کمکی که هندزفری به بشر برای فرار از آدما کرده، هیچ وسیله دیگهای نکرده...
من شیفته خیره شدن به آسمان پس از غروبام؛ غرق شدن در موسیقیهای آرام و غمگین؛ نشستن در تاریکی محض. خیس شدن زیر باران، خواندن کتاب ها و رمان ها با پایان تلخ، تنها بودن و سکوت نیمه شب. تمام چیزهایی که مردم آنها را افسردهکننده میدانند؛ اما پیوند من را با آرامش نهفته در اعماق درونم دوباره برقرار میسازند.
هر کس به اندازه ضربه هایی که خورده، تنهاییاش را محکمتر بغل کرده است .