eitaa logo
مسجدآیت‌الله‌املایی/کانون‌فرهنگی–قرآنی‌مسجدقائمیه
328 دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
5.9هزار ویدیو
253 فایل
✔ارتباط با مسئول کانال: @emlaeeadmin ✔هرگونه کپی‌برداری از کانال کاملاً آزاد و بدون اشکال شرعی می‌باشد. 🔸️ اخبار و مطالب مذهبی 🔹️ اطّلاع‌رسانی مراسمات مذهبی 🔸️ ارائه مطالب (متن و کلیپ‌های کوتاهِ صوتی و تصویری) با موضوعات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ ‌ 📸 دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر(عج) با موضوع همدردی با مردم آبادان ▫️مانده در آوار همراه تن تو، جان من ▫️آه آبادان! عروس خاک خوزستان من 🆔 @emlaee
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وصیت به دوستان من سلام برسانید و بگویید گِله گزاری و سوء خلق در منزل را کنار بگذارند منِ فاطمی‌نیا از برزخ دعاگویشان خواهم بود. 🆔 @emlaee
درکی از این بهشت ندارند ناکسان چون تار عنکبوت گرفته ست قلبشان... *به احترام امام مهربانی ها علیه السلام* «پیشنهاد میشه چند روزی عکس پروفایلمون را از سلطان خراسان بذاریم» 🆔 @emlaee
💢زهرا امیرابراهیمی دیروز برنده بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم کن شد ♦️فیلمی که ایشون بازی کرده اسمش عنکبوت مقدسه که درباره قتل‌های زنجیره‌ای سعید حنایی در مشهد در دهه ۸۰ هست ♦️نکته ماجرا پوستر فیلمه که عکسی هوایی از شهر مشهده و شهر رو مانند شبکه عنکبوتی نشون داده و در مرکز عکس هم حرم امام رضا(ع)ست و زیرش هم نوشته شده عنکبوت مقدس ... ♦️علاوه بر این که فضای فیلم به شدت سیاه نمایی ایرانه ، توی تیزر فیلم هم قاتل مدام در حرم امام رضا نشون میده
▪️ پست اینستاگرامی حامد عسکری شاعر کشورمان درباره فیلم عنکبوت مقدس خطاب به زهرا امیر ابراهیمی "عاصی": در تار عنکبوت دلت دست و پا زدی تهمت به اهل معرفت ای بی خدا زدی یک کاشی حرم رضا(ع) بهتر از جهان... آتش به قلب مردم اهل ولا زدی نفرین به هر که بُود دشمن رضا(ع) قطعا ز سفره ابلیس ها غذا زدی عشق رضا(ع) در دل ما افتخار ماست بدخواه او به خدا ، دشمن خداست سالهاست حرامیان بنی امیه دلار به دلار و درهم به درهم هزینه میکنند تا یک در آنی همه را بشوید و با خود ببرد✌️ و مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین✌️ در این جنگ رسانه ای نابرابر دنیا ✌️
فارس‌من|برخورد قاطعانه با عوامل سازنده فیلم هتاک عنکبوت مقدس 🔹مخاطبان «فارس من» در پویشی خواستار محاکمه و اعلام جرم علیه عوامل فیلم موهن و هتاکانه «عنکبوت مقدس» به اتهام توهین به مقدسات مسلمین شدند. 🔹برای حمایت از این پویش وارد لینک زیر شوید: http://www.farsnews.ir/my/c/144079
📳دو فیلم « و » جزء بدترین فیلم‌ها از نگاهِ مخاطبان ۲۰۲۲ انتخاب شد. چوب خدا صدا نداره 🆔 @emlaee
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لاشخوری رسانه ای از الکی تلاش نکن.. هر کاری کنی نقاب از صورت کفتار گونه شما برمیداریم مال ماست و اجازه سو استفاده به شما رسانه های بی غیرت غربی نمیدیم 🆔 @emlaee
فارس‌من| صدای اعتراض کسب وکارهای اینترنتی به افزایش ۶۰ درصدی تعرفه‌ پست بلند شد 🔹ثبت‌کنندگان پویش می‌گویند: این تصمیم شرکت پست ضربه‌ مهلکی بر کسب و کارهای خانگی وارد کرده است. اساسا در بسیاری از این کسب و کارها محصول گرانی عرضه نمی‌شود و با این رویه قیمت محصول با قیمت ارسال کالا برابر خواهد شد و تولیدکننده خرد چاره‌ای جز افزایش قیمت محصول نخواهد داشت که شاید دیگر برای مشتری به صرفه نباشد. پویش‌ را اینجا امضا کنید @my_farsnews 🌹 حوزه انقلابی ╭┅────────────┅╮ 🕌 eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da ╰┅────────────┅╯
🔴 ادامه موج گرانی ها به ایستگاه پفک، چوب شور، بسکوییت و شکلات رسید 🔸پفک تا ۶۷ درصد، ‎چوب شور ۷۱ درصد، بیسکوییت تُرد ۷۱ درصد و ویفر ۵۰ درصد به دلیل بالا رفتن قیمت آرد، شکر، روغن و... ‎گران شد. 🔸پیش از این رئیس بانک مرکزی ایران در مصاحبه ای مدعی شده است بود که آثار تورمی بعد از آزادسازی قیمت کالاهای اساسی کمتر از ده درصد است
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 کلیپ تصویری: ای آخرین پناه ما ای آخرین پناه ما منم غریب آشنا سلام امام رضا (ع) علیه السلام 🆔 @emlaee
💠 وقتی به بانیان وضع موجود مسکن می گوییم چرا منازل و طرح های بزرگ مسکن را افقی و ویلایی نمی سازید می گویند صرفه اقتصادی ندارد. 🔸نتیجه این عقلانیت لیبرال که به ما القاء کردند همین می شود که اولین چیزی که همه ی امور را با آن متر می کنند، پول و هزینه تمام شده است. می گویند وقتی می شود با 1000 متر زمین، 50 واحد ساخت چرا بیاییم به جایش دو واحد بسازیم. می گویند شما دیوانه شدید که با آپارتمان سازی انبوه مخالفت می کنید و حرف از ضرورت و امکان افقی سازی و ساخت خانه های ویلایی در بسیاری از نقاط کشور میزنید! 🔹 چرا این کار را دیوانگی می دانند؟ چون صرفه اقتصادی را در این می دانند که زمین را صرف تجارت ساخت و ساز کنند؛ مسکن را کالای تجاری کنند؛ حتی اگر به قیمت تنزل مسکن و مأوای انسان که محل تربیت انسان است به خوابگاهی برای شبخوابی باشد. انسانی که از وقت صبح خارج از منزل باشد و شب فقط برای غش کردن و خوابیدن به یک سقف نیاز داشته باشد، این انسان 15 متر هم زیادش است مثل وضعی که امروز انسانهای استثمار شده ژاپن دارند؛ ارمغان تمدن غرب برای انسان عادی و غیر فئودال این است که مجبور باشد همه زندگی خود را در یک قفس و قوطی کبریت سپری کند و همه آزادی و تفریحش را در خیابان و خارج از چهارچوب خانواده و بیت دنبال کند! 🔸 استاد ما نقل میکرد در نجف از قدیم به انسانهای دارای اصالت و تربیت شریف می گفتند ابن البیت (فرزند خانه) و به انسانهای شرور و فاقد اصالت و شرافت، ابن الشارع (فرزند خیابان) اطلاق می شد؛ چیزی که تمدن لیبرال با تضعیف خانواده به دنبال فراگیر کردن آن است یعنی اینکه خیابان به جای خانواده، کودکان را تربیت کند و بدیهی است که خیابان در اختیار آنهاست نه پدر و مادر؛ مسکن، یکی از مهمترین ابزارهای خانواده در فراهم کردن محیط مناسب برای تربیت قابل کنترل فرزندان است و الا باید تربیت او را از سر بی جایی و کمبود فضا، به تلویزیون و ماهواره و فضای مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام سپرد که مربیان آن دیگر سلبریتی ها هستند نه پدر و مادر. حرف ما این است: ✳️ اولاً اینطور نیست که افقی سازی و توسعه منازل ویلایی همه جای کشور غیر ممکن باشد، در بسیاری از نقاط کشور زمین های ارزان و گسترده بسیار است و هیچ بهانه و توجیهی برای آپارتمان سازی با این حجم از مفاسد در این مکانها وجود ندارد. مستندات و تحقیقات مبسوط این تفاوت های آمایشی موجود است. ✳️ثانیاً اینطور نیست که عمودی سازی یعنی آپارتمان سازی همیشه ارزانتر از ویلایی سازی باشد، محاسبات مستدلی در این زمینه انجام شد و در اختیار متولیان نهضت ملی مسکن و مسئولین مختلف از وزارت خانه ها و سازمانها قرار گرفت که اثبات می کند هزینه های توسعه ویلایی در مجموع اگر ارزانتر نباشد گرانتر نیست. ✳️ ثالثاً باید عینک را عوض کرد، خانه محل حیات بشر است، این سبک زندگی که برنامه ریزی کردند که از اول صبح کار در اداره و کارخانه، کودکان در مهد، غذا در رستوران، تفریح در پارک و کافه ها باشد و آخر شب برای سر به زمین گذاشتن تا خروسخوان فردا بروند در خانه، این غلط است؛ 🔹در خانه انسان هست؛ مادر و فرزندان می خواهند در این مسکن حیات خود را داشته باشند؛ در این سبک زندگی اولویت، زندگی در خانه است؛ برخلاف زندگی در غرب که زندگی بیرون از خانه است نه زندگی درون خانه. 🔸 با مردم عادی که یک خانه برای خودشان می سازند کاری نداریم، مردم بر اساس هزینه ها و تمکن مالی یا هر اولویتی صلاح بدانند خانه می خرند یا آپارتمان می سازند؛ حرف ما با دولت است که مسکن سازی انبوه دارد، چرا هزینه تمام شده مسکن را فقط در آجر و آهن و مصالح می بینید، هزینه های کوتاه مدت و میان مدت اجتماعی و تمدنی این سبک آپارتمان سازی را چرا دولت محاسبه نمی کند، هزینه توسعه و افزایش یافتن بزه کاری، افسردگی، بیماری های متعدد، اختلالات تربیتی و شخصیتی و ... را مگر دولت از جیب مردم نباید بدهد، خوب اینها تحقیقات مدون در جهان و ایران دارد و این هزینه ها را بر ساخت مسکن سرشکن کردند و چند دهه در همه دنیا آزمایش کردند حتی در انگلیس و کانادا و امریکا و اسرائیل بر اساس این تحقیقات سالهاست دارند افقی سازی می کنند؛ چرا عینک و منطق محاسبه هزینه و فایده خود را عوض نمی کنید. مضافاً که ای کاش یک دهم فایده های بلند مدتی را که غربی ها برای خودشان می سنجند شما هم محاسبه می کردید؛ شما دارید مقر تحقق تمدن اسلامی را احداث می کنید؛ هزینه ی احداث بیت می پردازید. هزینه ی پرورش انسان می دهید. حالا به صرفه هست یا نه. 🆔 مرکز مطالعات راهبردی فقه حکومتی 🌹 حوزه انقلابی ╭┅────────────┅╮ 🕌 eitaa.com/joinchat/307429376Ccb9b7c02da ╰┅────────────┅╯
محمد رضا حدادپور جهرمی 🔺 بهار سال 98 بود که دو پیج معروف و مطرح درباره پرونده سعید حنایی و ارتباط بعضی عناصر خاص با وی، مطالبی بیان کردند و به جان هم افتادند (که در اصل، دعوای زرگری بود) که حکایت از پاس کاری پرونده آن معدوم به این نهاد و آن نهاد داشت. اگر یادتان باشد همان موقع به شما عرض کردم که بی دلیل، کسی را نبش قبر نمی‌کنند و لابد برای آن برنامه دارند. 🔺 بهار 99 محسن تنابنده از به تولید رسیدن یک فیلم با موضوع سعید حنایی در پیجش خبر داد. 🔺 بهار 1400 ابر سایت های فیلم و سریال هالیود خبر از آغاز تولید یک فیلم با همان موضوع اما در خارج از کشور خبر دادند اما عوامل آن را معرفی نکردند ولی قول دادند که کلیه عوامل اصلی ایرانی الاصل هستند. ✔️ جمعا سه سال گذشت و الان که در حل تایپ این سطور هستم دو فیلم اکران شده که عبارت است از: ⛔️1.عنکبوت: به نویسندگی اکتای براهنی و کارگردانی ابراهیم ایرج زاد و با بازی محسن تنابنده (در داخل کشور) ⛔️ 2.عنکبوت مقدس: به نویسندگی علی عباسی و افشین کامران بهرامی و کارگردانی علی عباسی و با بازی زهرا امیر ابراهیمی (در خارج از کشور) اینقدر فکت داریم که نه متهم به توهم بشویم و نه جای فراری برای گردانندگان و پشت صحنه های فضای موجود داخلی و خارجی باشد. لطفا به این موارد دقت کنید: 1.دو فیلم با یک نام مشترک 2. موضوع اصلی و حتی ریز موضوعات مشترک 3. تمرکز روی یک شهرِ مشخصِ مقدس 4. زمان پیش تولید و تولید در دو سال به صورت تقریبا مشترک(یکی در داخل و دیگری در خارج از کشور) 5. حتی زمان اکران آن دو فیلم تقریبا مشترک(تقریبا دو هفته) 6. با حضور عوامل سفارتی(نزدیک و پر رفت و آمد به سفارت انگلستان) و کاملا همسو با عوامل پناهنده 7. حتی برخی دیالوگ ها و لوکیشن ها خیلی شبیه به هم !! و ده ها مورد دیگر. کمترین نتیجه ای که میتوان گرفت این است که فیلم عنکبوت مقدس، نسخه خارجی فیلم عنکبوت است. یعنی هر دو یک فیلم هستند اما با دو نسخه داخلی و خارجی. یا به عبارت بهتر؛ هر چه نتوانستند در نسخه داخلی بگویند، واضح تر و با صدای بلندتر در نسخه خارجی آن گفتند. ✅ پس لطفا این دو فیلم را دو روی یک سکه یک جریان حساب کنید. با این تفسیر که نسخه داخلی عنکبوت، مرحله شلیک را به عهده داشت و نسخه خارجی عنکبوت، تیر خلاص را زد. تنها با یک تفاوت: نسخه ایرانی، به روایت قاتل بود اما نسخه خارجی به روایت مقتولین و خبرنگارها به این مسئله پرداخته بود. این تا اینجا. لذا اصلا این عنکبوت ها را دوفیلم نبینید. بلکه آن را یک پروژه و به نام پروژه عنکبوت بدانید و تفسیر کنید. اما ... در طول هفت سال اخیر، در دو فاز، حدود 200 نفر از مدل ها و بانوانی که به بهانه مدلینگ به بی حیایی و ترویج اباحه گری مشغول بودند دستگیر و مجازات شدند. افرادی که بخاطر آنها سر و صدای زیادی در فضای رسانه های معاند به پا شد. به گونه ای که ده ها مستند از زندگی و شرایط کاری آنها توسط رسانه های بیگانه تولید و منتشر گردید که دل هر بی خبری را به درد می آورد. گفتند نگویید اما ظاهرا در سالهای ابتدایی شناسایی و دستگیری آنان، این پروژه به عنکبوت موسوم شد و در طی آن، تعداد قابل توجهی از زنان عنکبوتی فعال در حوزه مدلینگ که عموما بهایی بودند و یا گرایش قوی به بهاییت داشتند دستگیر و محاکمه شدند. بررسی این کلید واژه در ادبیات نمایشی علی الخصوص در فیلم های اصغر فرهادی و نشان دادن عنکبوت و تارهای او در گوشه خانه نقش های منفی فیلم هایش و حتی تتوی عنکبوت روی بدن دو تن از بازیگران درجه دو و سه آن فیلم ها در مسیر نمادسازی و آشنا کردن ذهن و نگاه مخاطب به این کلیدواژه و به نوعی تسویه حساب با پروژه دستگیری و محاکمه زنان دستگیر شده در فاز اول و دوم پروژه عنکبوت تفسیر میشود. بعدها همان کارگردان، داور جشنواره کن شد و شاگرانش در داخل کشور اقدام به تصویر کشیدن عنکبوت و در خارج از کشور، به نمایش آن (موسوم به عنکبوت مقدس) نمودند. ✔️ لذا این پروژه شوم حداقل دو نتیجه را دنبال میکند: 👈 1.تسویه حساب با برخورد کنندگان با آن 200 نفر. و اینکه جمهوری اسلامی با همان تفکر تکفیری و خشن امثال سعید حنایی، با آن 200 نفر برخورد کرده. 👈 2. کشاندن دعوا به عزیزترین مقولات دینی و مذهبی (ایجاد نماد منفی از حرم امام مهربانی ها) و القای این که ریشه خشونت در مذهب است. علی الخصوص خشونت علیه زنان. با یک تمهید دراماتیک ناشیانه که یک خبرنگار زن جوان (زهرا امیرابراهیمی) به مشهد اعزام شود تا از طریق او شاهد پیگیری پرونده باشیم در حالی که این شخص و این مسئله در تمام طول فیلم از نظر منطقی و دراماتیک کارایی ندارد اما کارگردان نسخه خارجی عنکبوت سعی دارد از طریق حضور او در تمام طول فیلم به وجود زن‌ستیزی در ایران علی الخصوص در جامعه مذهبی و انقلابی اشاره کند. https://eitaa.com/mohamadrezahadadpour
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📳 فیلمی که باعنوان "نجات زنده کودک از زیر آوار متروپل منتشر شده است که نه مربوط به آبادان و حوادث اخیر است و نه مربوط به ایران !! این فیلم مربوط به چندسال پیش و خارج از ایران است که با عناوین: 🔺 زنده دراوردن کودک سوری زیر آوار👇 https://b2n.ir/d47670 📛ودر مواردی نیز با عنوان "کودک فلسطینی که زنده از زیر آوار بیرون آمد" 👇 https://b2n.ir/w05874 در فضای مجازی منتشر شده بود.📲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تا سالها بعد هیچکس نمی‌دانست واقعاً، امام مخالف بوده؟ آیا امروز هم مسایلی هست که غالب افراد جامعه نفهمند واقعاً، امام خامنه ای مخالف بوده ولی ابراز نکرده؟! چرا رهبران ما گاهی سکوت می‌کنند؟! 🆔 @emlaee