𝒐𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 🇮🇷/فور نده
دارم از گشنگی میمیرم رفیقم:
خو من دیدم تو هم باید ببینی
ظاهرا دوباره یه عده از بعضی پستای ما فشاری شدن که برا شلوغ نشدن کانال و اینکه زیاد حوصله جواب دادن به یه عده که یا واقعا نمیفهمن یا هم خودشونو زدن به خوابو ندارم همونجا تو ناشناس جوابشو دادم
هدایت شده از ՏᗴᗷᗩՏTIᑎ🇮🇷
بذار این جنگ تموم بشه میرم میزنم تو دهن این استادای ایران ستیزمون
@sebastin🇮🇷
نیز اگر ایران را کتابی کنند ، فردی که آن را میخواند دگر اشکی برای ریختن ندارد.
زندگی خیلی طاقت فرسا میشه
وقتی که ذهن بیش از حد متفکر و قلب حساسی داری