eitaa logo
اشاره ها
73 دنبال‌کننده
124 عکس
154 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
زمان: حجم: 3.3M
⏰ چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۴ 💡شهادت دکتر علی لاریجانی 🔥 هدف دشمن و چرایی ترور ✍ سلمان ایرانی
زمان: حجم: 2.3M
🚨آخرین وضعیت جنگ و حمله به زیر ساخت ها 🕰 چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۴ ✍ سلمان ایرانی
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
زمان: حجم: 3.6M
🚨وضعیت کنونی جنگ و سناریو های پایان جنگ ⏰ شنبه یکم فروردین ماه ۱۴۰۵ ✍ سلمان ایرانی
هدف دشمن همچنان سران است پس از ترور جمعی از عالی رتبه از جنگ ۱۲ روزه تا جنگ رمضان و در روزهای گذشته ترور دبیر شورای عالی امنیت ملی دکتر علی لاریجانی ؛ اکنون یکی از چهره های شاخص نظام که بار بسیار سنگین مسئولیت بر دوش او قرار گرفته دکتر محمد باقر قالیباف است که با توجه به سوابق متعدد و فراوان در سطوح بالا و توانمندی های چند بعدی و تاثیر و نفوذ این در سطح ملی و بین المللی ؛ از فرماندهی جنگ گرفته تا مسئولیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا ؛ فرماندهی هوا فضای سپاه ؛ فرماندهی کل نیروی انتظامی ؛ مدیریت شهرداری تهران ؛ عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نمایندگی مجلس ؛ ریاست مجلس شورای اسلامی و ... باعث شده دشمن تروریست در تلاش برای حذف و ترور ریاست قوه ی مقننه باشد که این هدف را با انتشار لیست ترور و تعیین جایزه برای دریافت اطلاعات در مورد ایشان بصورت علنی اعلام کرده است .چرخیدن ترور اخیر ایشان در فضای مجازی و نیز شایعه ی مذاکره ی آمریکایی ها با قالیباف با هدف تقاطع گیری ؛ رهگیری و ردیابی قالیباف مطرح شده است. محمد باقر قالیباف به عنوان یک چهره علمی و دانشگاهی که عضو هیات علمی دانشگاه تهران می باشد و نیز مدیر جهادی آگاه به حوزه حکمرانی و کاملا که از اوایل انقلاب تا به امروز در رده ها و مسئولیت های متعدد همواره با موفقیت کسب تجربه کرده و پیش آمده است با انبوهی از تجارب ارزنده و نادر ؛ مهره ی بسیار ارزشمندی برای نظام محسوب میشود.همسنگر و رفیق فرماندهان بزرگ جنگ هشت ساله و شهید انقلاب که در جایگاه ریاست قوه مقننه قرار دارد در هم تجربیات گرانبهای خودش به عنوان فرمانده ی کهنه کار جنگ تحمیلی را به ایران منتقل میکند و هم به عنوان کسی که در مقطعی همکار سردار شهید امیر علی حاجی زاده بوده و مسئولیت فرماندهی هوا فضای سپاه را بر عهده داشته است به داشته ها و دانش بومی موشکی ما اشراف داشته و دانش و یاری خود در این حوزه را به فرماندهان منتقل میکند و هم در اتخاذ مواضع قاطع نظام و جمهوری اسلامی شده است. در دنیای سیاست داخلی بنده نیز بارها و بارها منتقد دکتر قالیباف بوده ام و به ایشان نقدهای تند و تیزی وارد کرده ام اما در جنگ امروز با توجه به اینکه ایشان مورد وثوق و منتخب مردم تهران بوده و در جایگاه ریاست قوه مقننه قرار دارد و محکم ش در دنیا بسیار حائز اهمیت و مورد توجه قرار میگیرد و دروغ مذاکره حیله ی دشمن برای ارتباط گرفتن مقامات با یکدیگر و شنود و ردیابی و کشف محل حضور مقامات ارشد کشور و در نهایت حذف مسئولان انقلابی کشور و ایجاد اختلال در قوه ی تصمیم گیری و اقدام نظام می باشد که بایستی در سطوح عالی تمام شیوه نامه های امنیتی بدون هیچ استثنایی عملیاتی شوند. سه شنبه چهارم فروردین ۱۴۰۴ ✍ م.اله کرمی
هدایت شده از سلمان ایرانی
زمان: حجم: 2.3M
پنج شنبه ششم فروردین ۱۴۰۵ 🚨شروط ضعیف پنج گانه ✍ سلمان ایرانی 💥 ها ها و ها را، در کانالِ دنبال بفرمائید👇 @salmann313 @salmann313
هدایت شده از سلمان ایرانی
زمان: حجم: 4.6M
⏰پنج شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۵ 🚨 کودتا همچنان ادامه دارد 🔥تلاش زیاد خط سازش پشت صحنه ✍ سلمان ایرانی 💥 ها ها و ها را، در کانالِ دنبال بفرمائید👇 @salmann313 @salmann313 🆔 ادمین پذیرش تبلیغات @f_aaha
🇮🇷 🏴اربعین شهادت امام در برهه ای که اثری از دانشمندان دوره اسلامی نظیر بوعلی ؛خوارزمی؛ابوریحان؛ رازی و خیام نیشابوری نبود؛ زیست علمی ایرانیان تحت تاثیر سلسله‌های بی‌کفایت قاجار و پهلوی دچار رکود شده بود.هوس رانان قاجار سرگرم بودند که جغرافیای ایران آب میرفت اما اروپا را پشت سر گذاشته بود و با اسب بخار چهار نعل به سمت انقلاب صنعتی می‌تاخت.صنعت ما بود و حاکمان ما ثروت را «سیاه بدبو» می‌دانستند که باید می‌دادیم برود تا از شرش خلاص شویم! انگار شیخ بهایی در دوره ی صفویه نان را اختراع کرد تا شاه گربه های قاجار آبگوشت و کباب داغ را با سنگک به نیش بکشند و کنند. وقتی غرب با تلسکوپ‌ کاوش میکرد،رضا پالانی میر پنج مشغول تی کشیدن اصطبل سربازان بود! پهلوی هم با واردات شیر مرغ تا جان آدمیزاد ایران را مدرن کرد و سلامت و درمان با هندی‌ها و پاکستانی‌ها می‌چرخید.صنعت نفت به انگلیس و برق مان به آلمان ها سپرده شد.با یک تمدن چند هزار ساله،به مشتی بربر تازه به دوران رسیده شده بودیم و به آن ها هم میدادیم!! در چند سده شاهنشاهی فقط دانش و فن از ما گرفته نشد بلکه به «ما نمی‌توانیم» عادت کرده و به یک تحقیر تاریخی تن داده بودیم. اگر امیرکبیری هم بنا می‌کرد، به پاس خدماتش شاهرگش را می‌زدند. ۱۵ سال طول کشید تا آقا روح الله، روح خودباوری را در یک ملت سرخورده تزریق کند. انقلاب شد و ما در نقطه‌ی صفر فناوری‌ بودیم که آمریکا هوا می‌کرد خیلی زود ماشین جنگی و ۸۰ کشور با هم کوک شد تا مثل غلتک صافمان کنند. توان ساخت هم نداشتیم و انگشت ارتش بعث،روی دکمه‌‌ی موشکباران بود. از سوریه و لیبی وشوروی وکره شمالی وچین کمک خواستیم، اما دنیا فقط لب و دهن بود.تعدادی F-14 و هواپیما هم داشتیم، اما کو تا آنها را اورهال کند ؟ در این وانفسا،نجوای مصممی در دالان تاریخ به ترنم افتاد: .انگار پژواکی از صدای دانشمندان دوره اسلامی بود که چند هزار سال بعد در گوش ما می پیچید. بعد از جنگ با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و داغ شدن بازار موشک‌فروشی عزم‌ها برای یک خرید انبوه مفت جزم شد، اما ایران، فناوری را ساختنی می‌دید، نه خریدنی و با مفت‌خوری و مفت‌خری هم مخالف بود. سید علی در این کشور جنگ زده از درمان با سلول‌های بنیادی حمایت کرد و وسط هزار مشغله پیگیر شبیه‌سازی برّه‌ی زنده شده بود و بارها با حضور در پژوهشگاه جهاد علمی را تحسین کرده بود. اما با دست گذاشتن روی شکافت دقیقا شق القمر کرد.اگرچه امروز ساخت رادیوداروها بنام دانشمندان هسته‌ای فاکتور شده،اما صحنه‌گردان پیشرفت‌های اتمی آقا سید علی بود که در مقابل وسوسه‌های «بدهیم برود» و «برویم بخریم» جریان ارتجاع ایستاد.ما در دو قرن اخیر در میان غول‌های فناوری دنیا فندق می‌شکستیم، اما او کاری کرد که سری باشیم در میان سرها. دوراندیشی هایش را در تمام حوزه ها از سینما و شعر تا ادبیات و نانو میتوان دید.به آسمان بنگرید تا جلوه ی دیگر آنرا ببینید.قبل از افزایش برد ها روی دقت موشک ها دست گذاشت تا مثلث طهرانی مقدم/حاجی زاده/موسوی چیزهایی بسازند که کلاه از سر دنیا انداخت. داستان تلاش مردمان سرزمین پارس برای یافتن دانش در ثریا تا پیش از او یک آرزوی دست‌نیافتنی بود.اما وقتی ایران با پرتاب ، میخ خود را در فضا کوبید، کرک و پر گِلام‌های لی‌لی‌پوتی ملی‌مذهبی فروریخت غافل از آنکه آیت‌الله مجتهد بود و مجتهد باید آموزه‌های دینی را از ذهنیت به عینیت برساند. کمتر از دو قرن پیش امیرکبیر برای کنترل آبله میجنگید تا مردم خرافی را راضی به واکسیناسیون کند.در همه‌گیری تاریخ تکرار شد و او آستینش را بالا زد تا واکسن ایرانی را در بازویش تزریق کنند.او خود تحقیری را واکسینه و اعتماد به دستاورد دانشمند ایرانی را در جامعه تزریق می‌کرد تا امروز که میراث فرزندان او در موشکی و پهپادی دنیا را مبهوت کرده است.سید علی مثل یک فیزیکدان،موازنه قدرت و مثل یک ریاضیدان،معادله چندوجهی میفهمید که امروز دکترین امنیتی‌اش در حال تغییر در دنیاست.هرگز شتاب علمی ایران، که ۱۱ برابر متوسط جهانی بود، عطش بی‌نهایت‌خواهی‌اش را در دنیای دانش سیراب نکرد.او باور داشت که «العلم سلطان» و همان زمامدار دانشمندپروری بود که فارابی‌ها و خواجه‌نصیرها و حیّان‌ها آرزویش را داشتند.نابغه‌ای که ایران را از یک کشور توسری‌خور دسته‌چندمی به سمت احیای پارسی و تا آستانه ورود به جهان اول حرکت داد. او یک ایرانی اصیل بود که در مقیاس تمدنی می‌اندیشید. که پیامبر خدا آمدنش را بشارت داده بود. رحمت و رضوان الهی بر شهید خامنه ای باد. پنج شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ ✍ م . اله کرمی
🚨 و پادوهای دشمن ( 👈مفسد اقتصادی اعدام باید گردد ... ) و سیلی های با صلابت به بیچاره ترین ارتش دنیا و ایستادگی حیرت انگیز خیابان در دو ماه مبعوث شدن مردم بسیاری از گره های زمین و حتی را گشوده است. دیدیم با عنایت و مقاومت مشکل آب خوردن مردم هم بدون مذاکره و بدون چشم امید داشتن به سرمایه گذار خارجی حل شدنی است. تحریم ها نیز با مقاومت مردم و مسئولان همین سرنوشت را دارند و از هم فروپاشیده می‌شوند. قیمت نفت نسبت به زمان قبل از جنگ دو برابر شده و خریداران دست به نقد نفت ایران صف کشیده اند. آنانکه دم از تحریم فلج کننده مردم ایران می‌زدند امروز خودشان نمی‌توانند یک قطره نفت رد کنند و در تنگه ی هرمز شده اند. تحریم های نفتی را که با ده سال مذاکره و لبخند و امتیاز دادن بر نمی‌داشتند امروز مجبور شده اند بخاطر مقاومت مردم بردارند !! الحمدالله هیچ مشکلی در فروش نفت و وصول درآمد آن وجود نداریم. اخذ عوارض از تنگه ی هرمز نیز برقرار است ... با سفر سی هزار حاجی به امسال موافقت و تامین امنیت شده و بخش عمده ای از ها نیز با امنیت رسماً برقرار شده اند اما در همین شرایط و در داخل کشور متاسفانه بدنه فعال و نفوذی جریان که در گوشه و کنار و کشور برای خود میز و صندلی و قدرت تصمیم گیری دست و پا کرده است فرصت را غنیمت شمرده و در امتداد تصمیم گیری های ( عمدتا اقتصادی ) که قبل از جنگ نیز طی سالیان اخیر انجام داده بود ملت ما خورده ی همین جریان است . همزمان شدن آزاد سازی نرخ ارز و و گران سازی در کوران دی ماه دست پخت همین جریان بود که این در آخرین سخنرانی های رهبر شهید انقلاب نیز به صراحت مورد انتقاد و مداقه قرار گرفت.مجددا همین جریان و پادوهای فعال آن با رها کردن کنترل ها و بر اقتصاد زانوی خود را بر گذاشته اند و تلاش میکنند مردم را ناراضی کرده و به ستوه بیاورند البته در ارائه ی گزارش های بالادستی نیز از سیاه نشان دادن وضعیت و نمایی و مجاب کردن تصمیم گیران برای تن دادن به خواسته های بی شرمانه ی غرب در مذاکرات نیز از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند. جریان که شاخ و برگ آن در ها و توئیت ها و گزارش ها و بیانیه ها و ها و خیانت ها و و دارد در تصمیم گیری هایی که منجر به کلافه کردن و نارضایتی مردم باشد در این ایام به شدت فعال شده است کنار هم قرار دادن اقدامات وار کوچکی که بطور موازی در کف جامعه در حال پیاده سازی است دقیقا مطابق خواست و در تکمیل پازل دشمن است از ماکارونی تا خودرو را خیلی نرم گران میکند در جایگاه سوخت 5 لیتر و 10 لیتر هم بنزین به خودروها نمی‌دهد!!! سی هزار حاجی در امنیت به مکه می‌روند و پروازها برقرار می‌شود اما تجمع و جلسات حتی پنج نفری در برخی ادارات را لغو میکند!! و ... لغو میکند؛تعلیق می‌کند ؛معلق نگه می‌دارد ؛گرا می‌دهد ؛ تعطیل میکند و ... اما حساس جامعه خیلی دقیق می سنجد و می پاید و متوجه توطئه ها میشود گاهی نیز از زبان برخی مجلس و برخی تریبون دارها و روایت می‌شود . مردم و بصیر ایران نیز اقدامات این خط آلوده را خیلی خوب تشخیص میدهند به نظر می‌رسد دستگاه همزمان با اعدام جواسیس و مهره های و و لیدرهای اغتشاشگر باید از برخورد و اعدام شاه مهره های خبیث دشمن در گلوگاه های اقتصادی و نیز غافل نباشد ضرورت برخورد جدی با فاسدی که پس از شهادت امام امت و ده ها فرمانده و سه هزار هموطن نیز ضمن تحویل دادن و به جامعه با های علنی در خدمت به دشمن خوش رقصی می‌کنند نیز باید بدون صورت گیرد و برای این درس عبرت شود امروز برخی از مدیران تصمیم گیر با انواع توجیهات و ردیف کردن مصلحت های ساختگی و تصمیم گیری نسبت به ابتدایی ترین مسائل را متوقف بر ثمر دادن مذاکرات با آمریکا !! کرده اند و با همان سیاست فشار از پایین و از بالا در حال پخت و پز و سوق دادن مذاکرات به نفع غرب هستند.تفکری که برای عدول از حقوق به حق مردم و انحراف ده شرط حکیمانه ی رهبر جوان جامعه با تمام این شروط رو به « » تشبیه می‌کند پر واضح است که در گلوگاه ها و بالادست هم مدیر تصمیم ساز دارد هم مدیر دارد هم دارد و هم دارد. تا رسیدن به پالایش کامل تقی زاده های داخلی فرسنگ ها فاصله داریم و باید در همین ایامی که مرز میان حق و باطل بسیار عیان شده است کشور را از لوث وجود این پیاده نظام های غرب پاک شود و ( 👈مفسد اقتصادی اعدام باید گردد ) چهارشنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۵ ✍ م. اله کرمی
🚨زبان درازی جاسوس امنیتی : اقلیت رانتی کف خیابان یا امت مبعوث ؟ ✍م.اله کرمی هنرمند متعهد کشور در تازه ترین اثر خود شاهکاری خلق کرد که تفاوتی با موشک نداشت : « دریدگان پر غضب و مریض و واجب المطب قماش تجزیه طلب » . . . یکی از همان دهان نجس های پر غضب است که در سال ۸۱ به اتهام جاسوسی دستگیر و به پنج سال زندان محکوم شد. این فعال سیاسی غربگرا سالهاست آزادانه در روزنامه ی تحلیل های می نویسد و اخیرا در یادداشتی و توهین آمیز به مردم مبعوث نوشته که « کف خیابان اجازه نمیدهند جریان میانه رو توافقی سودمند برای کشور رقم بزنند که نتیجه آن پایدار باشد !!! عباس عبدی سابق که سابقه ی فعالیت های مجرمانه و بازداشت و محکومیت قضائی/امنیتی دارد متهم به فروش اطلاعات به بیگانگان است که البته هر کجای دنیا بود او را با پابند و در آهنین وارد دادگاه میکردند زمانی که مردم فریاد انتقام خواهی شهید را مطالبه کردند عباس عبدی نوشت « تندروها برای درگیری نظامی به دولت فشار می آورند » !!!! این جاسوس در دولت حسن روحانی نوشت هم باشان ( هم جنس بازان ) باید در کشور ما آزاد بوده و حق مداخله در قدرت را داشته باشند ! این مامور سابق امنیتی بعد از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و همزمان با پاسخ ایران در عملیات نوشت « معتقدم حمله ی اسرائیل در اصل واکنشی بوده و نیاز به پاسخ و واکنش ایران ندارد » که البته در دادگاه مجرم شناخته شد . اما پشت پرده ی تحرکات این روزهای برخی جواسیس و چهره های به شدت رادیکال جریان غربگرا و آمریکا پرست چیست ؟ آیا میان کودتاچیان این روزها و توهین های گاه و بیگاه فعالان رسانه ای جریان تندرو اصلاحات که چندی پیش نیز علیه نظام انجام داده بودند و همگی شبانه دستگیر ولی با وساطت دکتر پزشکیان آزاد شدند آیا نسبتی وجود دارد ؟ سالهاست که های رسانه ای و مثلا تئوریسین جریان غربگرا به مناسبت های مختلف اعم از و ها و اجتماعات و صحنه های قدرت نمایی مردم در برابر دشمنان کاملا همصدا و همنوا با دشمنان مولفه های قدرت نظام و حتی امام شهیدمان را مورد هجمه قرار دادند .عباس عبدی در اراجیف نویسی و لجن پراکنی و خوش خدمتی به دشمنان ید طولایی دارد و بارها و بارها دادستانی علیه او و روزنامه ی اعتماد اعلام جرم کرده و محکوم شده است .البته عبدی اواخر سال گذشته اعلام کرده بود دیگر نمی نویسد!!! اما امروز بار دیگر بعد از ماه ها و سکوت مرگبار در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی به یکباره زبان در آورده و به مردمی که معجزه گون شده اند و انقلاب و نظام شان را بیش از دو ماه روی دست نگه داشته اند اینگونه با و بی حیایی می تازد. متاسفانه عبدی یکی از اعضای پر نفوذ و مشاوران است . اکنون به سادگی منشا گره های کور معیشتی در سفره ی مردم را میتوان یافت. تفکری که موجودیت ش به مذاکره با آمریکا گره خورده و در تضاد کامل با مردم است را بر گلوی مردم گذاشته است . جالب است که این تفکر هیچ گاه نه برای کشور داده نه خطری آنان را تهدید می‌کند و نه در میدان حضور دارند اما همیشه در بزنگاه های کسب قدرت سر و کله شان پیدا میشود و از منافع رانتی تا خرخره بهره مند می‌شوند امروز تحقیر تاریخی ابر قدرت پوشالی در مقابل ایران اسلامی برای تفکر غربگرا و امثال عباس عبدی مساوی ست با !!! امیدی که این تفکر به فروپاشی نظام بسته بود کاملا بر باد رفته است و خود را در مجلس ختم تفکر غربگرایی می بینند لذا عصبانیت عباس عبدی کاملا طبیعی است . تمام نقشه ها و امید هایشان با حضور همین مردم با بصیرت و زمان شناس بر باد رفته است ... عباس عبدی امتداد تفکری است که در سال ۸۸ نشان داد کوچکترین ارزشی برای انتخابات و رای مردم قائل نیست و هر وقت خواست توده ی مردم بر خلاف عقیده ی اینان باشد ولو اینکه این مردم دو ماه تمام در خیابان حضور داشته باشند از دید عباس عبدی « » هستند اما جناب عبدی نگفته آن « اکثریت » خیالی و غیر رانتی از دید ایشان پس کجا هستند ؟؟؟ اینکه شبکه های کثیف ماهواره ای پراکنی میکنند و به دروغ میگویند مردم کف خیابان پول می‌گیرند و از امتیازاتی بهره مند هستند چیز عجیبی نیست اما اینکه عباس عبدی در داخل کشور آنهم در شرایط اینطور آزادانه و از روزنامه ی رسمی جمهوری اسلامی ایران همان اراجیف را بلغور می‌کند طبیعی نیست و بایستی دستگاه قضا بدون مماشات و با قدرت دهان این جاسوس ها را گل بگیرد. پنج شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۵
🚨حکمرانی شبکه ای و توافق نرم !! نخست به یکایک همکاران فرهیخته و پر تلاش فرهنگی ام بویژه همکاران گرانقدر الیگودرز عرض میکنم. با گذشت قریب به دو سال از سکانداری روح اله قاسمی در اداره آ.پ به عنوان عضو کوچکی از جامعه ی بزرگ و دغدغه مند فرهنگی که عملکرد مدیریت آ.پ را نه فقط در دوره ی جاری بلکه طی دهه های اخیر با حساسیت رصد کرده و همواره به مدیران قبلی نیز وارد کرده ام ؛ اکنون نیز چند سطری برای آ.پ الیگودرز می نویسم .قبل از نوشتن این متن حداقل با ۲۰ نفر از فرهنگیان الیگودرزی در خصوص وضعیت آ.پ صحبت کردم و نظر جمعی از فرهنگیان را پرسیدم تا با بیشتری بنویسم و متن م از منظر نگاه شخصی نباشد. بزرگترین آسیب به آ.پ طی ده های اخیر متاسفانه به دلیل حضور پر رنگ مجلس در آ.پ بوده است.نگاه انتخاباتی به آ.پ و دیدن آن باعث شده آ.پ از ریل اهداف صحیح خود فاصله بگیرد و امروز نیز برآورد اقدامات و تعریف و های نامتعارف در جلسات مختلف حکایت از تکرار خطاهای گذشته داشته و نشان می‌دهد در بر همان سابق می چرخد. روح اله قاسمی جوان پر تلاش و با انگیزه ای بود که قبل از کسب تجربه های لازم و پیش از موعد در راس هرم آ.پ قرار گرفت و البته به نظرم .شاید نیاز بود این مدیر جوان چند تجربه ی مدیریتی در سطوح بالاتر از کارشناسی کسب میکرد و بعد در راس هرم قرار می‌گرفت.طبعا نقد به عملکرد قاسمی نافی برخی اقدامات خوب این مدیر جوان نیست و نگارنده از اقدامات و خدمات این مدیر جوان نیز مطلع بوده و بابت آن ها نیز میکند اما امروز بعد از دو سال جهت گیری کلی و مجموع ی روح اله قاسمی قابل قبول نیست. اینکه این مدیر جوان در چندین جلسه و از تریبون رسمی برای نماینده میکند و بجای جامعه ی فرهنگیان برادر یک مسئول را کنار می‌گذارد و با جمله سازی در حمد و ثنای برادر خود مینویسد و به شان و نماینده میخواند و نامش میشود تصمیم گیری های مبتنی بر داده !!و حکمرانی شبکه ای !! این قصه ی پر غصه ای است از رنج های مسبوق به سابقه ی آ.پ و زمینه سازی برای توافق های نرم !!!... در حال حاضر بسیاری از مدیران با سابقه چه در مدارس و چه در مجموعه ی آ.پ کنار گذاشته شده اند و تعدادی از اتاق های اداره و میزها خالی بوده یا با افراد کاملا بی تجربه مدیریت میشوند که این ضربه ی بزرگی به آ.پ است.ضمن اینکه هر عضوی از اداره کنار گذاشته می‌شود چندین ماه بدون صدور جدید می‌ماند که بیانگر اختلال و سر در گمی در مدیریت آ.پ می باشد.برخی فرهنگیان از یک مقطع به به مقطع دیگر منتقل شده و بدون هیچ تجربه ای بلادرنگ در راس مدیریت مدارس مهم مقطع جدید منصوب شده اند که چنین جابجایی های نادرستی در گذشته کمتر وجود داشته است.ثبت نام های در مدارس با نامه های سفارشی رنگ ناعدالتی و گذشته را تداعی میکنند. در برخی سالن های زیر مجموعه ی آ.پ تحت حکمرانی شبکه ای و برون سپاری شده بجای دستگاه پوز مکررا وجه نقد دریافت شده و مدیری در آنها رویت نمیشود.در پرداخت های مرابحه نیز ناعدالتی وجود دارد ؛ صدور برخی مجوزها و آموزشگاهها عادلانه و قانونی نیست .هیچ خیر جدید و سرمایه گذار جدیدی جذب نشده و سازمان نوسازی مدارس نیز از الیگودرز به ازنا کوچ کرده است. خبر دردناک چند دانش آموز الیگودرزی طی ماه‌های اخیر در حالی مطرح شده که بخش بزرگی از مسئولیت مراقبت از فضای دانش آموزان بر عهده ی آ.پ و این مجموعه است و متاسفانه برخی جابجایی های غیر ضرور در این حوزه در کمبود مشاور در مدارس حاشیه ای و شهر کاملا ملموس بوده است. سایه ی تلاش برای تغییر ریاست اداره با نفوذ کانون های قدرت مرتبا بالای سر اداره آ.پ می چرخد. در شرایطی که عمده مدارس الیگودرز و مدیران آنها به لحاظ فضا و امکانات با مشکلات عدیده ای مواجه هستند در دوره ی مجازی شدن کلاس ها و حفظ ی آموزشی این مدارس ؛ میشد تغییرات ملموسی در فضا و امکانات این مدارس ایجاد کرد ؛ پرداخت هزینه ها از ی مدرسه و برگزاری جلساتی که رنگ و بوی انتفاع دانش اموز را ندارد دست کردن در و اتلاف حق دانش آموز است. آیا ریل گذاری شایسته و توافق نرم و حکمرانی شبکه ای به معنای این است که فلان رسانه و اعضای هیأت اش یکی یکی در مناصب آ.پ و در نماینده گنجانده شوند و گه گاهی جلسات با این اصحاب قلم تدارک دیده شود و به پاس حکمرانی شبکه ای با از آن ها تقدیر شود؟ از طرح سایر مسائل و داستان ها رد میشوم اما گویا مشکلات سیستم سرمایش و گرمایش آ.پ که ذهن برخی را از ماه ها قبل درگیر میکرد با مجازی شدن مدارس حل شده است. جمعه هشتم خرداد ماه ۱۴۰۵ ✍ م . اله کرمی
کت تن کیه !!! یا ؟ پیگیری سطر به سطر ی انتقال آب از مشرق زیبای لرستان به فلات مرکزی ایران سالهاست که توسط دغدغه مندان در مقاطع مختلف و در سفر هر مسئولی در مردمی قرار میگیرد.در زمستان و هنگامه بارش و بسته شدن راه ها و در تابستان با بی آبی شهر و کشاورزان بحث قمرود داغ تر میشود .بعد از دو دهه امروز با ابعاد های سنگین و در مواردی با ضررهای جبران ناپذیر پروژه ی عظیم مواجهیم.از تخلیه ی روستاها تا تعطیلی کشاورزی و بیکاری و مردم و آسیب به محیط زیست و ... فقط بخشی از زیان های قمرود بوده است. ادوار نیز از گرفته تا و و در نهایت هر کدام در حد خود به این مهم پرداخته اند .با توجه به کمبود آب در کل کشور انتقال آب با هدف تامین آب در مناطق نیز امری اجتناب ناپذیر است اما و به مردم الیگودرز در این پروژه عبارت است از انتقال آب برای اهداف و تامین آب صنایع آب بر در قلب کویر به گونه ای که خسارت های مبدا جبران نشده و سهم واقعی ساکنان سرشاخه های مظلوم !!! هنوز محقق نشده است. اگر روزی نمایندگان استان از تحرکات ای گذر کرده و اهم مطالبات شهرهای لرستان را ببینند و پیگیری کنند شاید بتوان امیدوار بود که حق واقعی مردم الیگودرز نیز در پروژه ی قمرود تحقق یابد. اخیرا بحث درآوردن بهنام گودرزی برای قطع کردن کابل های آب ایستگاه روستای خبرساز شد. به اقای گودرزی نماینده ی محترم شهرستان بابت تلاش ها و پیگیری هایی که خروجی آن ها در سبد تعریف می‌شوند میگوییم ولی تحرکات اخیر بیشتر و و با مقدمه چینی رسانه ای صورت گرفت. کانال خبری و ! از قبل اجاره شد و در واقع با جایش در اختیار هر پخت و پز خبری قرار گرفت. بخشی از هیات تحریریه در قالب اهالی در اتمسفر نماینده مستقر شده اند بنابراین جنبه انتفاع عمومی این خبر نیز در هاله ای از قرار دارد . تحرکات از این سنخ مسبوق به سابقه هستند از اندازی شبانه تا در روز انتخابات و نشستن پشت فرمان و ... قبلا هم اتفاق افتاده اند و عموم مردم با آن ها بیگانه نیستند . در زمان سایر نمایندگان هم گاهی چنین تحرکاتی با اهداف مختلف رخ داده است . معنای کت درآوردن اخیر حداقل برای حقیر پیغام و ناتوانی نماینده ی محترم حتی برای گرفتن حقوق مردم از دستگاه های سطح استان را میرساند چه رسد به گرفتن حق الیگودرز در سطح ملی!!! و بیانگر این است که همچنان کت تن سایر مسئولان و نمایندگان ست... نماینده ای که خود باید نماد قانون مداری و قانون گذاری برای مردم باشد به همین سادگی نماد قانون گریزی می‌شود آن هم با اهالی قانون گریز رسانه ای که در سوابق خود به آتش کشیدن ظرفیت ها را نیز یدک میکشند!!! توصیه میشود نماینده محترم در شهر خودش و در کنار مردم خودش کت ش را شیک و مجلسی با همان پیراهن سفید بپوشد و بدون هیجان و با یاری از اهرم های فراوان نمایندگی از مجرای قانون امورات را پیگیری کند ؛ احیانا اگر نیاز به کندن کت بود آنرا در علنی مجلس از تن در بیاورد نه در چاله ی کنتور روستای انوج و برای قطع کردن کابل های کنتور !!! تجربه های گذشته نشان داده که در این موارد بایستی موضع دو طرف را شنید تا کم و کیف واقعی ماجرا روشن شود چرا که متاسفانه در مواردی به یکباره انتفاع یک یا بهره بردار یا مثلاً پسر خاله و ذینفعی چیزی پیدا شده ولی بنام مردم فاکتور شده و بعدها ابعاد آن روشن شده است نمونه اش تغییر مسیر جاده ... در بعد رسانه ای برخی از اعضای هیات تحریریه همین رسانه های گندم نمای جو و فروش با قرار گرفتن در کنار نماینده و در پوشش در تیتر زدن های سفارشی و برای برخی از اقدامات ابتدایی نماینده آش شوری از اغراق و ضریب دادن غیر ضرور می پزند. مادامی که در بعد میدانی مردم انتفاعی را لمس نکنند ؛ انتشار این اخبار با اغراق و ساز و دهل و آهنگ بلیط ریشه دار و ... مردم را مایوس و نماینده را از مسیر تلاش منحرف میکند.اگر اجازه داده شود ایشان در ریل تلاش واقعی به کار خود ادامه دهد قطعا مفید تر خواهد بود . به امید داشتن الیگودرزی آباد امضا غیر محفوظ یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۵ ✍م.اله کرمی