعه اسلامی به دست فراموشی سپرده شده است. ♦️هنگامي كه فرايض و سنن الهي تجديد شد، اصل شريعت و وحدت امت، اعاده مي‌شود لذا در فراز بعد عرض مي‌كند: «أَيْنَ الْمُتَخَيَّرُ لِإِعَادَةِ الْمِلَّةِ وَالشَّرِيعَةِ» كجاست آن برگزيده شده تا آیین و(احكام از دست رفته) شريعت محمّدی را باز گرداند؟  ♦️لذا هر کسی خصوصا مسئولان اگر میخواهند در سلوک مهدوی قرار گیرند باید فرایض و سنن متروکه را در حد وسع خود در جامعه احیا کند. چه زیبا امام امت فرمودند: «اگر مسئولان جمهوری اسلامی به فکر ایجاد حکومت جهانی امام زمان نباشند،خائن و خطرساز هستند حتی اگر خدمت به مردم کنند!(عدالت گستر باشند)» در صورتی که متولیان امر، مصالح اسلامی را در جامعه بسط دهند، میتوانند مصداق کسانی باشند که به فکر حاکمیت جهانی امام زمانشان هستند وگرنه بدانند که خائن و خطرسازند! 🛑امامت بزرگ‏ترین فریضه عصر ظهور ♦️چیست آن فرائض که در زمان حجت بن الحسن‏ علیه السلام تجدید مى ‏شود؟ آیا نماز و روزه و حج و جهاد است؟ گرچه با این کلام مى ‏توان تمام اینها را از مصادیق فرائض الهى محسوب کرد، ولى اساس آن فرائض چیزى جز امامت نیست چرا که با امامت و ولایت، تمامی مظاهر توحیدی آشکار میشود و نماز و روزه و حج و سایر واجبات الهی به حقیقت توحیدی خود اقامه میشود. ♦️امامت همان فریضه‏ اى است که در موردش خداوند متعال به پیامبر(ص) مى‏ فرماید: «یا اَیُّهَا الرَّسولُ بَلِّغ ما اُنزِلَ اِلَیکَ مِن رَبِّکَ وَ اِن لَم تَفعَل فَما بَلَّغتَ رِسالَتَهُ» اى پیامبر، آنچه را که از ناحیه پروردگارت بسوی تو نازل شده، به همگان ابلاغ کن، که اگر چنین نکنى، پس رسالت الهى را به انجام نرسانده‏ اى. ♦️به راستى اگر نماز و روزه را جزء فرائض حساب کنیم، بى‏انصافى است که ولایت و امامت که رکن رکین اسلام است را از دائره بزرگترین فریضه الهى خارج کنیم، چرا که پیامبرصلى الله علیه وآله فرمودند: «یا علی لَوْ أنَّ عَبْداً عَبَداللهَ مِثْلَ ما قامَ نُوحٌ فی قَوْمِهِ وَکانَ لَهُ مِثْلُ اُحُدٍ ذَهَباً فَأنْفَقَهُ فی سَبیلِ اللهِ وَ مُدَّ فی عُمْرِهِ حَتّی حجّ ألْفَ عام عَلی قَدَمَیْهِ ثُمَّ قُتِلَ بَیْنَ الصّفا والْمَرْوَةِ مَظْلُوماً و لَمْ یُوالِکَ یا عَلِیٌ لَمْ یَشُمَّ‌ رائِحَةَ الجَنّةَ وَلَمْ یَدْخُلْها»(مناقب خوارزمی، ص۶۷) یا علی! بر فرضی که بنده ای به اندازه ای که نوح در میان قومش قیام کرد به عبادت خدا پرداخته و در حالی که به مقدار کوه احد طلا داشته، همه را در راه خدا انفاق کرده و بر فرضی که آن قدر عمرش طولانی شده که با پای پیاده هزار سال حج به جا آورده، و بعد (دربهترین مکان) بین صفا و مروه مظلومانه کشته شده در حالی که ولایت تو را قبول نکرده است، یاعلی چنین فردی نه رایحه بهشت به مشام او رسیده و نه داخل آن شده است. 🤲اَللّـهُمَّ اَرِنِی الطَّلْعَةَ الرَّشيدَةَ وَ الْغُرَّةَ الْحَميدَة 📡 نشر☝️صدقه جاریه است.
1514_2.mp3
4.01M
زیارت آل یاسین با نوای محسن فرهمند آزاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 الهی عظم البلا | نماهنگ ویژه دعای فرج ‎الهی عظم البلا با صدای دل نشین علی فانی 🍃أللَّھُمَ عجِلْ لِوَلیِڪْ الْفَرَج🍃 ظــهور مــنــجــی عــج وحــوادث آخــرالــزمــان و عــلــائم ظــهور @emam1214 اللهم بارک لمولانا یا صاحب الزمان.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💞هر صبح، بر سر عهدی که با شما بستیم، هستیم 🤝دعای عهد ظــهور مــنــجــی عــج وحــوادث آخــرالــزمــان و عــلــائم ظــهور @emam1214 اللهم بارک لمولانا یا صاحب الزمان.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سلام بر مهدی😍🤚 روز من با سلام بر تو آغاز می شود❤ ظــهور مــنــجــی عــج وحــوادث آخــرالــزمــان و عــلــائم ظــهور @emam1214 اللهم بارک لمولانا یا صاحب الزمان.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 دیدن این کلیپ زیبا رو از دست ندید... 🌿 صبح اول از همه صدقه برای امام زمان (علیه السلام) بدید... 🌤الّلهُـمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَـــ الْفَـــرَج 🎤 استاد عالی 🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قطعا روزی می‌رسد که ما مهدی‌مان را میبینیم، درحالیکه با صوت حیدری‌اش می‌گوید..
🕊برای امام زمانم چه کنم؟ 👇👇👇 ❤ کلام (عج) فَلْیَعْمَلْ کُلُّ امْرِء مِنْکُمْ بِما یُقَرَّبُ بِهِ مِنْ مَحَبَّتِنا، وَلْیَتَجَنَّبْ ما یُدْنیهِ مِنْ کَراهِیَّتِنا وَ سَخَطِنا. هر یک از شما باید به آنچه که او را به دوستى ما نزدیک مى سازد، عمل کند و از آنچه که خوشایند ما نبوده و خشم ما در آن است، دورى گزیند. (بحار الأنوار، ج 53، ص 176)