eitaa logo
عاشقان امام زمان عج💚
22.6هزار دنبال‌کننده
20.3هزار عکس
32.7هزار ویدیو
1.6هزار فایل
😍 اینجا محفل عاشقان مهدی عج‌ 🕌 جدیدترین کلیپ های مهدوی و مذهبی 💚 اللهم عجل لولیک الفرج تعرفه تبلیغات 👇👇👇 https://eitaa.com/tarefehemamzaman
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
💚 🌱حُبّ زهرا به دلم حک شده و فاطمیم پیرو حیدر و سادات بنی هاشمیم... 🌱پیرو مادرمو و مشق شبم نام علی‌ست دل من مست از این باده و جام‌ ازلی‌ست... 🔸السَّلامُ عَليکَ يا اَميرالمؤمنين علي ابن ابى طالِب عليه السلام. 🔸السَّلامُ عَلیَکِ یا فاطِمَةَ الزَّهرا سلام اللّه عَليها.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻ازکجاآوردن‌میرن‌ ؟ حتی‌اگه‌مال‌شخصیشونم‌باشه حق‌ندارن‌ وقتی درجامعه‌اسلامی منصبی می‌گیرند، چنین‌خبطی‌انجام‌بدن خون‌به‌دل‌مردم‌کنن‌با‌این‌گرفتاری‌ها @emamzaaaman
📸بغل بابا😭 ای لعنت به صهیونیست ها و به هر کسی که در این دنیا ذره ای دل به این طایفه ملعون کودک کش دارند و از آنها حمایت می‌کنند @emamzaaaman
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 سخاوت انسان را نجات می‌دهد 🔸حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد 🌻تعجیل‌درفرج‌منجی‌عالم‌صلوات ‌‌@emamzaaaman
چرا نام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) را با حروف مقطّع (م. ح. م. د) می‌نویسند؟ ج: در بعضی از روایات، نهی شده نام حضرت برده شود. در برخی دیگر، این محدود به زمان غیبت است و در برخی روایات، نهی به دلیل تقیه و ترس، مطرح شده است. بعضی از عالمان گفته‌اند تا زمان ظهور امام بردن نام ویژه حضرت که همان نام پیامبر صلی‌الله علیه و اله است، جایز نیست و تنها می‌توان از لقب‌های گوناگون ایشان بهره برد که معروف‌ترین آن‌ها مهدی و قائم و صاحب‌الامر (عجل الله تعالی فرجه) است. البته در میان عالمان گذشته و حال، کسانی بر این باورند: نهی از نام بردن، مخصوص به دوره غیبت صغری است که جان حضرت در خطر بوده و اکنون منعی برای نام بردن نیست. امام هادی علیه‌السلام می‌فرماید: «لا یحلّ لکم ذکره باسمه»؛[۱] «برای شما حلال نیست که او را به اسم یاد کنید.» و در روایتی دیگر می‌فرماید: «لا یحلّ لکم ذکره باسمه حتی یخرج فیملأ الارض قسطا و عدلا کما ملئت ظلما و جورا:[۲] به اسم یادکردن آن حضرت حلال نیست تا زمانی که ظهور کند و زمین را از عدل و داد پر سازد، پس از آن‌که پر از ستم و بی‌داد شده باشد.» مرحوم کلینی می‌گوید: «شخصی از محمد بن عثمان پرسید، آیا جانشین امام عسکری علیه‌السلام را دیده‌ای؟ او گفت: آری! پس از نام حضرت پرسید؟ گفت: پرسیدن نام حضرت مهدی (عج الله تعالی فرجه الشریف) حرام است …، هرگاه نام حضرت برده شود، نتیجه‌اش طلب‌کردن دشمنان از اوست. بپرهیزید از خدا و از این مطلب دم فرو بندید.»[۳] با توجه به این مطلب روشن که نزد عده‌ای از عالمان بردن نام امام حرام است. به همین دلیل نام ویژه حضرت را با حروف مقطعه (م. ح. م. د) می‌نویسند تا هنگام خواندن حدیث یا مطلبی که نام ویژه امام در آن آمده است، انسان ناخودآگاه آن اسم را تلفظ نکنند و به کلمه (م. ح. م. د) که رسید بداند نام ویژه امام است و نباید به زبان بیاورد. …………………………………………………… [۱] اصول کافی، ج ۱، ص ۳۳۲. [۲] وسائل الشیعه، ج ۷، ص ۴۸۸. [۳] همان، ج ۱۱، ص ۴۸۷. اللهم عجل لولیک الفرج بحق خانم حضرت زینب کبری سلام الله علیها @emamzaaaman
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کودکان همچنان می‌سوزند 🔹در ۲۴ ساعت گذشته دستکم ۴۶ فلسطینی در حملات اشغالگران به نوار به شهادت رسیدند که بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند. @emamzaaaman
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تهرانی که میگن 🆚 تهرانی که بود سخنگوی فارسی زبان ارتش اسرائیل: درسال ۱۳۵۵ تهران در رتبه های پاکیزه جهان بود! دلی که نتپد همان بهتر که نتپد... @emamzaaaman