یکی از باگ های زندگی اینه که مهم ترین انتخاباتو باید تو بی تجربه ترین زمان بکنی
𝒐𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 🇮🇷/فور نده
نه راستی تیر و موشکای اونا هوشمنده فقط به طرفدارای رژیم میخوره
آخه میدونید اون بچه دبستانیا سپاهی بودن🙂