7.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ آقای رئیسی شهر به شهر روستا به روستا تا نقاط دور و محروم سفر می کنه تا مشکلات مردم رو حل کنه از اون سمت یه عده میان حقایق رو وارونه جلوه میدن با تیتر ها دروغین و تقطیع
در فیلمی که این روزها پخش شده که ایشون به یکی از کارکنان مرکز رسیدگی به نامه های مردمی در استان گیلان شهر رشت بعد اینکه اون کارمند مشکلات یکی از تولید کننده ها رو تعریف می کنه آقای رئیسی به اون کارمند میگه به شما اینجا نهار هم دادن…دقیقا همون روز امید به هفت تپه بازگشت جشن برداشت نیشکر و بزرگداشت شصت سالگی این واحد تولیدی برگزار شد. پس مشکل هفت تپه رو کی حل کرد؟ همین ها که آقای رئیسی رو مسخره می کنند؟ یا خود آقای رئیسی؟ انگار یادشون رفته آقای حسن روحانی زخم بستر گرفته بود و نگهاش به مردم از بالا به پایین بود و میگفت صبح جمعه با خبر شدم
پ ن:هم به آقای رئیسی رأی دادم و هم یکی از منتقدین دولت ایشون هستم توی بعضی از انتصاب ها و بعضی از کارهایی که دولت می کنه اما اجازه نمیدم به مردم دروغ بگید و شخص پر تلاشی مثل ایشون رو مسخره کنید ♨️
@eshraq280
#رئیسی #رئیس_جمهور #حسن_روحانی #روحانی #حسین_فریدون #مسیح_علینژاد #سعودی_اینترنشنال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چه صدایی
چه استعدادهایی
که شکوفا نشده گم نام رفتند حیف
🇮🇷🌎 @Eshraq280
°| آیت الله حق شناس🍀 |°
✍ روایتی هست که می فرماید:
هر کس یک کار حرام را ترک بکند،
همان وقت پروردگار به قلب او
حکمت را القا می کند و چنین
کسی زاهد واقعی است.
👌ترک حرام، زهد واقعی است.
اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج🎋
🇮🇷🌎 @Eshraq280
🔰 سه تعبیر برای ایمان
✍️ حجت الاسلام و المسلمین قرائتی: در قرآن کریم سه تعبیر برای ایمان وجود دارد: آمنوا به؛ آمنوا له؛ آمنوا معه؛
▫️«آمنوا به» کسانی هستند که ایمان میآورند و پیامبر اکرم (ص) را قبول دارند.
▫️«آمنوا له» یعنی کسانی که هم ایمان میآورند و هم به نفع پیامبر اکرم (ص) تلاش میکنند، یعنی ایمان آنها به درد پیامبر میخورد و از پیامبر حمایت میکنند.
▫️آمنوا معه، يعنی از پیامبر (ص) جدا نمیشوند. بین این سه دسته، گروه آخر خوش سرنوشت هستند. بعضیها ایمان دارند ولی این ایمان آنها موسمی و مناسبتی است. در یک شرایطی به اهل دین علاقهمند میشوند و در شرایطی دیگر دلسرد میشوند. این گروه متزلزل هستند.
#ماه_رجب
اَللّهُــــمَّ_عَجـِّــل_لِوَلیِّــــکَ_الفَـــــرَج🎋
🇮🇷🌎 @Eshraq280
⏪ادامه سوره #یونس
آیه 27
💢وَالَّذِينَ كَسَبُواْ السَّيَِّاتِ جَزَآءُ سَيِّئَةٍ بِمِثْلِهَا وَتَرْهَقُهُمْ ذِلَّةٌ مَّا لَهُم مِّنَ اللَّهِ مِنْ عَاصِمٍ كَأَنَّمَآ أُغْشِيَتْ وُجُوهُهُمْ قِطَعاً مِّنَ الَّيْلِ مُظْلِماً أُوْلَئِكَ أَصْحَبُ النَّارِ هُمْ فِيهَا خالدون
⛔️و آنان كه به دنبال كسب بدیها رفتند، به قدر همان بدیها مجازات دارند و غبار ذلّت و خوارى آنان را فرا میگیرد. از قهر خداوند، پناه دهنده اى ندارند، گویا چهرههایشان با پاره هایى از شب تیره پوشانده شده است. آنان اهل دوزخند و در آن جاودانه اند.
🔶تفسیرکوتاه🔶
امام باقرع فرمود: این آیه در مورد اهل بدعت وشبهات وشهوات است.
1⃣انسانها با اراده سراغ گناه مىروند، نه به اجبار. «كسبوا» 🔶🔶
2⃣ رفتار خداوند با بدكاران، عادلانه است. «جزاء سیّئة بمثلها» 🔶🔶
3⃣ دنیا، سراى عمل و آخرت سراى پاداش است. «والذین كسبوا... جزاء» 🔶🔶
4⃣تشویق باید بیش از تنبیه و مجازات باشد. درباره ى نیكان فرمود: «الحسنى و زیادة» و درباره ى بدكاران فرمود: «سیئةٌ بمثلها» 🔶🔶
5⃣ روسیاهى مخصوص كفّار است، نه مؤمنان گنهكار. «ترهقهم ذلّة» 🔶🔶
6⃣ در قیامت، هم مجازات و تنبیه است، هم تحقیر و روسیاهى. «سیئة بمثلها، اغشیت وجوههم...» 🔶🔶
7⃣ راه فرار ونجات وشفاعت به روى كافران بسته است.🔶🔶
📚تفسیرنور
🇮🇷🌎 @Eshraq280
پاسخی به یک شبهه
آیا در قرآن، دلیلى براى شرکت در راهپیمایى و تظاهرات داریم؟
خداوند در قرآن میفرماید: «ولایَطؤون مَوطئاً یَغیظُ الکفار ... الا کُتب لهم به عَملٌ صالح» هیچ حرکت دسته جمعى که کفار را عصبانى کند، صورت نمیگیرد مگر این که براى آن، پاداش عمل صالح ثبت میشود.
خداوند در قرآن میفرماید:
«ولایَطؤون مَوطئاً یَغیظُ الکفار ... الا کُتب لهم به عَملٌ صالح»(سوره توبه، آیه ۱۲۰)
هیچ حرکت دسته جمعى که کفار را عصبانى کند، صورت نمیگیرد مگر این که براى آن، پاداش عمل صالح ثبت میشود.آرى، راهپیمایی هایى که دشمنان اسلام و مسلمین را عصبانى کند، عمل صالح است.
این راهپیمایى ها (بخصوص آنگاه که از طریق وسایل ارتباطى و ماهواره ها منعکس میشود) اگر براى اهداف مقدسى صورت گیرد، نوعى حضور در صحنه، عبادت دسته جمعى و امر به معروف و نهى از منکر عملى و عامل تقویت روحیه مردم و تهدید دشمن است.
برخی گمان میکنند مساله راهپیمایی یک مساله صرفاً سیاسی جدید است و هیچ ربطی به دین و دینداری و آخرت انسانها ندارد؛ در حالی که کنار هم گذاشتن دو آیه قرآن کریم صریحا نشان میدهد نهتنها مقاومت مردم غزه ثواب عظیمی دارد، بلکه حضور در این راهپیمایی و برداشتن هر قدم در این راهپیمایی یک عمل صالح محسوب میشود:
تردیدی نیست که حضور در این راهپیمایی، دشمنان اسلام را خشمگین میکند. خداوند متعال در آیه ۸۲ سوره مائده، شدیدترین دشمن مومنان را یهودیان (حتی مقدم بر مشرکان) معرفی میکند: « لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَهً لِّلَّذِینَ آمَنُواْ الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا» (قطعا که یهودیان و مشرکان را دشمن ترین افراد با مومنان خواهی یافت)؛ و در آیه ۱۲۰ سوره توبه میفرماید: « ذَلِکَ بِأَنَّهُمْ لاَ یُصِیبُهُمْ ظَمَأٌ وَلاَ نَصَبٌ وَلاَ مَخْمَصَهٌ فِی سَبِیلِ اللّهِ وَلاَ یَطَؤُونَ مَوْطِئاً یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلاَ یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَّیْلاً إِلاَّ کُتِبَ لَهُم بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ إِنَّ اللّهَ لاَ یُضِیعُ أَجْرَ الْمُحْسِنِینَ» (هیچ تشنگى و رنج و گرسنگیى در راه خدا به آنان نمى رسد و هیچ قدمی که کافران را به خشم مى آورد برنمى دارند و در مقابل دشمنى به پیروزیای دست نمى یابند مگر اینکه به سبب آن عمل صالحى براى آنان [در کارنامه شان] نوشته مى شود؛ که قطعا خدا پاداش نیکوکاران را ضایع نمى کند.)
بیتردید، امروزه مردم مقاوم غزه را میتوان مصداق کسانی که « تشنگى و رنج و گرسنگیى در راه خدا به آنان مى رسد» دانست، و قدم برداشتن راهپیمایان در راهپیمایی روز قدس را «برداشتن قدمهایی که کافران را به خشم میآورد.» (توجه: قرآن کریم، بارها و بارها اهل کتابی را که دشمن اسلاماند در کنار مشرکان به عنوان کافر معرفی میکند: مثلا آیات ۱۰۵ و ۱۰۹ سوره بقره؛ آیات ۱و۸ سوره حشر؛ آیات ۱و۶ سوره بینه. پس صهیونیستها و حامیانشان قطعا از مصادیق کافرانی که به خشم میآیند هستند.)
منبع:کتاب تمثیلات حجه الاسلام قرائتی صفحه ۹۸
🌿
🌾🍂
🍃🌺🍂
🇮🇷🌎 @Eshraq280
💐🌾🍀🌼🌷🍃 🍂
┄┄┅┅✿🍃❀💜❀🍃✿┅┅┄┄