eitaa logo
اشاره ها
73 دنبال‌کننده
124 عکس
154 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨زبان درازی جاسوس امنیتی : اقلیت رانتی کف خیابان یا امت مبعوث ؟ ✍م.اله کرمی هنرمند متعهد کشور در تازه ترین اثر خود شاهکاری خلق کرد که تفاوتی با موشک نداشت : « دریدگان پر غضب و مریض و واجب المطب قماش تجزیه طلب » . . . یکی از همان دهان نجس های پر غضب است که در سال ۸۱ به اتهام جاسوسی دستگیر و به پنج سال زندان محکوم شد. این فعال سیاسی غربگرا سالهاست آزادانه در روزنامه ی تحلیل های می نویسد و اخیرا در یادداشتی و توهین آمیز به مردم مبعوث نوشته که « کف خیابان اجازه نمیدهند جریان میانه رو توافقی سودمند برای کشور رقم بزنند که نتیجه آن پایدار باشد !!! عباس عبدی سابق که سابقه ی فعالیت های مجرمانه و بازداشت و محکومیت قضائی/امنیتی دارد متهم به فروش اطلاعات به بیگانگان است که البته هر کجای دنیا بود او را با پابند و در آهنین وارد دادگاه میکردند زمانی که مردم فریاد انتقام خواهی شهید را مطالبه کردند عباس عبدی نوشت « تندروها برای درگیری نظامی به دولت فشار می آورند » !!!! این جاسوس در دولت حسن روحانی نوشت هم باشان ( هم جنس بازان ) باید در کشور ما آزاد بوده و حق مداخله در قدرت را داشته باشند ! این مامور سابق امنیتی بعد از حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و همزمان با پاسخ ایران در عملیات نوشت « معتقدم حمله ی اسرائیل در اصل واکنشی بوده و نیاز به پاسخ و واکنش ایران ندارد » که البته در دادگاه مجرم شناخته شد . اما پشت پرده ی تحرکات این روزهای برخی جواسیس و چهره های به شدت رادیکال جریان غربگرا و آمریکا پرست چیست ؟ آیا میان کودتاچیان این روزها و توهین های گاه و بیگاه فعالان رسانه ای جریان تندرو اصلاحات که چندی پیش نیز علیه نظام انجام داده بودند و همگی شبانه دستگیر ولی با وساطت دکتر پزشکیان آزاد شدند آیا نسبتی وجود دارد ؟ سالهاست که های رسانه ای و مثلا تئوریسین جریان غربگرا به مناسبت های مختلف اعم از و ها و اجتماعات و صحنه های قدرت نمایی مردم در برابر دشمنان کاملا همصدا و همنوا با دشمنان مولفه های قدرت نظام و حتی امام شهیدمان را مورد هجمه قرار دادند .عباس عبدی در اراجیف نویسی و لجن پراکنی و خوش خدمتی به دشمنان ید طولایی دارد و بارها و بارها دادستانی علیه او و روزنامه ی اعتماد اعلام جرم کرده و محکوم شده است .البته عبدی اواخر سال گذشته اعلام کرده بود دیگر نمی نویسد!!! اما امروز بار دیگر بعد از ماه ها و سکوت مرگبار در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی به یکباره زبان در آورده و به مردمی که معجزه گون شده اند و انقلاب و نظام شان را بیش از دو ماه روی دست نگه داشته اند اینگونه با و بی حیایی می تازد. متاسفانه عبدی یکی از اعضای پر نفوذ و مشاوران است . اکنون به سادگی منشا گره های کور معیشتی در سفره ی مردم را میتوان یافت. تفکری که موجودیت ش به مذاکره با آمریکا گره خورده و در تضاد کامل با مردم است را بر گلوی مردم گذاشته است . جالب است که این تفکر هیچ گاه نه برای کشور داده نه خطری آنان را تهدید می‌کند و نه در میدان حضور دارند اما همیشه در بزنگاه های کسب قدرت سر و کله شان پیدا میشود و از منافع رانتی تا خرخره بهره مند می‌شوند امروز تحقیر تاریخی ابر قدرت پوشالی در مقابل ایران اسلامی برای تفکر غربگرا و امثال عباس عبدی مساوی ست با !!! امیدی که این تفکر به فروپاشی نظام بسته بود کاملا بر باد رفته است و خود را در مجلس ختم تفکر غربگرایی می بینند لذا عصبانیت عباس عبدی کاملا طبیعی است . تمام نقشه ها و امید هایشان با حضور همین مردم با بصیرت و زمان شناس بر باد رفته است ... عباس عبدی امتداد تفکری است که در سال ۸۸ نشان داد کوچکترین ارزشی برای انتخابات و رای مردم قائل نیست و هر وقت خواست توده ی مردم بر خلاف عقیده ی اینان باشد ولو اینکه این مردم دو ماه تمام در خیابان حضور داشته باشند از دید عباس عبدی « » هستند اما جناب عبدی نگفته آن « اکثریت » خیالی و غیر رانتی از دید ایشان پس کجا هستند ؟؟؟ اینکه شبکه های کثیف ماهواره ای پراکنی میکنند و به دروغ میگویند مردم کف خیابان پول می‌گیرند و از امتیازاتی بهره مند هستند چیز عجیبی نیست اما اینکه عباس عبدی در داخل کشور آنهم در شرایط اینطور آزادانه و از روزنامه ی رسمی جمهوری اسلامی ایران همان اراجیف را بلغور می‌کند طبیعی نیست و بایستی دستگاه قضا بدون مماشات و با قدرت دهان این جاسوس ها را گل بگیرد. پنج شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۵
🚨حکمرانی شبکه ای و توافق نرم !! نخست به یکایک همکاران فرهیخته و پر تلاش فرهنگی ام بویژه همکاران گرانقدر الیگودرز عرض میکنم. با گذشت قریب به دو سال از سکانداری روح اله قاسمی در اداره آ.پ به عنوان عضو کوچکی از جامعه ی بزرگ و دغدغه مند فرهنگی که عملکرد مدیریت آ.پ را نه فقط در دوره ی جاری بلکه طی دهه های اخیر با حساسیت رصد کرده و همواره به مدیران قبلی نیز وارد کرده ام ؛ اکنون نیز چند سطری برای آ.پ الیگودرز می نویسم .قبل از نوشتن این متن حداقل با ۲۰ نفر از فرهنگیان الیگودرزی در خصوص وضعیت آ.پ صحبت کردم و نظر جمعی از فرهنگیان را پرسیدم تا با بیشتری بنویسم و متن م از منظر نگاه شخصی نباشد. بزرگترین آسیب به آ.پ طی ده های اخیر متاسفانه به دلیل حضور پر رنگ مجلس در آ.پ بوده است.نگاه انتخاباتی به آ.پ و دیدن آن باعث شده آ.پ از ریل اهداف صحیح خود فاصله بگیرد و امروز نیز برآورد اقدامات و تعریف و های نامتعارف در جلسات مختلف حکایت از تکرار خطاهای گذشته داشته و نشان می‌دهد در بر همان سابق می چرخد. روح اله قاسمی جوان پر تلاش و با انگیزه ای بود که قبل از کسب تجربه های لازم و پیش از موعد در راس هرم آ.پ قرار گرفت و البته به نظرم .شاید نیاز بود این مدیر جوان چند تجربه ی مدیریتی در سطوح بالاتر از کارشناسی کسب میکرد و بعد در راس هرم قرار می‌گرفت.طبعا نقد به عملکرد قاسمی نافی برخی اقدامات خوب این مدیر جوان نیست و نگارنده از اقدامات و خدمات این مدیر جوان نیز مطلع بوده و بابت آن ها نیز میکند اما امروز بعد از دو سال جهت گیری کلی و مجموع ی روح اله قاسمی قابل قبول نیست. اینکه این مدیر جوان در چندین جلسه و از تریبون رسمی برای نماینده میکند و بجای جامعه ی فرهنگیان برادر یک مسئول را کنار می‌گذارد و با جمله سازی در حمد و ثنای برادر خود مینویسد و به شان و نماینده میخواند و نامش میشود تصمیم گیری های مبتنی بر داده !!و حکمرانی شبکه ای !! این قصه ی پر غصه ای است از رنج های مسبوق به سابقه ی آ.پ و زمینه سازی برای توافق های نرم !!!... در حال حاضر بسیاری از مدیران با سابقه چه در مدارس و چه در مجموعه ی آ.پ کنار گذاشته شده اند و تعدادی از اتاق های اداره و میزها خالی بوده یا با افراد کاملا بی تجربه مدیریت میشوند که این ضربه ی بزرگی به آ.پ است.ضمن اینکه هر عضوی از اداره کنار گذاشته می‌شود چندین ماه بدون صدور جدید می‌ماند که بیانگر اختلال و سر در گمی در مدیریت آ.پ می باشد.برخی فرهنگیان از یک مقطع به به مقطع دیگر منتقل شده و بدون هیچ تجربه ای بلادرنگ در راس مدیریت مدارس مهم مقطع جدید منصوب شده اند که چنین جابجایی های نادرستی در گذشته کمتر وجود داشته است.ثبت نام های در مدارس با نامه های سفارشی رنگ ناعدالتی و گذشته را تداعی میکنند. در برخی سالن های زیر مجموعه ی آ.پ تحت حکمرانی شبکه ای و برون سپاری شده بجای دستگاه پوز مکررا وجه نقد دریافت شده و مدیری در آنها رویت نمیشود.در پرداخت های مرابحه نیز ناعدالتی وجود دارد ؛ صدور برخی مجوزها و آموزشگاهها عادلانه و قانونی نیست .هیچ خیر جدید و سرمایه گذار جدیدی جذب نشده و سازمان نوسازی مدارس نیز از الیگودرز به ازنا کوچ کرده است. خبر دردناک چند دانش آموز الیگودرزی طی ماه‌های اخیر در حالی مطرح شده که بخش بزرگی از مسئولیت مراقبت از فضای دانش آموزان بر عهده ی آ.پ و این مجموعه است و متاسفانه برخی جابجایی های غیر ضرور در این حوزه در کمبود مشاور در مدارس حاشیه ای و شهر کاملا ملموس بوده است. سایه ی تلاش برای تغییر ریاست اداره با نفوذ کانون های قدرت مرتبا بالای سر اداره آ.پ می چرخد. در شرایطی که عمده مدارس الیگودرز و مدیران آنها به لحاظ فضا و امکانات با مشکلات عدیده ای مواجه هستند در دوره ی مجازی شدن کلاس ها و حفظ ی آموزشی این مدارس ؛ میشد تغییرات ملموسی در فضا و امکانات این مدارس ایجاد کرد ؛ پرداخت هزینه ها از ی مدرسه و برگزاری جلساتی که رنگ و بوی انتفاع دانش اموز را ندارد دست کردن در و اتلاف حق دانش آموز است. آیا ریل گذاری شایسته و توافق نرم و حکمرانی شبکه ای به معنای این است که فلان رسانه و اعضای هیأت اش یکی یکی در مناصب آ.پ و در نماینده گنجانده شوند و گه گاهی جلسات با این اصحاب قلم تدارک دیده شود و به پاس حکمرانی شبکه ای با از آن ها تقدیر شود؟ از طرح سایر مسائل و داستان ها رد میشوم اما گویا مشکلات سیستم سرمایش و گرمایش آ.پ که ذهن برخی را از ماه ها قبل درگیر میکرد با مجازی شدن مدارس حل شده است. جمعه هشتم خرداد ماه ۱۴۰۵ ✍ م . اله کرمی
کت تن کیه !!! یا ؟ پیگیری سطر به سطر ی انتقال آب از مشرق زیبای لرستان به فلات مرکزی ایران سالهاست که توسط دغدغه مندان در مقاطع مختلف و در سفر هر مسئولی در مردمی قرار میگیرد.در زمستان و هنگامه بارش و بسته شدن راه ها و در تابستان با بی آبی شهر و کشاورزان بحث قمرود داغ تر میشود .بعد از دو دهه امروز با ابعاد های سنگین و در مواردی با ضررهای جبران ناپذیر پروژه ی عظیم مواجهیم.از تخلیه ی روستاها تا تعطیلی کشاورزی و بیکاری و مردم و آسیب به محیط زیست و ... فقط بخشی از زیان های قمرود بوده است. ادوار نیز از گرفته تا و و در نهایت هر کدام در حد خود به این مهم پرداخته اند .با توجه به کمبود آب در کل کشور انتقال آب با هدف تامین آب در مناطق نیز امری اجتناب ناپذیر است اما و به مردم الیگودرز در این پروژه عبارت است از انتقال آب برای اهداف و تامین آب صنایع آب بر در قلب کویر به گونه ای که خسارت های مبدا جبران نشده و سهم واقعی ساکنان سرشاخه های مظلوم !!! هنوز محقق نشده است. اگر روزی نمایندگان استان از تحرکات ای گذر کرده و اهم مطالبات شهرهای لرستان را ببینند و پیگیری کنند شاید بتوان امیدوار بود که حق واقعی مردم الیگودرز نیز در پروژه ی قمرود تحقق یابد. اخیرا بحث درآوردن بهنام گودرزی برای قطع کردن کابل های آب ایستگاه روستای خبرساز شد. به اقای گودرزی نماینده ی محترم شهرستان بابت تلاش ها و پیگیری هایی که خروجی آن ها در سبد تعریف می‌شوند میگوییم ولی تحرکات اخیر بیشتر و و با مقدمه چینی رسانه ای صورت گرفت. کانال خبری و ! از قبل اجاره شد و در واقع با جایش در اختیار هر پخت و پز خبری قرار گرفت. بخشی از هیات تحریریه در قالب اهالی در اتمسفر نماینده مستقر شده اند بنابراین جنبه انتفاع عمومی این خبر نیز در هاله ای از قرار دارد . تحرکات از این سنخ مسبوق به سابقه هستند از اندازی شبانه تا در روز انتخابات و نشستن پشت فرمان و ... قبلا هم اتفاق افتاده اند و عموم مردم با آن ها بیگانه نیستند . در زمان سایر نمایندگان هم گاهی چنین تحرکاتی با اهداف مختلف رخ داده است . معنای کت درآوردن اخیر حداقل برای حقیر پیغام و ناتوانی نماینده ی محترم حتی برای گرفتن حقوق مردم از دستگاه های سطح استان را میرساند چه رسد به گرفتن حق الیگودرز در سطح ملی!!! و بیانگر این است که همچنان کت تن سایر مسئولان و نمایندگان ست... نماینده ای که خود باید نماد قانون مداری و قانون گذاری برای مردم باشد به همین سادگی نماد قانون گریزی می‌شود آن هم با اهالی قانون گریز رسانه ای که در سوابق خود به آتش کشیدن ظرفیت ها را نیز یدک میکشند!!! توصیه میشود نماینده محترم در شهر خودش و در کنار مردم خودش کت ش را شیک و مجلسی با همان پیراهن سفید بپوشد و بدون هیجان و با یاری از اهرم های فراوان نمایندگی از مجرای قانون امورات را پیگیری کند ؛ احیانا اگر نیاز به کندن کت بود آنرا در علنی مجلس از تن در بیاورد نه در چاله ی کنتور روستای انوج و برای قطع کردن کابل های کنتور !!! تجربه های گذشته نشان داده که در این موارد بایستی موضع دو طرف را شنید تا کم و کیف واقعی ماجرا روشن شود چرا که متاسفانه در مواردی به یکباره انتفاع یک یا بهره بردار یا مثلاً پسر خاله و ذینفعی چیزی پیدا شده ولی بنام مردم فاکتور شده و بعدها ابعاد آن روشن شده است نمونه اش تغییر مسیر جاده ... در بعد رسانه ای برخی از اعضای هیات تحریریه همین رسانه های گندم نمای جو و فروش با قرار گرفتن در کنار نماینده و در پوشش در تیتر زدن های سفارشی و برای برخی از اقدامات ابتدایی نماینده آش شوری از اغراق و ضریب دادن غیر ضرور می پزند. مادامی که در بعد میدانی مردم انتفاعی را لمس نکنند ؛ انتشار این اخبار با اغراق و ساز و دهل و آهنگ بلیط ریشه دار و ... مردم را مایوس و نماینده را از مسیر تلاش منحرف میکند.اگر اجازه داده شود ایشان در ریل تلاش واقعی به کار خود ادامه دهد قطعا مفید تر خواهد بود . به امید داشتن الیگودرزی آباد امضا غیر محفوظ یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۵ ✍م.اله کرمی
اینترنت؛نماینده و آموزش و پرورش 🟠 موضوع اول : حمیدرضا گودرزی نماینده الیگودرز در مجلس در گفتگو با ایسنا : در هیچ کشوری برای وصل کردن بازخواست نمیشود و ... بعد از بازگشایی اینترنت بین الملل :از صبح دیروز با حملات خدمات الکترونیکی های ملی و تجارت و صادرات و توسعه صادرات شده است . . . ✍ جناب آقای گودرزی نماینده محترم حملات سایبری و هک شدن بانک های بزرگ کشور که زندگی عامه ی مردم را مختل کرده کمترین است که در میانه ی تمام عیار با اتصال و ارائه خدمات بانک ها روی اینترنت بین الملل و اینترنت در زندگی مردم ایجاد کرده و حتما جنابعالی هم به خوبی میدانید که در هیچ کجای دنیا نیز شبیه ایران اینترنت تا این حد و رها نبوده که مردم از این ولنگاری اینگونه آسیب ببینند .از کمک اینترنت به و براندازی در سالیان اخیر عبور میکنم اما متاسفانه برخی جوری القا میکنند کانه دغدغه مندان مخالف اینترنت هستند !!! برادر بزرگوار شما به عنوان نماینده ی مردم که وزیر هستید آیا پیگیر رفع اختلال های زندگی مردم نیز هستید؟ همان کسب و کاری که در این بستر یله و رها شکل گرفته آیا امنیتی دارد؟ امروز مسئول فضای مجازی کشورکیست ؟وزیر ارتباطات ؟شورای عالی فضای مجازی؟ ستاد ویژه ی ساماندهی و راهبری فضای مجازی ؟مجلس ؟؟ رئیس جمهور ؟؟ 🟠موضوع دوم از مرداد تا ؛پس لرزه های تغییرات مدیریتی جز لاینفک مسئولیت هاست و هر آمدنی حتما یک رفتنی دارد پس از انتقاداتی که به اقدامات و رویه های نادرست در آ.پ وارد شده بود بعد از دو سال سکانداری آ.پ تودیع و سرپرستی آ.پ به سپرده شد.به قاسمی خدا قوت میگوییم و برای گلپایگانی آرزوی توفیق داریم.قاسمی در مطلبی تحت عنوان بدون ارائه و داده به برخی چهار چوب ها اشاره کرده که به زعم ایشان در دوران مسئولیت ش به آن ها پایبند بوده است از جمله پایبندی به شایسته سالاری ؛ محوری ؛ گرایی ؛ سیاست زدگی ؛ اعتماد مردم و هم افزایی جمعی و در نهایت تقدیر از مسئولان و طلبیدن . قضاوت در مورد اجرای این چهارچوب ها را به فرهنگیان می سپاریم اما آیا اساسا انتصاب و تودیع در مدیریت ها سلام و خداحافظی معنا دارد؟ به یک نیروی تحت استخدام دولت در آ.پ حدود دو سال مسئولیتی سپرده شده و اکنون مثل تودیع شده و در جای دیگری مورد استفاده قرار خواهد گرفت لذا خداحافظی از مسئولیت وجهی ندارد. مطلع شدم یکی دو روز بعد چند آ.پ و برخی از مدیران مدارس از جمله آقایان و خانم ها ۱.محسن معاون پرورشی ۲.مهدی کارشناس تربیت بدنی ۳.غزال کارشناس گروه‌های آموزشی ۴.فرشته بسحاق کارشناس امور بانوان ۵.حمید کارشناس فنی و حرفه ای ۶.لیدا مدیر دبیرستان جرجانی و شاید برخی دیگر در اقدامی جمعی نسبت به جابجایی قاسمی اعتراض و استعفا داده اند که بسیار عجیب و تامل برانگیز است. همزمان چند متن با زیر نویس کلی از شهروندان و جمعی از فرهنگیان و ... منتشر شده و خطاب به بهنام گودرزی !!! انتقاد شده است و از گودرزی سوال شده چرا قاسمی باید تغییر کند و دلایل این تغییر را به مردم بگویید و ... اینکه آیا پاسخ این سوالات نزد گودرزی است یا خیر خود قصه ایست مفصل اما اگر این جمع محترم قائل به دخالت نماینده در آ.پ هستند طبیعتا دخالت گودرزی در نشاندن قاسمی بر کرسی مدیریت آ.پ نیز در همین مدار تعریف میشود و نمیتوان گفت دخالت برای آوردن یک مدیر در مدار شایسته سالاری و دخالت برای عزل ش مخالف شایسته سالاری است ؛ اینجا اگر دخالت و توقع برای دخالت وجود دارد کاملا در تضاد با شایسته سالاری است.بارها در متن های مختلف از ورود نمایندگان مجلس به آ.پ انتقاد کرده ایم اما منطقی نیست که ورود یک نماینده در انتصاب مدیری را بدانیم و آنرا سیاسی تعبیر نکنیم و بعد ورود همان نماینده در تودیع همان مدیر را سیاسی بدانیم منطق و پذیرفتنی نیست. کما اینکه طی این مدت خود قاسمی در جلسات مختلف و حتی در متن خداحافظی از گودرزی کرده ؛ نزدیکان قاسمی نیز در متن های مختلف در تعریف و تمجید از گودرزی سنگ تمام گذاشته اند لذا به نظر می‌رسد در جابجایی اخیر حتی اگر دخالتی از طرف گودرزی صورت گرفته در اوج تعریف و تمجیدها و ماشاالله گفتن ها به گودرزی بوده که در خور تامل است.به سرپرست جدید آ.پ توصیه می‌کنیم همه ی صندلی های خالی را با ظرفیت های فراوان آ.پ جایگزین نموده و حتی یک روز هم هیچ مسئولیتی در ارائه به مردم خالی نماند. یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۵ ✍ م . اله کرمی
واهمه و از امیر حسین امام شهید سید علی خامنه ای ( رض ) : یک عادتی هم در بعضی پیدا شده است که همین‌طور مدام تکرار میکنند «تندروها، »؛ خب بله، تندرَوی و کندرَوی -طرف افراط و تفریط- هر دو بد است، این معلوم است امّا [اینکه] تندروی چیست، کندروی چیست، خطّ میانه کدام است، چیزهای خیلی واضح و روشنی نیست، جزو مسائل بیّن نیست، تبیین لازم دارد. چون برای ما خیلی زیاد خبر می‌آید؛ این روزنامه‌ها و گوناگون را هم آدم نگاه میکند، من میفهمم که بعضی وقتی میگویند تندروی، جریان و مؤمن مورد نظرشان است؛ نه، جریان مؤمن را، جریان را، جوانان حزب‌اللّهی را متّهم نکنید به تندروی؛ اینها همان کسانی هستند که با همه‌ی وجود، با همه‌ی در میدان حاضرند، آنجایی هم که دفاع از مرزها لازم باشد، دفاع از هویّت ملّی لازم باشد، مسئله‌ی جان دادن و دادن مطرح باشد، همینها هستند که به میدان می‌آیند...جماعت مؤمن را، جوانهای انقلابی را که هم انقلابی‌اند -چون بنده با این جوانها تا حدود زیادی و از دور و نزدیک اُنس دارم- هم خیلی اوقات عقلشان و فهمشان و تعقّلشان هم از بعضی از بزرگ‌ترها خیلی بیشتر است، خوب میفهمند، خوب میکنند، خوب مسائل را تشخیص میدهند و سینه‌چاک انقلابند، سینه‌چاک اسلامند . . . 🔺دکتر امیر حسین ثابتی جوان تحصیل کرده و رسانه بلد و ست که با جلب اعتماد از مردم سیاسی ترین شهر کشور یعنی تهران با قریب به نیم رای به عنوان نفر از لیست تهران راهی مجلس کنونی شده است .بدون تردید ثابتی در نخستین ورود خود به خانه ی آن هم از پایتخت و نمایندگی مجلس را ارتقا داده است و سبک جدیدی از و مردم داری و ملت بودن را به نمایش گذاشته است از این جهت به شدت در کانون توجهات قرار گرفته و یاد و خاطره ی شهید بزرگوار شهید عبدالحمید را در مجلس زنده نگه داشته است .اصلا جای تعجب نیست اگر بشنویم که امیر حسین ثابتی از حقد کینه ی جریان شد چرا که مشی دکتر امیر حسین ثابتی به تاسی از شهید امت امام خامنه ای ( رض ) بر پایه ی مطلق و حضور در بین توده ها و لایه های مختلف جامعه و گرفتن حق مردم بنا شده است و بر همین مدار ثابتی در طول یکصد شب مردم که اساسا مجلس در تعطیلی و خاموشی به سر برد هیچ شبی نبود که در یکی از میادین شهر و لابلای مردم مبعوث حضور پیدا نکند و خواست و حرف توده های مختلف جامعه را نشنود و این اتفاق بزرگ با وجود همه ی ها و ناامنی ها رخ داد. امیر حسین ثابتی بر خلاف طلبان ترور و مرگ را کاملا به گرفته است و از این رو طبیعی است که حملات شبانه روزی جریان های و فاسد قرار بگیرد . رسانه های و و جریان های از الگو شدن جوانی نظیر ثابتی به شدت دارند به گونه ای که اگر رسانه های و و اینان را پیگیری کنید به وضوح مشاهده میکنید که ثابتی همواره نوک پیکان حقد و کینه قلمی و زبانی ها است. ثابتی مشخصا یک فرد نیست و چون نماینده ی جریان پر خروش و مردمی و انقلابی ست به شدت مورد هجمه قرار میگیرد تا با و ترور شخصیتی شود. اگر در هر گوشه از کشور یک ثابتی نماینده ی مردم باشد تا هم بدون فاصله از پایین ترین طبقات جامعه شنونده ی دردهای مردم باشد و هم در مقابل پیشنهادهای مادی وسوسه کننده جیب های بسته ای داشته باشد و راحت دهان باز کند و همچون بر سر غده های چرکین جامعه فرود آید اوضاع متفاوت خواهد بود و شرایط به تغییر خواهد کرد از این جهت امیر حسین ثابتی بودن برای غلتیدگان در فساد ؛ تعریف می‌شود چرا که اینان تحمل فسادستیزی و و امثال ثابتی را به هیچ وجه ندارند و اگر جوان های نظیر ثابتی امورات کشور را در دست گیرند بساط بسیاری از اینان که عمدتا در اتصال با گران و و هستند جمع خواهد شد . درود خدا به ثابتی که خواب را از چشم عده ای ربوده است. پنج شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ ✍ م . اله کرمی