eitaa logo
امام رئوف (استاد زهره بروجردی)
1.9هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
69 ویدیو
9 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔆 *«وَ اذْكُرْ فِی الْكِتابِ إِبْراهِيمَ إِنَّهُ كانَ صِدِّيقاً نَبِيًّا»* 🔆 *«و در اين كتاب، ابراهيم را ياد كن، كه او پيامبرى راستگو و راست‌كردار بود.»* 📗 سوره مريم، آیه ۴۱ 🔷 در این آیه خداوند ذکر و یاد صالحین را واجب و لازم می‌داند؛ زیرا در یادآوری صالحین، برکات خاصی وجود دارد. با اشاره به گوشه‌گوشۀ زندگی خوبان، روشنگری‌ها و راهنمایی‌های خاصی برای بندگان صورت می‌گیرد. 🔷 یادآوری ابراهیم علیه‌‌السلام در قرآن خارج از هر گونه مبالغه‌ای است. با این یادآوری حقیقت ابراهیم علیه‌‌السلام که ذره‎ای انحراف در او راه نیافته است، برای سایرین تبیین می‌شود. ✅ ذکر خوبان در قرآن بیان‌کنندۀ این حقیقت است که در طول تاریخ همۀ انبیا با چالش‌ها و ناهنجاری‌های خاصی مواجه شدند که گاه از طریق نزدیکان بر آنان وارد شد؛ اما ذره‌ای و لحظه‌ای عقب‌نشینی نداشتند. 🔷 همۀ گفتار ابراهیم حق بود و بدین جهت بر مکالمۀ حضرت با عموی خویش هیچ خدشه‌ای وارد نیست؛ چون ابراهیم صدیق بود. 🔷 «صدق» علامت واضح عقلانیت است. خدای سبحان به همۀ عقلای عالم امر می‌کند که از عاقلی همچون ابراهیم تبعیت کنند؛ بنابراین صداقت نماد ‌خِرَد افراد است. ⬅️ از آیه مشخص می‌شود که لازمۀ «نبوت» «صداقت» است؛ اما لازمۀ صداقت نبوت نیست؛ بنابراین «صدیق» از چنان اعتباری بهره‌مند است که می‌تواند به مقام نبوت برسد. ✍🏼 بعضی از مفسرین معتقدند، «صدیق» فردی است که نیک می‌داند که در این عالم نقش و وجودی ندارد؛ به همین جهت همۀ زندگی خود را در محضر خداوند می‌داند و دائم نظاره‌گر حول و قوۀ الهی است. ✅ *صداقت به نوعی عصمت و مصونیت از گناه را به‌همراه دارد؛* چون در هیچ گوشه‌ای از عالم، خداوند مستور و پنهان نیست و صدیق چون به این حقیقت واقف است، خفا و آشکار برای او علی‌السویه است و دائم خود را در محضر خداوند می‌بیند. ✅ به عبارت دیگر *صدیق در لحظه لحظۀ زندگی خود، خدا را ادراک می‌کند؛ بدین جهت هیچ شک و تردیدی برای جلوه‌گری توحید در عالم نمی‌بیند.* 📚 «از بیانات استاد زهره بروجردی» 🌐 موسسه علمیه السلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام در فضای مجازی: سایت | بله | ایتا | تلگرام
🔔🟩🔔🟩🔔 *با سلام و احترام* 🟧 *قابل توجه بزرگواراني كه موفق به ثبت نام نشدند :* 🟧 *ثبت نام از دوشنبه (۲/مهر) تاپایان روز چهارشنبه (٤/مهر ) باز است.* *لطفا برای ثبت نام بر روی لینک زیر انگشت بزنید* 👇 ‏ https://emamraoof.com/%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D9%88%D8%AC%D8%B1%D8%AF%DB%8C/ 🔴ثبت نام کنندگان محترم ۲۴ساعت بعد از ثبت نام به فضای مجازی اسکای روم اضافه خواهندشد. ‏‎🌐 «واحدپشتیبانی ثبت‌نام موسسه علمیه السلطان‌علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌‌السلام»
💠 *«رحمت خدا را محدود ندانیم!»* 🔶 در مقابل امید، ناامیدی است. امام (ره) می‌فرماید: «ناامیدی به این دلیل است که ما برای رحمت خدا اندازه قائل‌ایم!» 🌀 مثلا من فکر می‌کنم اگر رحمت خدا به دیگری برسد، از من دریغ می‌شود و اگر به من برسد، از دیگری دریغ شده است و به او نمی‌رسد. 🍃 ایشان می‌فرماید: «چنین فردی با ناامیدی، گرفتار بزرگترین گناه کبیره شده است!» 💢 *ناامیدی از رحمت خدا موجب می‌شود که انسان به خیلی از گناهان بی‌قید باشد* و می‌گوید: «آب که از سر گذشت، چه یک وجب، چه صد وجب!» خدا که ما را نمی‌بخشد! 🔶 به گفتۀ امام(ره) چنین فردی کافر محسوب می‌شود و این صریح قرآن است: 🔆 *«وَ لا تَیأَسُوا مِنْ رَوْحِ اللَّهِ إِنَّهُ لا ییأَسُ مِنْ رَوْحِ اللَّهِ إِلاَّ الْقَوْمُ الْکافِرُون‏»* 🔆 *«و از رحمت خداوند مأیوس نشوید، حقّ این است که جز گروه کافران، از رحمت خداوندى مأیوس نمى‌شوند.»* 📗 سوره یوسف، آیه ۸۷ ⬅️ *ناامیدی فقط مربوط به کافر است. مؤمنِ ناامید نداریم.* مؤمن هرچند که بزرگترین گناهان را آگاهانه یا ناآگاهانه انجام داده باشد، حق ناامیدی از رحمت الهی را ندارد؛ زیرا ناامیدی از رحمت الهی در پروندۀ او بزرگترین جرم محسوب می‌شود. 📚 «از بیانات استاد زهره بروجردی» 🌐 موسسه علمیه السلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام در فضای مجازی: سایت | بله | ایتا | تلگرام
📖در کتاب والشَّمس چه می‌خوانید؟ 🖋جلد سوم، فصل هفتم: فصل هفتم با عنوان «بهترین خلق خدا نزد رسول» ویژگی بهترین‌ها را از نگاه پیامبر معرفی می‌کند. چیدمان مطالب بر اساس ترتیبی است که در روایت آمده است. ✨️ *بهترینِ بهترینِ بهترین* ✨️ *نزد آن والامقام از مرسلین* 📲برای تهیۀ کتاب یا ارسال نظر پاسخگویتان هستیم در بله با نام کاربری: ‏@shorbetahoor در ایتا با نام کاربری: ‏@shorbetahoor در تلگرام با نام کاربری: ‏t.me/shorbetahoor تلفن تماس: 📱۰۹۲۰۲۲۹۵۳۹۲ 📞۰۲۱ - ۲۲۵۵۷۰۹۲ - ۲۲۵۴۲۶۹۵ 📍آدرس: تهران، خیابان شهید کلاهدوز(دولت)، بلوار کاوه، خیابان اخلاقی شرقی، خیابان جهانتاب، کوچۀ محبوبه دانش غربی، پلاک۱۲.
🔔🟩🔔🟩🔔 *با سلام و احترام* 🟧 *قابل توجه بزرگواراني كه موفق به ثبت نام نشدند :* 🟧 *ثبت نام از دوشنبه (۲/مهر) تاپایان روز چهارشنبه (٤/مهر ) باز است.* *لطفا برای ثبت نام بر روی لینک زیر انگشت بزنید* 👇 ‏ https://emamraoof.com/%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D9%88%D8%AC%D8%B1%D8%AF%DB%8C/ 🔴ثبت نام کنندگان محترم ۲۴ساعت بعد از ثبت نام به فضای مجازی اسکای روم اضافه خواهندشد. ‏‎🌐 «واحدپشتیبانی ثبت‌نام موسسه علمیه السلطان‌علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌‌السلام»
🔆«و َاِمْکانُک عَتيدٌ» 🔆«خدایا مُکنَت‌ها و قدرت‌های تو فراهم و آماده است..» ⏪️امکان به معنی ایجاد مکنت، ایجاد شرایط و وسائل و ایجاد توانایی است. 🔹قدرت‌هایی که تو ایجاد می‌کنی، توان‌هایی که در اختیار بندگانت قرار می‌دهی نیاز به زمان‌بندی خاصی ندارد، نیاز به پیش‌نیاز ندارد، آماده و مهیّاست. 💢وقتی بنده احساس کند سلطانی بر او تسلط دارد که تمام قدرت‌ها و توانایی‌ها را برای او ایجاد می‌کند، او را معطل نمی‌گذارد، اموری که می‌خواهد در اختیاراو قرار دهد، مشروط به اسباب و شرایط خاص نمی‌کند، رفتار چنین بتده‌ای با مولا عوض می‌شود. 🔸🔸هر آن خود را توانا می‌بیند؛ چون در خدمت مولایی است که نه توانایی بالقوه! بلکه توانمندی بالفعل به او می‌دهد. 🔸ما توانایی‌های بالقوه‌ای داریم که هنوز در ما ظهور نکرده است. علت ظهور نکردن این توانایی‌ها از ناحیۀ ماست نه از طرف او. 🔹از ناحیۀ او همه چیز در آنی به فعلیت می‌رسد. از طرف ما مانع وجود دارد که امکاناتی که خدا در اختیارمان قرار داده است، به فعلیت نرساندیم. 🔸🔸قدرتی که او ایجاد می‌کند، آماده و قابل دسترس است، نیاز به زمان خاصی ندارد. این ما هستیم که باید خود را به او نزدیک کنیم تا از آن مکنت بهره ببریم. 🍃وقتی مکنت، منسوب به خدا شد، بی‌نهایت است و حد و مرز ندارد. 🔹گاهی می‌خواهیم حرکت مثبتی انجام دهیم؛ اما با ظاهر ما نمی‌سازد و هماهنگ نیست؛ یعنی قوه و توانش را نداریم؛ اما وقتی وصل به او می‌شویم، شرایط فراهم می‌شود، مقدمات را در اندک زمانی ایجاد می‌کند. 🔹امکانات فوق تصور به ما می‌دهد، بالاتر از آنچه که ما فکر می‌کردیم! مثل توان و توفیقی که برای روزه‌های مستحبی ماه رجب در گرمای شدید، به ما داده می‌شود. 🔹اینجاست که انسان متوجه می‌شود که به خود، ظلم کرده است؛ چون از امکاناتی که خدا در اختیارش قرار می‌دهد، استفاده نمی‌کند! 🔸🔸هر زمان میل به بندگی کنیم و ارادۀ انجام طاعت یا ترک معصیتی را خالصانه داشته باشیم، خدا مکنت و قدرت را در اختیارمان قرار می‌دهد. 📚 «از بیانات استاد زهره بروجردی» 🌐 موسسه علمیه السلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام در فضای مجازی: سایت | بله | ایتا | [تلگرام](https://t.me/emamraoofcom
🔆 *دعای صبحگاهی روز سه شنبه* را می‌توانید در لینک زیر قرائت فرمایید: 🌐 https://emamraoof.com/?p=34987
🟩 *پیامبری از جنس مردم* 🍃🍀 رأفت و مهربانی از دل نرم و بی‌آلایش سرچشمه می‌گیرد و در آیینه زندگی متبلور می‌شود. 🍃 یکی از ویژگی‌های انسان‌های موحد، مهربانی است. خداوند چون خود مظهر رحمت و رأفت است، دوست دارد آنان که آینه‌دار جلوۀ لایزالی اویند به این صفت متصف شوند. 🍃 آیه ۱۲۸ سورۀ توبه، پیامبر اکرم را این گونه توصیف می کند: 🔆 *«لَقَدْ جَاءَکمْ رَسولٌ مِّنْ أَنفُسِکمْ عَزِیزٌ عَلَیْهِ مَا عَنِتُّمْ حَرِیصٌ عَلَیْکم بِالْمُؤْمِنِینَ رَءُوفٌ رَّحِیمٌ»* 🔆 *«رسولی از خود شما به سویتان آمد که رنج‌های شما بر او سخت است و اصرار به هدایت شما دارد و نسبت به مؤمنان رئوف و مهربان است.»* ✍🏼 در تفسیر المیزان در تبیین و تفسیر این آیه شریفه آمده است: 🔷 منظور از رسول، به طوری که سیاق دو آیه گواهی می‌دهد خاتم انبیاء است، چون می‌بینیم او را وصف می‌کند به این که از خود ایشان است، و ظاهر این است که مقصود این باشد که او مثل شما بشر است، و هم‌نوع خود شماست، چون در کلام، چیزی که دلیل باشد بر این که خطاب بخصوص عرب و یا قریش باشد، نیست؛ مخصوصا نظر به این که در میان آنان در حال خطاب، مسلمانانی از روم و فارس و حبشه نیز بوده‌اند. 🔷 و معنای آیه این است: هان ای مردم! پیغمبری از جنس خود شما مردم بیامده که از اوصافش یکی این است که از خسارت دیدن شما و از نابود شدن‌تان ناراحت می‌شود، و دیگر این که او در خیرخواهی و نجات شما چه مؤمن و چه غیرمؤمن حریص است و این که او نسبت به خصوص مؤمنین رؤف و رحیم است، و با این که اوصافش چنین است آیا باز هم جا دارد که از او سرپیچی کنید؟ 🔷 نه، بلکه سزاوار است که از او اطاعت کنید، چون او رسولی است که قیام نکرده مگر با امر خدا، اطاعت کردن از او اطاعت خداست. 🔷 آری، جا دارد به او نزدیک شوید و با او انس بگیرید، چون او هم مثل خود شما بشر است، پس به هر که دعوت کرد بپذیرید، و هر خیرخواهی که نمود به کار ببندید. 📚 «حوزه.نت» 🌐 موسسه علمیه السلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام در فضای مجازی: سایت | بله | ایتا | تلگرام
💠 *«مقدمه»* 🔷 آنچه از لسان معصوم به ما آموزش داده می‌شود و درخواست‌هایی كه از سوی ما صورت می‌گیرد، همه مبتنی بر آن است كه خدای سبحان ظرف وجود آن‌ها را به ما داده است. 🔷 خدا قابلیتی به ما داده كه به واسطۀ آن، امكان اجابت درخواست برای ما مهیا می‌شود. در واقع به وسیلۀ درخواست، آن امكان، به فعلیت می‌رسد. 🔰 در دعای پنجم صحیفه در اواسط دعا یكی از درخواست‌ها این است:‌ 🔆 *«اللَّهُمَّ أَغْنِنَا عَنْ‏ هِبَةِ الْوَهَّابِینَ‏ بِهِبَتِک، وَ اكْفِنَا وَحْشَةَ الْقَاطِعِینَ بِصِلَتِک حَتَّى لَا نَرْغَبَ إِلَى أَحَدٍ مَعَ بَذْلِک، وَ لَا نَسْتَوْحِشَ مِنْ أَحَدٍ مَعَ فَضْلِک»* 🔆 *«خدایا! به عطا و احسانت، ما را از عطا و احسان دیگران بی‌نیاز ساز و ترس گسستن دیگران را از ما با پیوستن ما به خودت کفایت فرما، تا با وجود عطای تو از دیگری نخواهیم و با احسان تو از احدی نهراسیم.»* 🔶🔸 *هبه به عطیه‌ای گفته می‌شود كه خالص از عوض و غرض است؛ نه در قبال لطف من، هدیه می‌دهد و نه در قبال هدیه، انتظاری دارد.* 🔸 به خدای سبحان عرض می‌کنیم: برخی بندگان تو خالصانه به من هدیه می‌دهند، امّا من از تو می‌خواهم مرا مشغول به هبۀ خودت سازی. 🔸 اگر من خودم را محتاج هدیۀ هدیه‌دهندگان ببینم، چه بسا گاهی به جهت میل ایشان، حقی را باطل كنم، یا باطلی را حق جلوه دهم. 🔸 نگران هستیم که بین ما و برخی خلایق جدایی پیش آید. گاهی این قطع مرگ است، گاهی هجرت وابستگان است، گاه دلایل دیگری است. اجمالاً اطرافیان ما ممكن است به دلایل مختلف از ما جدا شوند و ما نگران این شرایط هستیم. 🔸 خدایا!‌ مرا آزاده تربیت كن، تا هیچ دغدغه و هیچ لطفی مرا در دام خود گرفتار نكند، من فقط اسیر تو باشم و بس. 📚 «از بیانات استاد زهره بروجردی» 🌐 موسسه علمیه السلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام در فضای مجازی: سایت | بله | ایتا | تلگرام
🔔🟩🔔🟩🔔 *با سلام و احترام* 🟧 *قابل توجه بزرگواراني كه موفق به ثبت نام نشدند :* 🟧 *ثبت نام از دوشنبه (۲/مهر) تاپایان روز چهارشنبه (٤/مهر ) باز است.* *لطفا برای ثبت نام بر روی لینک زیر انگشت بزنید* 👇 ‏ https://emamraoof.com/%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D9%88%D8%AC%D8%B1%D8%AF%DB%8C/ 🔴ثبت نام کنندگان محترم ۲۴ساعت بعد از ثبت نام به فضای مجازی اسکای روم اضافه خواهندشد. ‏‎🌐 «واحدپشتیبانی ثبت‌نام موسسه علمیه السلطان‌علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌‌السلام»
-زندگی- از-نگاه- نهج‌البلاغه۱۷ 💢 *«کدورت قلبی»* 🔆 *«مَا أَضْمَرَ أَحَدٌ شَيْئاً إِلَّا ظَهَرَ فِي فَلَتَاتِ لِسَانِهِ وَ صَفَحَاتِ‏ وَجْهِه‏»* 🔆 «كسى چيزى را در دل پنهان نمیكند مگر آن كه در سخنان بى انديشه و رنگ رخسارش هويدا میگردد (مانند زردى رو كه علامت ترس و سرخى آن كه نشانه شرمندگى است)»* 📘 حکمت ۲۵ ✍«فَلَتَاتِ» سخن بدون فکر و اندیشه است. حرف‌هایی است که در کمال غفلت از انسان صادر می‌شود و ناگهان بر زبان فرد جاری می‌شود. 🔷🔹 *سخن، شخصیت فرد را معلوم می‌کند و باطن را برملا می‌سازد.* انسان گمان می‌کند اگر در ظاهر با گفتار و رفتار به دیگران اظهار محبت کند؛ ولی در دل نسبت به آنها عداوت، کینه‌ و بدخواهی پنهان داشته باشد، برای همیشه مخفی می‌ماند و هیچ وقت ظهور نمی‌کند. تصور می‌کند تطهیر صندوق‌خانة دل از رذایل اخلاقی لازم نیست و در ارتباطات اجتماعی با رفتار مؤدبانه و به کارگیری الفاظ محترمانه سعی در نمایش شخصیت اجتماعی خوب از خود دارد و آن را برای جلوگیری از آسیب به روابط بین خود و اطرافیان کافی می‌داند! 🔷 در حالی‌که امیرالمؤمنین متذکر می‌شود انسان هر امری که در درون خویش پنهان کرده است از جمله حبّ، بغض، کینه، عداوت، حسادت، عیب‌بینی، تحقیر و ... قطعاً در گفتار و صورت او نمایان می‌شود. ✅ *اموری که انسان در قلب‌ خویش پنهان کرده است برای همیشه پنهان نمی‌ماند و در گفتار حتی خطوط و رنگ چهره مشخص می‌شود.* ❌ این گمان که بین دل و زبان راهی نیست اشتباه است. راه میان دل و صورت بسته نیست و هر آنچه در دل وجود دارد بالاخره در زبان اظهار و در چهره نمایان می‌شود. ✴️ به طور مثال اگر شخصی در گفتار ظاهری مراعات ادب و احترام را دارد؛ اما به دلیل سواد اندکی که اندوخته است از بالا به پایین به دیگران می‌نگرد و خود را بالاتر از آنها می‌داند، در نهایت، نحوۀ سخن گفتن آشکار می‌کند دیگران را به حساب نمی‌آورد. 📚 «از بیانات استاد زهره بروجردی» 🌐 موسسه علمیه السلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام در فضای مجازی: [سایت](http://emamraoof.com) | [بله](https://ble.ir/Emamraoof_com) | [ایتا](https://eitaa.com/emamraoof_com) | [تلگرام](https://t.me/emamraoofcom)
✨️ *گره تا می‌توانی باز کرد از کار محتاجان* برترین فرد نزد پیامبر صلی‌الله‌علیه‌وآله چه شخصی است؟ امیرالمؤمنین علیه‌السلام می‌فرماید: «أَفْضَلُهُمْ عِنْدَهُ أَعَمُّهُمْ نَصِیحَةً لِلْمُسْلِمِینَ.» (برترین فرد نزد پیامبر شخصی است که خیرات گسترده‌تری به مسلمین می‌رساند.) پیامبر خاتم افراد را این‌گونه پرورش می‌داد که دایرۀ خیراتشان وسیع باشد و از دامنۀ خانوادۀ خود گسترش یابد و به دیگران برسد. پس اگر خیر ما تنها خانوادۀ‌مان را در بر می‌گیرد، نزد پیامبر فردی عادی هستیم؛ اما اگر به طیف وسیعی خیررسانی داریم، حاکی از این است که پیامبر ما را از بهترین‌ها می‌شمارد و برای ما اعتبار زیادی قائل‌ است. *خویشتن را خیر خواهی، خیرخواه خلق باش* *ز آنکه هرگز بد نباشد نفس نیک‌اندیش را* 📗گزیده‌ای از کتاب والشمس، فصل هفتم، جلد ۳ 📲برای تهیۀ کتاب یا ارسال نظر پاسخگویتان هستیم در بله با نام کاربری: ‏@shorbetahoor در ایتا با نام کاربری: ‏@shorbetahoor در تلگرام با نام کاربری: ‏t.me/shorbetahoor تلفن تماس: 📱۰۹۲۰۲۲۹۵۳۹۲ 📞۰۲۱ - ۲۲۵۵۷۰۹۲ - ۲۲۵۴۲۶۹۵ 📍آدرس: تهران، خیابان شهید کلاهدوز(دولت)، بلوار کاوه، خیابان اخلاقی شرقی، خیابان جهانتاب، کوچۀ محبوبه دانش غربی، پلاک۱۲.
-دعای- کمیل۲۷ 🔆 *«وَبِقُوَتِکَ الَتِی قَهَرتَ بِهَا کُلَ شَئ»* 🔆 *«و به نيرويت كه با آن بر هرچيز چيره‌ گشتى.»* ✍ داعی دومین واسطۀ فیض یعنی قوۀ الهی را درخواست می‌کند، قوّتی که به‌واسطۀ آن بر هر چیزی قاهر و مسلط می‌شود. ✳️ *در حقیقت تجلی و ظهور قوۀ حق و اسم «هُوَ القَاهر» مقدس علی‌بن‌ابیطالب است.* 🔷 «قوة‌الله‌» قدرت الهی است که در «اسدالله» تجلی کرده است. «اسد الله» وجود مقدس علی‌بن‌ابیطالب است؛ یعنی همه‌کاره در عالم که آغاز هر فعل و قولی است؛ واسطه‌ای که داعی به میدان بندگی وارد می‌کند. 💠 مرحوم آیةالله کشمیری می‌‌فرماید: در نجف که زندگی می‌کردم همه چیز را با هفت بار «یاعلی» از امیرالمومنین می‌گرفتم؛ چون «قوّةالله» ا‌ست. ✅ *داعی با علم به اینکه با تمسک به واسطه، دست خالی بر نمی‌گردد، پیوست به رسول خدا و ولایت را می‌خواهد که بین او و آنان فاصله‌ای ایجاد نشود.* 🔷 داعی خداوند را به آن قوه‌ای که بر همه چیز غالب می‌شود، قسم می‌دهد و پیوست به آن قوه را خواهان است. 🔷🔹 *به‌میزانی که پیوست با آن قوّه صورت گیرد، فرد هم «قوّةالله» می‌شود.* 📚 «از بیانات استاد زهره بروجردی» 🌐 موسسه علمیه السلطان علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام در فضای مجازی: سایت | بله | ایتا | تلگرام
🔆 *دعای صبحگاهی روز چهارشنبه* را می‌توانید در لینک زیر قرائت فرمایید: 🌐 https://emamraoof.com/?p=34995