ولی خب بچهها اینکه افتادیم به جون هم اصلا خوب نیست دشمن همینو میخواد دقیقا
فقط. یه موردی بگم ! شما هرچیزی رو بخای بشناسی باید با تضادش بشناسی!!! شب با روز معنی میشه ، روز هم با شب! جمهوری اسلامی هم با تضاد و ضدش شناخته میشه!!! تضادش کیان؟ اسرائيل، آمریکا! ناحق های بی عدالت که تو جهان شناخته شدن!!! پس جمهوری اسلامی وقتی ناحق ضد و دشمنشه! خودش حقه!! پس الان اثبات شد این موضوع که جمهوری اسلامی حق و حقیقته!! و در قرآن هم گفته شده که حق نه نابود میشه نه شکست میخوره،حق همیشه برندس!!! پس دیگه از چی میترسین؟؟ نگران چی هستید؟؟؟ آیا به قرآن شک دارید؟یا حق؟ ختم کلام
_
👌👌👌
ttps://eitaa.com/blackheart_12/620 عرب پرست راجب قوم آریایی نظر نده ، تشکر خمینی که هندی بود این آقاتون هم عراقی از آب در اومد عرب پرست های احمق ، گند زدین به ایرانمون
_
ببین داداش اگه کسی اینجا بتونه بگه صد درصد اریاییه اون همون سیدایین که بهشون مگین عرب پرست
چون اگه اطلاع نداری بدون مادر امام سجاد دختر آخرین پادشاه ساسانی بودن
𝒐𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 🇮🇷/فور نده
پیامارو پاک کنم؟ کانال شلوغ شد
پاک کردم بیشترشونو
𝒐𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 🇮🇷/فور نده
ای جانمممم به این موشکااا 🛐🛐🛐
بزنید نابودشون کنید که غلط بزرگی کردن..
🚨 یسری اخبار راجب سقط شدن نتانیاهو به گوش میرسه که امیدوارم تکذیب نشه..