|ENTPsama|
همینجوری کشیدم ولی چون ازش خوشم اومد اوسی گاچیاکوتا🗣🚶♀ #کآغذی #اوسی
نه الان که فکر میکنم دیگه ازش خوشم نمیاد🚶♀*۳ ثانیه نیست تمومش کردم_*
هدایت شده از магазин собак Кануки🦴🐾
گفتم شاید بخواید با پرسونام جوی حرف بزنید ☹️😭
https://abzarek.ir/service-p/msg/4808497