کتابخانه پر از آدم نیست، اما پر از صداست.
صدای کلماتی که نگذاشتند تنهایی خفهام کند..
در آغوشم بگیر و نجاتم بده، قاتلی به دنبال من است که گاه به گاه در آینه ها میبینمش.
_داستایوفسکی
شاید یه روزی بفهمی هیچوقت نمیخواستم دعوا کنم فقط میخواستم بفهمی اون موضوع چقدر اذیتم میکنه .
نمیدونم متوجه میشید یانه ولی
هم داره سخت میگذره هم داره زود میگذره هم داره نمیگذره.
𝒐𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 🇮🇷/فور نده
دارم از گشنگی میمیرم رفیقم:
خو من دیدم تو هم باید ببینی