|ENTPsama|
رفقایی که تقدیمیتونو نگرفتید پی یه نقطه بفرستید💅🚶♀ @haruna_x
الان یعنی اونایی که تقدیمی اومده بودید چیزی نمیخواید؟🤡💔
|ENTPsama|
رفقایی که تقدیمیتونو نگرفتید پی یه نقطه بفرستید💅🚶♀ @haruna_x
اقا جان چجوری نقطه بدن خو
هدایت شده از "Руби Похоронное бюр"
شما: روبی بانو چرا انقد خوبی شماا؟دلم میخواد لپتو گاز بگی
_هارونا
_
روبی: قربونت بشم من لطف داری ولی لپم رو ترجیح میدم گاز نگیری