eitaa logo
امـام رض؁ا《؏》
1.1هزار دنبال‌کننده
8.6هزار عکس
3هزار ویدیو
750 فایل
💕السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(ع)💕 مدیریت⇦⇦ @ali3132022
مشاهده در ایتا
دانلود
عوضش میتونی شلوارک بپوشی😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یه خانوم با سه مدرک تحصیلی و مدیرعامل یک شرکت، به‌ من زنگ زد... گول حرف‌های فمینیستی رو نخورید!!!
🌷امام رضا علیه‌ السلام: به [تقدیر] خداوند خوش‌بین باش، زیرا هرکه به خداوند خوش‌بین باشد، خداوند طبق گمانش رفتار خواهد کرد. 📗 بحارالانوار، ج۷۵ ص۳۴۲
jaaar.com_Kayhan_1402-6-19.pdf
9.08M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز یکشنبه ۱۹ شهریور ۱‌۴۰۲ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
❓ خواب بعد از ظهر مفید یا مضر؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹گفتن تسبیحات حضرت زهرا در تعقیبات نماز چه آثار و فوایدی دارد؟ 1⃣ ذکر زیاد محسوب می شود ✨ امام صادق‏(ع) فرمود: "تسبیح حضرت زهرا(سلام الله علیها) مصداق "ذکر کثیر" است که خداوند دستور داد و فرموده: " يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا اذْكُرُوا اللَّهَ ذِكْراً كَثيراً ؛ (فراوان ذکر خدا بگویید)". (1) 2⃣ بخشش گناهان ✨ امام صادق(ع) فرمودند: "هر کس تسبیحات حضرت زهرا(سلام الله علیها) را بلافاصله بعد از نماز انجام دهد خداوند گناهانش را می ‏آمرزد". (2) 3⃣ بالاترین تمجید و عبادت ✨ امام باقر(ع) می‌فرمایند: "خدای تعالی با چیزی بهتر از تسبیح حضرت زهرا(سلام الله علیها) تمجید و عبادت نشده ‌است؛ زیرا اگر بهتر از آن چیزی بود، رسول خدا آن را به فاطمه(سلام الله علیها) می‌آموخت". (3) 4⃣ برتر از هزار رکعت نماز مستحبی ✨ امام صادق(ع) فرمود: "تسبیح حضرت فاطمه(سلام الله علیها) در هر روز، به دنبال هر نماز، نزد من از هزار رکعت نماز (مستحبى) در هر روز، محبوب‌تر است". (4) 5⃣ سبب عاقبت بخیری ✨ امام صادق(ع)فرمود: "اى ابا هارون! ما بچه ‏هاى خود را همان‏طور که به نماز امر مى ‏کنيم به تسبيحات حضرت فاطمه(سلام الله علیها) نيز امر مى ‏کنيم. تو نيز بر آن مداومت کن؛ زيرا بنده‌ای که بر آن مداومت نموده است، هرگز به شقاوت نيفتاده است". (5) 6⃣ سبب رضایت خداوند و دوری شیطان می شود ✨ امام صادق(ع) می‌فرمایند: "تسبیح زهرا(سلام الله علیها) صد ذکر است ولی در میزان سنجش اعمال، هزار ذکر محسوب می‌گردد، شیطان را دور و خدای تعالی را راضی می‌کند". (6) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ (1) (کلینی، اصول کافی، ج‏4، ص 368، ح 22). (2) (کلینی، اصول کافی، ج۳، ص۳۴۲٫). (3) (كافي (ط - دار الحديث) / ج‏6 / 236) (4) (كافي (ط - دار الحديث) / ج‏6 / 237) (5) (كافي (ط - دار الحديث) / ج‏6 / 235) (6) (حر عاملی، وسائل الشيعه، ج6، ص442).
حیوون بیچاره!
🔴 هشدار در مورد فروش دستبندهای طلسم اطراف اماکن مقدّس و در فضای مجازی!
☑️ پاسخ استاد ایمان اکبرآبادی به دنبال کننده‌ای که مدعی شد انگشتر حضرت سلیمان به شکل طلسم مثلث تلفیقی و شبیه به ستاره بوده!
💢پزشکی که مدعی برخورد جسم سخت به سر مهسا امینی شده بود بعد از یکسال ادعا کرده که خبری از برخورد جسم سخت نبوده، ولی مصلحت در این بوده که صادق نباشه تا به خیزش ملی لطمه ای وارد نشه. همینقدر راحت امثال اینها امنیت مملکت رو چند ماه به مخاطره انداختن...
نورِ خدا خاموش شدنی نیست
☑️ پاسخ ایمان اکبرآبادی به گزافه گویی یک مخالف در مورد و نقش جمهوری اسلامی
⬅️ ما اینجا با کرونا جوک میسازیم، اونا هنوز دارن کرونا میگیرن!
۴ هزار دوربین ترافیکی با بهره گیری از هوش مصنوعی در تهران نصب می‌شود مدیرعامل صنایع الکترونیک وزارت دفاع: ◽️با شهرداریِ تهران توافق‌شده ظرف ۲ سال ۴ هزار دوربین ترافیکیِ هوشمند در سطح شهر نصب کنیم. ◽️این دوربین‌ها دارای هوش مصنوعی هستند و با توجه به حجم ترافیک، چراغ‌های سبز و قرمز را مدیریت می‌کنند. ◽️بر اساس این تفاهم نامه خط یک تراموای تهران حد فاصل میدان آزادی تا سه راه تهرانپارس با همکاری سازمان صنایع الکترونیک ایران و شهرداری تهران انجام خواهد شد. طول این خط حدود ۳۴ کیلومتر است که با ۲۸ رام قطار که در این خط تردد خواهند داشت ظرفیتی حدود ۵۵ تا ۵۶ میلیون مسافر در سال را می‌تواند جابجا کند.
🏴شرکت بیش از ۲۲ میلیون نفر در مراسم اربعین کربلا آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس (ع): 🔸امسال ۲۲ میلیون و ۱۹ هزار و ۱۴۶ نفر در مراسم حسینی شرکت کردند. 🔸این تعداد مربوط به کسانی است که اول صفر تا ساعت ۱۲ ظهر ۲۰ صفر از چهار ورودی اصلی بغداد، نجف، بابل و حسینیه به وارد شده‌اند. 🔸آمار زائران در سال گذشته ۲۱ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۶۴۰ نفر اعلام شده بود. 🔸در مراسم زیارت اربعین امسال برای نخستین بار به طور عملی از استفاده می‌شود. 🔸در سال‌های گذشته از طریق شمارش اجسام، جمعیت زائران احصا می‌شد اما امسال با استفاده از پردازش چهره این کار صورت می گیرد. 🔸درصد خطا در این فناوری نزدیک به صفر و نتایج آن غالبا دقیق است. 🔸هوش مصنوعی همچنین به مسئولان در موضوع تامین امنیت مراسم اربعین از طریق شناسایی مظنونان در زمان حضورشان در اماکن دارای دوربین کمک می کند. 🔸این فناوری در یافتن گم شدگان احتمالی در ایام زیارت میلیونی اربعین نیز نقش خواهد داشت.
‏وقتی میگیم ولی امر مسلمین جهان... دقیقا منظورمون یه همچین چیزیه
🚨 تشدید برخورد با صفحات هنجارشکن در مرحله دوم مرکز سایبری سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کردستان: 🔹گرداننده صفحه اینستاگرامی هنجارشکن که به عنوان فروشگاه لباس فعالیت می کرد را مجدداً و برای باردوم احضار و ضمن پلمب واحد صنفی، پرونده برای سیر مراحل قانونی و تعیین مجازات تشدید شده به مرجع قضایی ارسال گردید ❗️هشدار: صفحات هنجارشکن و متخلف در فضای مجازی بدانند به صورت نوبه ای صفحات آنها مورد پایش قرار گرفته و در صورت تکرار رویه سابق، برخورد در بار دوم تشدید خواهد شد و منجر به پلمب واحد صنفی، حذف صفحه و صدور احکام قضایی سنگین تر خواهد گردید.
✅ گزیده ای از اخبار مهم اخیر ◽️دلار از مبادلاتِ سیاحتی با کشورهای ِمنطقه حذف می‌شود رئیس کل بانک مرکزی: تجربه عملی و موفقِ کنار گذاشتن دلار و استفاده از ارز مقصد برای سفر اربعین، به سفرهای غیر تجاری و سیاحتی به کشورهای منطقه تعمیم می‌یابد. ◽️هشدار پلیس به مالکان خودروهای توقیفی معاون پلس راهور تهران: طبق دستورالعمل قوه‌قضاییه، مالکان خودروهایی که بیش از یک‌ سال و موتورهایی که بیش از ۶ ماه در پارکینگ‌ها مانده‌اند، ۳ ماه مهلت دارند وسیلۀ نقلیۀ خودرو را ترخیص کنند. بعد از ۳ ماه این موتورها و خودروها «رها شده» تلقی خواهند شد و اموال رها شده هم به مالکیت دولت درمی‌آید. ◽️ممنوعیت دریافت شهریه بیش از نرخ مصوب در مدارس رئیس سازمان مدارس غیردولتی: مدارسی که شهریه بیش از نرخ مصوب دریافت کرده‌اند تا پایان شهریور فرصت دارند مبلغ اضافی را به خانواده‌ها برگردانند. در صورت انصراف خانواده‌ها از نام نویسی پیش از ثبت نام قطعی، کل شهریه باید بازگردانده شود و اگر بعد از ثبت نام قطعی بوده ۹۵ درصد شهریه را باید برگردانند. ◽️تونس مخالف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی رئیس‌جمهور تونس: به کسانی که از عادی‌سازی صحبت می‌کنند، می‌گویم که این اصطلاح برای من اصلا وجود ندارد. مساله فلسطین مساله محوری همه امت اسلامی است و طبیعی است که فلسطین به مردم فلسطین بازگردد. پیش‌تر پارلمان تونس اعلام کرده بود که پیش‌نویس قانون جرم انگاری عادی‌سازی روابط با رژیم‌صهیونیستی را بررسی می‌کند. ◽️انهدام باند مشروبات الکلی خارجی توسط سازمان اطلاعات انتظامی استان بوشهر با رصد اطلاعاتی انجام شده و طی عملیاتی منسجم و غافلگیر کننده مأمورین سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی بوشهر باند مشروبات الکلی را در حین انتقال محموله زیر ضربه برده و مقدار قابل توجهی مشروبات الکی خارجی توقیف و به همراه متهم دستگیر شده تحویل مرجع قضایی دادند. ◽️برخورد با عامل انتشار فراخوان و تشویش اذهان عمومی مأمورین سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان بوشهر عامل انتشار فراخوان برای اغتشاشات ۱۴۰۱، تشویش اذهان عمومی و توهین به ارکان نظام که سال گذشته از کشور خارج شده بود را به محض ورود به کشور دستگیر و بعد از تشکیل پرونده تحویل مقام محترم قضایی دادند. گفتنی است نامبرده در بهبوهه اغتشاشات ۱۴۰۱ و پس از خروج از میهن با تصور فرار از مجازات اقدام به انتشار فراخوان برای انجام اغتشاشات، توهین به ارکان نظام مقدس اسلامی و تشویش اذهان عمومی کرده بود که به محض ورود به کشور در سال جاری شناسایی و دستگیر گردید. ◽️دستگیری ۵ دلال ارز در محدوده خیابان کریمخان رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران: در یک عملیات منسجم پلیسی ۵ فعال غیرمجاز خرید و فروش ارز در محدوده پل کریم‌خان تهران دستگیر شدند. ◽️پلمب ۱۲ کانون آموزش بهائیت در بابل رئیس دادگستری مازندران: ۱۲ کانون که در پوشش مدرسه و مرکز آموزشی، فرقهٔ ضالهٔ بهائیت را در بابل تبلیغ می‌کردند پلمب شدند.
🌹امام على عليه السلام: بلا ؛ براى ستمگر تأديب، براى مؤمن امتحان ، و براى پيامبران درجه است. 📗بحار الأنوار ج۷۸ ص۱۹۸
jaaar.com_Kayhan_1402-6-20.pdf
10.66M
بسم الله الرحمن الرحیم تمام صفحات روزنامه کیهان امروز دوشنبه ۲۰ شهریور ۱‌۴۰۲ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
رهبر انقلاب: مراقب باشید جدول دشمن را کامل نکنید. اگر دیدید راهی که می‌روید کفار را خوشحال می‌کند یعنی همراه پیغمبر نیستید رهبر معظم انقلاب: 🔸باید مراقب باشیم راه را خطا نرویم اشتباه نکنیم حق را با باطل عوضی نگیریم. قرآن معیار داده به ما. قرآن می‌فرماید که «مُّحَمَّدٌ رَّسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ» آیا ما با پیغمبر هستیم یا نیستیم؟ راه این است دیگر. 🔸علامت دارد. «وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ» اگر شما دیدید این راهی که داریم می‌رویم راهی است که کفّار را خوشحال می‌‌کند، بدانید که أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ نیستید. پس مع رسول اللّه نیستید، همراه پیغمبر نیستید. 🔸حواسمان باید جمع باشد. بدانیم چه کار می‌‍کنیم بدانیم چه می‌گوییم، حرفی که می‌زنیم در جهت نقشه‌ دشمن نباشد. جدول دشمن را کامل نکند. گاهی غفلت ممکن است بکند کسی یک حرکتی بکند یک حرفی بزند که جدول نقشه‌ دشمن را کامل کند، این خطرناک است. باید مراقبت کرد که این اتفاق نیفتد. اگر ما مراقب باشیم دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند انجام بدهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❗️۲ نقطه اساسی که دشمن هدف گرفته است... حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مردم سیستان‌وبلوچستان و خراسان جنوبی: 🔸دشمن دو نقطه‌ی اساسی را هدف گرفته. یکی ملّی، یکی ملّی. ‌‌🔸 وحدت ملّی مهم است. نگذارید وحدت را بهم بزنند. وحدت یعنی چه؟ یعنی آنجایی که پای منافع ملت در میان هست اختلافات مذهبی، اختلافات سیاسی، اختلافات گروهی، اختلافات قومی باید کنار گذاشته بشود. همه باید در کنار هم باشند. اقوام مختلف، مذاهب مختلف در کنار هم. آنجایی که یک جهت‌گیری مشخصی هست، این وحدت مهم است. ‌‌🔸و امنیت؛ آن کسانی که امنیت ملی را تهدید میکنند دشمن ملت‌اند برای دشمن کار میکنند چه بفهمند خودشان چه نفهمند. 🔸دشمن این دو نقطه را یعنی وحدت را و امنیت را آماج حمله‌ی خودش قرار داده. باید در مقابلش ایستاد.