هدایت شده از Paranoia
دیگه حتی رایجلم باهام حرف نمیزنه😔(کیدراماهاشو بهم ترجیح داده)
همه شکایت دارن چرا باهاشون حرف نمیزنم الان که دقت میکنم باخودمم دارم حرف نمیزنم ..
" ESO 422-41"
همه شکایت دارن چرا باهاشون حرف نمیزنم الان که دقت میکنم باخودمم دارم حرف نمیزنم ..
واقعا نمیدونم چی بگم انگار قدرت صحبت کردنو از دست دادم 🥲