|ENTPsama|
ناتوان در سبک گاچیاکوتا💆♀ *اگه کسی بلده ایراداشو بگیره پیوی برام بفرسته😭* #نصفه
بنده احضارشد_ اهمچیز بیام کمک؟👈🏼👉🏼
|ENTPsama|
هندونه نذار زیر بغلم آنی😭لطفداری فداتشم
نه جدی از نظر من ایرادی نداره بقیه عزیزان رو نمیدونم
هدایت شده از ˒♱𝆬 من و تؤ؟ نفور
یورز 𝖧𝖺'𝗋𝗎𝗇𝖺 تو بهترین خوشگل ترینی نزار کسی جز من قلبتو بدزده_