eitaa logo
یک طلبه
155 دنبال‌کننده
142 عکس
145 ویدیو
37 فایل
خاطرات و تحلیل ها و دلنوشته های یک طلبه. تحیل های سیاسی درمورد انقلاب اسلامی رو در اینجا ببنید و بخوانید. ارائه پیشنهادات و انتقادات و توصیه ها و... @Abosaleh1372
مشاهده در ایتا
دانلود
اکانتی در نوشته: وسط دستگاه ام آر آی بودم که رفت این کاربر را قضاوت نمیکنیم اما برای دستگاه ام ار آی، از یو پی اس ام ار آی در مواقع قطعی برق استفاده میشود فارغ از این صد ها اکانت به اسم به راه افتاده اند: خدا رحمت کند را ، تا رفت برق را قطع کردند. عمده ی این کاربرها هم پیروان یک جریان خاص هستند که در دوران شهید رئیسی به او به چشم درون گفتمانی نگاه کرده و او را هم تخریب میکردند. جالب است که این اکانت ها هنوز نفهمیده اند که در دو سه روز اول کارش نمی تواند در جهت سازی مردم (حتما رئیس جمهور مرض دارد الکی ملت را عصبی کند) به یک باره برق مملکت را قطع کرده باشد... قطعی برق هست (کما اینکه در دولت شهید رئیسی هم بود اما بیشتر دامن شهرک های صنعتی را میگرفت و در شهرها به چشم نمی اید) آنچه می بینیم بستر سازی است برای عصبی سازی جامعه ! من اگر اعتراض میکنم چون انقلابی، شیعه ی مرتضی علی و پیرو رهبر انقلاب هستم. دوست ندارم پروژه ی عصبی سازی شما به پای کل جبهه انقلاب تمام شود. https://eitaa.com/emamjamaat2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖤🖤🖤🖤🖤 فرا رسیدن ایام شهادت پیامبر رحمت و عطوفت و سبط اکبر نبی حضرت امام حسن مجتبی و امام رئوف شمس الشموس علی بن موسی الرضا علیهم السلام را تسلیت عرض میکنم🖤🖤🖤 https://eitaa.com/emamjamaat2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️چندین ماهه که دیگه من کوکاکولا و فانتا و سپرایت نمی خورم... به بچه های تیم خودم هم گفتم برای دفتر کوکاکولا نخرین و در سهم خودم تذکر میدم... در بسیاری از کشورها پویش هایی است برای تحریم کوکاکولا برای حمایت از فلسطین و اعتراض و کمک نکردن رژیم صهیونیستی که سهمی از این پول داره این درحالیکه همچنان در سفره بعضی طلاب و هیئتی ها کوکا دیده میشه، همون هایی که در دعای آخر خود نابودی رژیم صهیونیستی را از خدا می خوان ولی دلشان نمی آید قیمه امام حسین را بدون کوکاکولا بخورند!!! استدلال شان این است که بابا مال خوشگوار مشهد خودمانه دیگه! یه عده هم محکم میگن نههه درصدی تو جیب صهیونیست هاست 🔹استدلال من به همتون: قاطی این دعواها یه درصد که احتمال میدی کوکا تو جیب اونه یا نه؟ اگر یه درصد هم احتمال نمیدی که هیچی، کاری ندارم باهات. اما اگر احتمال یک درصد رو میدی، باید این نجاست رو‌کنار بذاری، چرا؟ چون محتمل قویه, یعنی چی؟ محتمل ما کشته شدن کودکان غزه است پس اگر یک درصد هم باشه چون محتمل و نتیجه خیییلی وحشتناکه میذارمش کنار و از همه مهم تر پا می‌ذارم روی نفس خودم😐 اگر من نتونم از یه نوشابه نگذرم که خیلی بدبختم که!! خود من تو فکرم ببینم می تونم تدبیری داشته باشم که از این به بعد، حتی اگر سر سفره ای دعوت شدم و کوکا و فانتا سر اون سفره بود به نشانه اعتراض از اون سفره غذایی نخورم... @seyyed_kazem_roohbakhsh
🔴 کیهان را شنیدی، اما اطلاعات را نه⁉️ ⛔️ در حاشیه حمله بی امان برخی مدعیان انقلابیگری به حجت الاسلام علیرضا پناهیان 🎥🔴 (بسته تصویری شامل فیلم ها و پوستر مراسم را از اینجا ببینید) ✍ ادمین کانال رسانه انقلابی: از عصر سالروز شهادت حضرت امام رضا علیه السلام تا همین دقایقی پیش حتی، در پی سخنرانی حجت الاسلام حاج در هیات جامعه الحسین علیه السلام در مشهد مقدس، جریانی رسانه ای با برش زدن قطعه ای کمتر از ۲ دقیقه از سخنرانی، به حمله پرداخته و به زعم خودشان برای نقد سخنان ایشان که ایجاد دوقطبی در جامعه را مضر دانسته اند، دوقطبی پناهیان و غیرپناهیان راه انداخته اند! ✅ حاج علیرضا پناهیان، به روال این سالهای جاری، تلاش عده ای برای تحریک استعداد جامعه برای ورود به بحران دوقطبی و جریان های دوقطبی ساز را مورد نقد قرار داده، که اصولا مانند بیشتر اوقات، برگرفته از منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی ست که می توانید و ضروری ست، اشاره ی کانال و لینک تمامی بیانات رهبر انقلاب را از اینجا مطالعه نمائید👉 🔴 و اما تیتروار، تذکر چند نکته: 1⃣ لزوم داشتن انصاف در نقد و مطالعه ی پیشینه ی افراد و جریان ها 2⃣ بسیاری از قصد فقط نقد رویکرد روزنامه کیهان را شنیدند و نخواستند نام روزنامه اطلاعات و در واقع اشاره ی عام ایشان به تمامی جریان های رسانه ای مکتوب و غیرمکتوب را ببینید. و ادعا کردند که چرا پناهیان گفته که روزنامه کیهان تعطیل شود!! . فیلم گویاست. 3⃣ فیلم دوم که کمتر دیده شده، پزشکیان و قالیباف را نشان می دهد؛ که عده ای حضور همین دو نفر در مراسم هیات بزرگ و نامدار مشهد مقدس را نقد کردند. به هر حال ببخشید که پزشکیان، اولین فرد اجرایی کشور و قالیباف نیز رئیس مجلس شورای اسلامی و اتفاقا مشهدی ست. عجب!! ؛ عده ای انگار که... بندهای مهم ۶ و ۷ را بخوانید. 4⃣ طبق اطلاعیه مراسم، حمید علیمی (مداح پرحاشیه) جزو برنامه نبوده و البته معتقدم باید مراقبت می کردند که او سرزده در مراسم نیاید. 5⃣ مدعی شدند پناهیان چرا از دولت شهید رئیسی حمایت نکرده!!!، که یک جستجوی ساده در اینترنت، این جوک قرن را خنثی خواهد کرد. 6⃣ عده ای گویا وظیفه دارند که حجت الاسلام پناهیان را هرچند وقت یکبار، مورد نقد قرار دهند. آخرین مورد حمایت شان از قالیباف بودوقبل از آن، برنامه تلویزیونی ماه رمضان. وهمینطور بروید تا فتنه ۸۸ که عماروار کف صحنه ی روشنگری ابعادعظیم فتنه بود و باز آنجا نیز عده ای نخودی و ساده لوح به نام حزب اللهی گری، دشمن روبرو را نمی دیدند و گوشه ی خانه نشسته بودند و ایشان را که درمیدان بودمی کوبیدند. ⛔️ می دانم صحیح نیست و نمی خواهم نام ببرم ازبرخی سخنرانان و وعاظ، اما ما مگرچندنفرمانندحجت الاسلام علیرضا پناهیان داریم که اززمانی که طلبه ای نوجوان در محلات بود و تا رزمنده ای در دفاع مقدس و بعد سخنرانی با حرف هایی نو در دهه هفتادبرای جوانان و سپس کنشگری اجتماعی وسیاسی و فرهنگی و دینی که عمار وار(روی این عنوان تاکید فراوان دارم)در تمامی بزنگاه های جمهوری اسلامی ایران و انقلاب جهانی اسلام، واردعرصه ی روشنگری و تبیینگری شده باشد و جامعه بزرگ مخاطبان خویش را و بالطبع بخش بزرگی از مردم را هدایت کرده باشد. ✅ پناهیان همان کسی ست که توانایی ایجادموج های گسترده ای نظیر تکریم عیدغدیر و توسعه ی پیاده روی حماسه ی اربعین حسینی و شناساندن شهیدابراهیم هادی به جامعه جوانان و بسیاری طرح های نوین فرهنگی در جامعه را دارد. کدام سخنران وواعظ دینی راسراغ دارید که باپهنه ی وسیعی از فعالیت ها مواجه باشد و یک تنه و به دور از عافیت طلبی به امواج خروشان بزند!؟ حال عده ای خام اندیش و خوش خیال و حاسد و کافران نعمت، قدرناشناسانه و حتمانادانسته، در پازل دشمن حرکت می کنند و چهره های فعال دینی را تخریب کرده و آنان رامجبور به مصلحت اندیشی در نوع و میزان فعالیت و اتخاذ مواضع و رفته رفته به خاموشی و عزلت می کشانند یعنی دقیقا همان هدفی که بی بی سی چی ها به دنبال آن هستند. عجیب است که پناهیان ها را، هم رسانه های انگلیسی و وهابی و بهایی و عبری می کوبد و هم برخی نیروهای به اصطلاح دوآتیشه ی انقلابی. آیا لازم نیست کمی تأمل کنید. 7⃣ در تخریب پزشکیان (که با وجود نقدهایی سخت به خاطر برخی قصورها در تعدادی از مواضع و سخنان، تا وقتی سر اصول کلی هست حمایت و دعا باید کرد) و قالیباف (که نکات مهم و ارزنده ی ایشان و دلیل حفظ ضروری شان در چارچوب را بعدها خواهیم نوشت) مراقب خط قرمزها و حتی شأن کارگزاران نظام باشید. و اگر لااقل مدعی ولایتمداری هستید، جملات و کلمات کلیدی حضرت آقا در لزوم حمایت از دولت ها و مجالس شورای اسلامی را مرور نمایید. (چون گفتم دولت ها و مجالس، فوری نگویید حتما بنی صدر و مجلس ششم هم!!؟؟) انصاف و عدالت و بصیرت و نگاهی مبتنی بر اهداف جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم. https://eitaa.com/emamjamaat2
کورخوانده‌اند❗️ در حالیکه بسیاری از خواص در فتنه۸۸ سکوت کردند، حجت‌الاسلام و روزنامه به ندای أین عمار حضرت آقا لبیک گفته و عمارگونه علیه فتنه و فتنه‌گران روشنگری کردند. -کفتارهای سیاسی- کورخوانده‌اند که بتوانند از یک سهو و سبق لسان، شقاق و دودستگی در جبهه انقلاب را برداشت کنند. https://eitaa.com/emamjamaat2
✅چطور دوقطبی می سازیم؟ چطور نسازیم؟ 🔸اخیرا یک سخنران مشهور در ذم دوقطبی نکاتی داشتند که محل اختلاف شده است. 🔸اختلاف سر چیست؟ یعنی عده ای موافق و عدها ی مخالف دوقطبی اند؟ خیر؛ یعنی ظاهرا بله. ولی اساسا محل اختلاف اینجا نیست. اجازه دهید صریح بنویسم. خیلی بعید است کسی موافق دوقطبی باشد. در غیر اینصورت یا جاهل تودرتو است یا دارای خباثت درونی است. 🔸دوقطبی آنقدر شنیع است که شاید کمتر نهی و انذار سیاسی در کلام رهبرانقلاب این میزان بسامد داشته باشد. دوقطبی آنقدر زیانده است که حتا افزایش مشارکت انتخاباتی از طریق دوقطبی نیز مذموم است. 🔸پس اختلاف کجاست؟ اختلاف در مرز انتقاد و رقابت با دوقطبی سازی است. مصداق امروزش تعامل با دولت است. خیلی ها نمی دانند چطور می شود هم منتقد و مطالبه کننده از دولت باشیم و هم اهل وفاق و همدلی. مرز ایندو کجاست؟ 🔻اولا اجازه دهید این جمله را بنویسم. این اختلاف بین کسانی است که این روزها دغدغه انقلاب اسلامی دارند. چه آنکه فراموش نکردیم آنها که اهل کاسبی و مکر و دغلکاری بودند با دولت شهید رئیسی چه کردند و چه دل ها از این حقد و کینه ها سوزاندند. بگذریم. اما این اختلاف اصلش ارزش مند است. نشان می دهد در جبهه انقلاب هردو دغدغه وجود دارد هم نقد و هم وفاق. 🔸اما دوقطبی؛ اگر قدر و اندازه دوقطبی دقیق شود و از یک مفهوم کلی و بدون مرز خارج شود، بسیاری از مشکلات رفع می شود. ✅دوقطبی چه نیست؟ هر دوئی و دوگانه ای دوقطبی نیست. هر اختلاف و رقابتی هم. ✅دوقطبی چیست؟ دوقطبی زمانی شکل می گیرد که یک سوی ماجرا را حق مطلق و سوی دیگر را باطل محض بدانیم. چنین جبهه بندی رقابت را حیثیتی و یک تعصب ایدئولوژیک درست می کند. ✅کسی که دوقطبی میسازد دنبال چیست؟ پروژه اهریمن سازی برای قطب مقابل. به نحوی که کاملا حذف شود. رقابت نه؛ حذف. 🔸این تعاریف کافی نیست؟ بسیار خب. باید به نتیجه و ثمره دوقطبی نزدیک تر شویم تا روشن تر شود. ✅دوقطبی از کجا شناخته می شود؟ یکم نزاع ساز است. دوقطبی ها تا پائین ترین سطح نهاداجتماعی یعنی خانواده امتداد دارد. در میان شخصیت های سیاسی ورسانه ها متوقف نمی شود و تا سرسفره مردم کشیده می شود. دوم رخوت ساز است. افراد یا در نزاعند یا ساکت و گوشه نشین در سیاست. هرکس خود را در دوقطبی ها نبیند دچار مارپیچ سکوت شده و خود به خود حذف می شود. ✅با مخاطب چه می کند؟ ذهن دردوقطبی ها قالب بندی می شود بین این و آن. صفر یا یک.سیاه یا سفید. استقلال یا پرسپولیس. نتیجه اینکه ذهن نمی تواند طیفی تحلیل کند. مخاطب هرنوع فرد یا فکری را تنها در این دو دسته تحلیل می کند. یا با منی یا با او. یا اهل جنگ یا سازش. یا وفاق یا نفاق. یا مرگ یا زندگی. یا اصلاح طلب یا اصولگرا. در نهایت اینکه ذهن هیچ کس و هیچ موضوعی را بدون برچسب نمیتواند تحلیل کند.کوررنگی تحلیلی ایجاد می شود. در نهایت اینکه قضاوت ها حدی و هیجانی می شود و اراده و رفتارها و واکنش ها عصبی و نابخردانه میشود. ❇️تا حدی اثر دوقطبی روشن شد. حالا یک قاعده؛ هرکس به اثر کلام و نقد و مطالبه و کامنت و توئیت و متنش توجه کند. اگر نقطه پایان را گذاشتیم و بجای رشد قوه تحلیلی و استدلالی مخاطب، عصبیت او را بیشتر کردیم یعنی خطا رفتیم. 🔻روشتر؟ اگر در پایان متن، مخاطب نتوانست گزاره های ظاهرا متعارض را باهم جمع کند یعنی خطا کردیم، ولو با هر نیتی. مثلا بین نقد و وفاق. بین همدلی و مطالبه گری. بین رقابت با دوستی. بین آرمان با واقعیت. بین اصلاح طلبی با اصولگرایی. بین جلیلی با قالیباف. بین اخلاق و عقلانیت با مصلحت. بین عدالت با قانون واخلاق. بین دفاع از ارزش ها با مدارای تربیتی و .... 🔸یک نکته هم در انتها؛ ✅آیا دوقطبی مقدس هم داریم؟ بله. به تعبیر رهبرانقلاب تنها دوقطبی واقعی، دوقطبی انقلابی و ضدانقلابی است. این دوقطبی مقدس در داخل وحدت می سازد و کل جامعه را با همه اختلافات رنگین کمانی مقابل دشمن به وحدت می برد. ✅چه باید کرد؟ این 2 گزاره را به خاطر بسپاریم. یکم. هر کس با هر نوع گرایش در جبهه انقلاب تعریف می شود. قطب مقابل تنها و تنها ضدانقلاب است نه حتا غیرانقلابی. یعنی کسی که مقابل انقلاب شمشیر کشیده است. جبهه انقلاب طیف است. یک سویش مجاهدین ویک سو قاعدین. اما همه در سایه انقلابند. دوم. هیچ موضوع یا راه حلی حیثیتی نیست و قابل بحث و گفت وگو است. هر کس ممکن است یک موضوع را از زوایای مختلف ببیند. بنابراین رقیب نباید حذف شود. به روشنگری اندیشه نیاز داریم و نه حذف اندیشه. @mahdian_mohsen https://eitaa.com/emamjamaat2
درباره ماجرای پناهیان... 1. پناهیان چه گفت؟ یکبار مرور کنیم، گفت: دوقطبی سازی بد است. هرکسی دوقطبی ایجاد کرد با او برخورد کنید. چه کیهان باشد چه جمهوری اسلامی. کجا نسبت ناروایی به کیهان داد؟ گویی کسی بگوید: آقای رئیس قوه قضائیه هرکسی دزدی کرد و به بیت‌المال تعدی کرد با او برخورد کنید. چه پسر رهبری باشد چه پسر خاتمی باشد... بعد یک عده فریاد واسلاماه بلند کنند که تو به پسر رهبری نسبت دزدی دادی! اسلوب این نوع سخن اقتضا می‌کند هردو سر طیف را بیان کند، در وزان جمله شرطیه که تعلیق در آن جریان دارد نه اسناد. 2. اما درباره پناهیان، او کیست؟ وقتی به نگاه میکنم می‌بینم حلقه وصل مردم و دیانت منبری های اثرگذار هستند: طیفی دین خود را از مرحوم کافی گرفتند و طیفی از مرحوم فلسفی. طیفی پای منبر شیخ حسین انصاریان بزرگ شدند و طیفی پای منبر مرحوم فاطمی نیا. اما طی دو دهه گذشته طیف بسیار زیادی از پای منبر پناهیان بزرگ شدند و قد کشیدند. پناهیان برای شان از اسلام گفت، هم از جمال اسلام و هم از جلال اسلام. پناهیان از نماز خوب گفت، از تشکیلات گفت، از تقوا گفت، از اعتکاف گفت، از تربیت دینی گفت و همه با خوانشی جدید و معمولاً رو به جلو... و شد مایه رشد و ارتقاء طیفی از انقلابی‌ها. آغاز ماجرای را شاید خیلی ها به یاد نداشته باشند. چه کسی بیشترین محتوا را درباره این مناسک اجتماعی تولید کرد، بيشترين تبلیغ را کرد، سال‌های سال رفت و آمد، جماعتی از جوانان را با خود برد تا کم‌کم طعم آن را فراگیر کند. همین پناهیان سال‌های سال گفت. از واقعی گفت، وسط ده‌ها از اولین کسانی بود که سینه سپر کرد، فریاد زد، راه تحلیل را باز کرد. همان موقع هایی که بسیاری از منبری های انقلابی در تقیه یا سکوت یا تردید بودند. چقدر مثال یادمان می‌آید اینجا. 3. همه این‌ها یعنی پناهیان بی عیب و ایراد است؟ یعنی همه حرف های او درست است؟ یعنی هیچ نقدی به او وارد نیست؟ خیلی روشن است پاسخ منفی است. مسئله در نقد نیست، مسئله سطح واکنش و جنس واکنش است. بدانیم کسی را نقد می‌کنیم که حداقل دو دهه خطیب و منبری جبهه انقلاب بوده و چند نسل را برای انقلاب رشد داده. حالا نقد کنیم، جدی هم نقد کنیم اما با لحاظ همین نکته. 4. مسئله این است: نقد کنیم هرجا اشکالی بود اما بدانیم چگونه! زدن امثال پناهیان از بیخ و بن، مصداقی از است. خدا از انسان‌های خوشش نمی‌آید، عقوبت می‌کند. آخرین مورد پیش روی مان است. همان‌هایی که امروز علم زدن پناهیان را در دست دارند، چند صباح قبل با همین سبک و سیاق رئیسی را می‌زدند جماعت و اینجا چقدر جای پای پررنگ است. 5. این حجم از حمله به پناهیان برای چیست؟ برخی واقعاً دلسوزانه از سر درد نقد می‌کنند، می‌دانم بچه‌های انقلابی اینگونه اند. اما را می‌شناسم دردشان چیز دیگری است. نقدشان از روی است. نقد کنیم، اما منصفانه و بدون ناسپاسی، همین! https://eitaa.com/emamjamaat2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
: بن شداد؛ من بنا ندارم ثمره را با ها و ندانم کاری ها نابود کنم، شیعه از دست ناسنجیده امثال شما کم غرامت نداده. هیچوقت ضرورت های زمانه خود را درک نکرده‌اید هیچوقت، هیچوقت بر حرکت نکرده اید همیشه یا کرده اید یا . اگر خود را شیعه علی می دانید و اگر می‌خواهید حکومت یاران علی بعد از سی سال و تلخ کامی نتیجه بدهد، بروید و با خود و خدایتان کنید و در کاری که به آن و علم ندارید دخالت نکنید و فتواهای صد من یک غاز ندهید! اینجا حرف های مهمی داریم. با ما همراه شوید https://eitaa.com/emamjamaat2
🏷 ⁉️ فرمی که () منتشر کرده و در آن از گرفتن سازمانی انصراف داده، برای نمایندگان شهرستان‌ها است 🟢 نتیجه بررسی: درست 🔸 براساس بند الف ماده دوم آیین‌نامه مربوط به شرایط و طرز استفاده از خانه‌های سازمانی، «استفاده از خانه‌های سازمانی منحصراً برای کارکنان یا خدمت است و کارکنان محلی و افرادی که برای همان محل می‌شوند، حق استفاده از خانه‌های مذکور را ندارند». 🔹 بر اساس این آیین‌نامه، نمایندگان تهران که از قبل در این شهر سکونت داشته‌اند، حق استفاده از خانه‌های سازمانی را ندارند. بنابراین امیرحسین ثابتی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، حق گرفتن منزل سازمانی را نداشته است. 🔸 بر همین اساس، ادعای کاربر در مورد تعلق این فرم به نمایندگان و عدم وجود حق گرفتن مسکن سازمانی برای امیرحسین ثابتی، درست ارزیابی می‌شود. 🔍 کاربری در توئیتر ادعا کرده که این فرم برای نمایندگان شهرستان‌ها است و ثابتی حق گرفتن مسکن سازمانی ندارد. 🔴 کانال ما را به دوستان خود معرفی کنید: https://eitaa.com/emamjamaat2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Sedaye enghelab emam asgari.mp3
28.11M
مهـــدی جـانﷺ ، در ایـن عـزا مـا را هـم شریک درد و غمت حساب کن ... آجَرَکَ الله یابَقیَّـة الله ... 🎙حجه الاسلام رفیعی نیا https://eitaa.com/emamjamaat2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
Sedaye enghelab madahi.mp3
9.37M
پدری در دم مرگ است و به بالین پسرش پسری اشک فشان است به حال پدرش پدری جام شهادت به لبش بوسه زده پسری سوخته از داغ مصیبت جگرش السلام علیک یا حسن بن علی ایها العسکری (ع) https://eitaa.com/emamjamaat2
برای اینکه تو بشه تو باید تغییر کنی برای اینکه خوب بشه تو باید کنی برای اینکه بشی تو باید تغییر کنی برای اینکه تو رو کنند تو باید تغییر کنی برای اینکه تو رو به خودش ببره تو باید تغییر کنی. پس کن ... https://eitaa.com/emamjamaat2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
26.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 امنیتی سازمان در لباس ! 🔹️فیلم کوتاه☝️ برای بالا بردن ، که بر اساس یک واقعی تهیه شده است. توضیح مدیر پایگاه نشر آثار استاد امیری👇 توسط این فرد قصد داشته به صنایع ایران در نفوذ کند‌! که شخص نفودی ( پنهان شده در لباس روحانیت) توسط عجل الله تعالی فرجه الشریف شناسایی و دستگیر شد. https://eitaa.com/emamjamaat2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌پاسخ کوتاه و قشنگی داد خوشم اومد گفتم تو هم ببین 🔰 حتما شنیدید که بعضیا میگن: ما آریایی هستیم چرا باید دنباله رو دین عر‌ب‌ها باشیم؟!😳 تو مراسم های مختلفِ مذهبی مثل هم این حرف رو تکرار می‌کنند. https://eitaa.com/emamjamaat2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️قسمت جدید تاکسی پرسی کلا درآمدش از تتو کردن و بوتاکس و لیزر و ایناست... حکم درآمدش چیه🤔 https://eitaa.com/emamjamaat2 🚕 🚕 😁ویژه برنامه طنز احکام روز هم احکام یادبگیر هم بخند😄 داستان شانزدهم: فصل دوم ❓حکم کسب درآمد آرایشی کانال رو دنبال کن گم نکنی، احکام روز رو در قالب طنز میسازن😁👇سوالات خودمونی از آخوند در تاکسی @seyyed_kazem_roohbakhsh
مثل یک چای است. به ندرت پیش می‌آید که هم درست باشد، هم و هم . اما هیچ با آن برابر نیست... نگذاريد شود... کانال را به دوستان خود معرفی کنید🌹 https://eitaa.com/emamjamaat2