eitaa logo
#عشق علیه‌‌السلام 🇵🇸 همسرداری
24هزار دنبال‌کننده
6.2هزار عکس
1.7هزار ویدیو
3 فایل
🦋به نام حضرت دوست زیر سایه علی علیه السلام و فاطمه سلام الله علیها💞 فروشگاه خوشگلا👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/745734175Ce42a6a8f9e 📌تبلیغات خصوصی👇🏻 @tablighat_eshgh با احترام کپی مطالب و تصاویر برای همکاران جایز نیست.
مشاهده در ایتا
دانلود
ه꧁🌺꧂ه سلام صبحتون بخیر و سلامتی ۰꧁🌺꧂۰
. رضــــــــــــــا خیلی خلاقیـــــت داره🎨 توی رستوران پدرش کار میکــــــــنه درامدش خیــــــــــلی کافی نیســـــت دنبـــال یـــه شغلی هســـــــت کــــــه بتونـــــه باهـــاش درامـــــــد خوبــــی کسب کنه💵 .
. یه مدل عروسک درســـــت کرده بود که دخترش خیلی دوست داشـــــــت دیگران هـــــم تشویقـــــــش کــــــردن یه روز به همسرش بهــــــاره گفــــت به نظرت از این عروســـــکا درســـت کنم بفروشم؟ 👰‍♀️ .
. بهاره ناراحت شد و گفت یعنی انقدر فکرت کوچیکه؟ رضا چیزی نگفت🍂 رضا هنوز توی رستوران پدرش کار میکنه👩‍🍳 .
. 💠حمایت از رؤیاها و آرزوهای همسر💠 .
. حمایت یا عدم حمایت دیــگران خیلی روی انگیزه‌ی آدم تاثیــــــر میذاره امـــــا این تٱثیـــر از طرف همسر بیشتره🍃 .
. یکی از کارهایی که خانم ها لازمه بهش اهمـــیت بدن حمایت کردن از رؤیـــــاها، آرزوهـــــــــا و اهـــــداف همسرشونه💜 .
. اولین شرط حمایت کردن اینه که مانع موفقیت همسرتون نشیــــــد❌ رویاهای همســـرتون رو مســــخره نکنید، حتی اگه از دیدگــــــاه شما احمقانه یا کودکانه به نظر برسه🧒 .
. به جای دلسرد کردن او، به شوهـــــــر خودتون نشون بدید که بهش اعتماد و اعتقاد دارید و قصـــــــد دارید همــه جوره در کنارش باشید.👩‍❤️‍👨 .
. مردان دوست ندارن همسرشون اون ها رو از انجــــــــــام کارهــــــا منع کنن و به توانمندی‌شـــــــون اعتقاد نداشته باشن🍃 .
. اونا می‌خــــــــــــ.وان کــــــه همســـرشون پــــــــر پروازشون باشـــــــــن 🦋 و بــــــه شوهرشون اعتماد کنن و بهش ایمان داشتـــه باشن .
. حتی اگـــــــــه مطمئن نیستید قدمی که همسرتون برداشته درسته یا نه لازم نیست با او مقابلــــــــه کنید❌ یادتون باشه هر کسی توانایی هایی داره و خودش شناخــــــــت بیشتری نسبت به توانایی‌های خودش داره🌱 .
. پس به همسرتون ایمان داشته باشید و مانع پیشرفتش نشیــد و تا جایی که میتونید کمـــــــــک و حمایتش کنید تا به هدفـــش برسه🌱 .
. «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»  خداوند سرنوشت قومی را تغییر نخواهد داد مگر آنکه خود آن قوم حالشان را تغییر دهند.  سوره رعد آیه ۱۱  💞مذهبی ها عاشق ترند... ─┅ঊ🍃🌹🍃ঊ┅─ https://eitaa.com/joinchat/449511507C0c639667b3 ─┅ঊ🍃🌹🍃ঊ┅─
🔴 💠 اگر در هستید دائم سرتان با دیگران گرم نباشد. گاهی به همسرتان نگاه کنید و بزنید تا محبت شما را حتی در شرایطی که رفت و آمد زیاد است و باعث شده کمی از هم دور شوید کند. 💠 این کار شما، حسابی حال همسرتان را خوب می‌کند و شیرینی خاصی برای او دارد. 💠 اینکار از مصادیق توجه و خاص همسر است که گرمای خوبی به رابطه شما می‌بخشد. 💞مذهبی ها عاشق ترند... ─┅ঊ🍃🌹🍃ঊ┅─ https://eitaa.com/joinchat/449511507C0c639667b3 ─┅ঊ🍃🌹🍃ঊ┅─
🍃🌺🍃 سلام صبحتون بخیر دوستان همراهم دیروز درباره حمایت از اهداف همسر گفتیم ادامه همون بحث رو با هم بخونیم: ه🍃🌺🍃
. حمایت کردن می تونه با تشویق👏 یا طرفـــــداری کردن از همســـــــر پیــــــــش دیگران یــــــــــا حتـــــــی گاهـــــــــی یه کم هل دادن باشه🌺 .
. بعضیا میگن گاهی بعضی از آقایون برای پیشرفت و موفقیت احتیاج به یه اهرم فشار دارن🤷‍♀ شاید این تا حدی میتونه درســـــــــت باشه... .
. و اگه به شیـــــــــــــوه ای نباشه که موجب بی احترامی به شخصیت همسرتون بشه امتحان کردنــش بد نیست🌱 .
. بارها شنیدیم که پشت سر هر مــرد موفقی یک زن موفق قرار داره 🧕 اما هر کسی باید ببینه که همسرش به چه نوع حمایتی احتیــــــــاج داره یا چـــــــه نوع رفتــــــــــــــاری رو حمایت از خودش میدونه⁉️ .
. بعضی از آقایون نظم و آماده شــــــــــــدن به موقع شام و ناهار رو حمایت میدونـــــــــن و بعضی صبوری همســــــــرشون رو موقـــــــــع مشکلات حمایت میدونن 🍃 .
. بعضی آقایون حتی خودشون استقبـــال میکنن از اینکه همســـــــرشون بعضی از نکات رو برای موفقیت بهشون یادآوری کنن 🌺 ارتباط صمیمی بین زوجین هم میتونه اینجا تعیین کننده باشه❤️ .
. اما چیزی که قطعیه و برای همـــــه کاربرد داره تحسینه 👏 براساس تحقیقات چیزی که اعتماد به نفس مرد رو برای پیشرفت زیاد می کنه، مورد تحسین همسر قــــرار گرفتنه🍃 .
. اما این برای خانما گاهی سخته🍂 معمولا خانمها از شرایط خودشون و از همسرشون راضی نیستن مخصوصا خانم هایی که خودشـــون بیرون از منزل کار میکنن⚡️ .
. و وقتی وارد منزل میشن همسرشون میشینه، پا روی پا میندازه و منتــــظر پذیرائیه🥃 اما نکته اینجاست که مــــــــــــرد بدون اینــــــــکه خـــــــودش متوجه بشه انقدر از تشویــــــــق همســــــــرش انــــــــــرژی می گیره🌕 که همراهیــــــــــــش بـــــا همسرش زیاد می شه .