eitaa logo
عرفانهای نوظهور
25هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1هزار ویدیو
65 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
❤️قال أمیرالمؤمنین علیه‌السلام: 🔸 عَلَيكَ بِالصَّبرِ في الضِّيقِ وَ البَلاءِ 🔸 🙂 بر تو باد به صبر در گرفتاری و فشارهای زندگی 🌱 📚 تصنیف غررالحکم ۶۲۸۷ @erfanhay_nozohor
خدای خوبم در این شب زیبا درهای رحمتت را به روی ما بگشای بهترین احوال و روحیه و بهترین مؤفقیت‌ها و بهترین لبخندها و بهترین نعمت‌ها و بهترین فرصت‌ها و بهترین عاقبت را نصیبمان بگردان خير و بركات خودت را در زندگی من و مردم سرزمینم جاری بفرما و آرامش را در ذكر خودت بر ما ارزانی بدار و دل ما را به نور خودت روشن و گرم كن شبتـ🌙ـون پر از یاد خدا در آغوش پر از مهر خدا باشید🌟 🙋@erfanhay_nozohor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽ ❤️✨سـ❄️ــلام 🍃✨روزتـــون ❤️✨پر از خیر و برکت
#ری_استارت 🔴 لیدر ری‌استارت: اجازه حمله به ایران را نمی‌دهم 🔻 سید محمد حسینی رهبر فرقه آنارشیک ری‌استارت با انتشار پستی در کانال تلگرامی متعلق به این فرقه مدعی شد که اجازه حمله نتانیاهو به ایران را نمی‌دهد؛ چون همچنان از دیدار نتانیاهو با رضا پهلوی ناراحت است و همچنین این حمله می‌تواند طرح امپراتوری پارس او را به خطر بیندازد. 🔻 سید محمد حسینی با بیان چنین ادعاهایی تلاش می‌کند به پیروان خود این موضوع را القاء کند که اوضاع تحت کنترل او است و این موضوع هم به دلیل ارتباط وی با انسان کامل و قدرت ماورایی است که به او اهدا شده است. 🤷‍♂جنس خوب بزنی اینجوری میشه😄 🌐معنویت پژوهی/عرفان های کاذب @erfanhay_nozohor
سلام نظرتون درباره شیخ حمیدرضامروجی سبزواری نویسنده کتاب حکمت پهلوانی چیه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ✍ سلام و رحمت ایشان در برخی مطالبش از ترویج کنندگان مباحث انحرافی است خود را صاحب مقام و قطبیت میداند
14.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کلیپ تبلیغاتی محمدعلی طاهری، رهبر فرقه عرفان حلقه از دوران بازداشت خود در ایران 🔻 افزایش اختلافات در میان پیروان عرفان حلقه و تلاش گروهی از مسترها برای جایگزینی به جای ، این رهبر فراری را مجبور به بازخوانی پرونده خود کرده تا اثبات کند شخصیتی حقیقی داشته و همچنان توانایی اداره این فرقه را دارد. 🌐معنویت پژوهی/عرفان های کاذب @erfanhay_nozohor
27.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬گنبد آهنینتان این بود؟! سروده درباره سیلی به اسرائیل شب حمله چقدر شیرین بود گنبد آهنینتان این بود؟ تازه آن گنبدی که پشت سرش انگلیس و پاریس و برلین بود پس چه شد وعده‌های کاخ سفید قول امنیتی که تضمین بود آنچه که خورده‌اید یک سیلی است گرچه که سهمگین و سنگین بود ما که جنگی نکرده‌ایم هنوز هرچه که‌ دیده‌اید تمرین بود همه‌ی ترس از جواب شما صف کوتاه پمپ بنزین بود ای خدا شاهدی که «شاهد» ما هدفش لانه‌ی شیاطین بود زخم پهپادها خدا را شکر بر دل اهل غزه تسکین بود موشـک بام مسجد الاقصی پیک آزادی فلسـطین بود بر سرت سایه‌ی ابابیل است بعد از این زندگی‌ات تعطیل است سیل ویرانی تو راه افتاد بسترش از فرات تا نیل است میوه‌ی سرخ هفتم اکتبر سیلی آبدار آوریل است گفته‌ای موشــکی نخورد به تو! کار تو تفت این اباطیل است عکس رسوایی تو پخش شده چه نیازی به بحث و تحلیل است بین ما صحبتی اگر باشد خیبر و ذوالفقار و سجیل است یا بنی سامری! هلاکتتان قول تورات، حرف انجیل است آی قابیل! آی اســرائیل! نوبت انتقام‌ هابیل است خانه‌ات را تکانده‌ای ای قدس؟ نم نمک وقت سال تحویل است @erfanhay_nozohor
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ روش شیطان از زبان شیطان پرست آمریکایی ! 🔹 شیطان آن قدر گناهان را آرایش می دهد و لذت و شیرینی کاذب به آنها می بخشد تا اینکه شکار خود را به دام می اندازد. در این میان فقط دل های بیدار، سالم و آگاه این آرایش دروغین را تشخیص می دهند و فریب آن را نمی خورند. 📎 📎 📎 📎 📎 @erfanhay_nozohor
🔸 دکان هایی برای فروش معنویت بدلی ▫️امروزه این دکان داران معنویت که بازارهایی برای فروش خرافات خود پیدا نموده اند با استفاده از اینکه معنویت و موفقیت در پرتو کسب ثروت است و رفاه و آرامش با تجملات و ثروت اندوزی بدست می آید، مخاطبان خود را در لذت طلبی و هر چه بیشتر شدن ثروت و … غوطه ور می نمایند و به آن اسم معنویت می دهند! ▫️علامه مصباح یزدی (ره) در کتاب اخلاق در قرآن می فرمایند: حقیقت سعادت چیزى جداى از لذّت نیست و تفاوت ذاتى و ماهوى با آن ندارد. ▫️این بدین معناست که عرفان و معنویت حقیقی ذاتا با رفاه و لذت مخالفتی ندارد و آنچیزی را که بر نمی تابد در لوای رفاه زدگی و لذت جویی ها فراوان رخ می نماید. یعنی عرفان حقیقی با لجام گسیختگی، بی قیدی، ریخت و پاش های فراوان به اسم رفاه، پول پرستی و مانور ثروت و مال و منال مخالف است. ▫️درست همان نقطه ای که عرفان های جعلی و بدلی بیشترین بهره را از آن می برند. امروزه این دکان داران معنویت که بازارهایی برای فروش خرافات خود پیدا نموده اند با استفاده از اینکه معنویت و موفقیت در پرتو کسب ثروت است و رفاه و آرامش با تجملات و ثروت اندوزی بدست می آید، مخاطبان خود را در لذت طلبی و هر چه بیشتر شدن ثروت و … غوطه ور می نمایند و به آن اسم معنویت می دهند! ...ادامه مطلب @erfanhay_nozohor
🔰 تفاوت عرفان و اخلاق 🌱 علم اخلاق، بخشی از فلسفه است و با عرفان ارتباط ندارد؛ زیرا موضوع و مسائل علم اخلاق، نفس و تهذیب شؤون نفس، شناخت فضایل و رذایل آن، راه تحصیل فضایل و پرهیز از رذایل و مانند آن می باشد. اصل وجود نفس و تجرد آن و شؤون و قوای ادراکی و تحریکی اش در فلسفه ثابت می شود؛ آن گاه در علم اخلاق درباره کیفیت تخلّق وی سخن به میان می آید. 🌱 در اخلاق، انسان متخلّق به فضایل می شود و واجبات را انجام می دهد و مستحبات را ترک نمی کند و نیز از حرام پرهیز، و مکروهات را ترک می کند و برای رضای خدا کار و تلاش می کند؛ ولی همه این ها در محور تهذیب نفس است. 🌱 امّا در عرفان، اوّلا ً عارف تلاش و کوشش دارد که واحد حقیقی یعنی خدای سبحان و جمال و جلال او را مشاهده کند و توحید ذاتی و توحید اوصاف و افعال و آثار را ببیند. ثانیاً عارف از حدّ تهذیب نفس می گذرد؛ زیرا تهذیب نفس از پله های سکوی پرواز عارف است؛ یعنی عارف، زمانی در سکوی پرواز قرار می گیرد که متخلق به اخلاق خوب بوده و با تهذیب نفسْ تزکیه شده و واجب ها و مستحبات را انجام داده باشد. ثالثاً همان گونه که عرفان، برتر از فلسفه است و اخلاق پایین تر از فلسفه، عارف نیز برتر از فیلسوف است و متخلق نیز پایین تر از فیلسوف؛ البته در صورتی که فیلسوف، الهی و عالم با عمل باشد. 📖 دین‌شناسی، ص ۲۴۹ و ۲۵۰. 📚 عبدالله جوادی آملی (آیت الله)؛ دین‌شناسی؛ چ۵، قم، مرکز نشر اسراء، ۱۳۸۷ه.ش. @erfanhay_nozohor
15.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸 آیا با جریان‌ها و فرقه‌ها در ایران آشنایی دارید؟ ◽️عوامل فیلم مُلک سلیمان تحت تاثیر تفکرات علی یعقوبی بودند!! 🎙 استاد شهبازیان 🌐معنویت پژوهی/عرفان های کاذب @erfanhay_nozohor
امام صادق (علیه السلام): 🔹 منْ عَرَفَ اَللَّهَ خَافَ اَللَّهَ وَ مَنْ خَافَ اَللَّهَ سَخَتْ نَفْسُهُ عَنِ اَلدُّنْيَا . 🔸 هر کس خدا را شناخت از او ترسید و هر کس از خدا ترسید نفس او از دنیا دست می‌کشد. 📚 تحف العقول (باب الامام الصادق) جلد ۱ صفحه ۳۶۲ 📚@erfanhay_nozohor