eitaa logo
" ESO 422-41"
30 دنبال‌کننده
652 عکس
105 ویدیو
8 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
" ESO 422-41"
ماگل بودن دیگه داره واقعا غیر قابل تحمل میشه
چی میگی میا من که ماگل نیستم ، فقط جغدا هنوز نامه هاگوارتزمو نیووردن-
هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
جولیان که فامیلیشم سخت بود.دایی کال و برادر بزرگتر ملکه سابقه.جولیان یه مرد کنجکاو،مهربون و عاقله.جمله های زیادی توی کتاب داره که خیلی قشنگن ولی جمله مورد علاقه منwords can lie هست.تاریخ درس میده و اولین کسیه که تونست بقیه افرادی که مثل میر هستن رو پیدا کنه.قدرتش هیپنوتیزم هست و با وجود اینکه میدونست اگه به میر کمک کنه گیر میوفته بازم به شاگردش کمک کرد. در واقع اون از اینکه از قدرتش روی دیگران استفاده کنه بدش میاد چون باور داره مردم باید تحت کنترل خودشون باشن نه یکی دیگه. جولیان کسیه که به میر کمک کرد خودشو پیدا کنه و قدرت هاشو کنترل کنه. به علاوه از ملکه کنونی متنفره چون باعث مرگ خواهرش شد و همچنین که زنی که عاشقش بود رو خرد کرد. جولیان عاشق کتاباشه و هیچکس نمیتونه اونو بدون کتاباش تصور کنه! تا جایی که بدترین عذاب براش نداشتن چشم محسوب میشه چون دیگه نمیتونه کتاب بخونه. جولیان مرد نسبتا بی حاشیه و ساکتیه که بعد مرگ خواهرش کسی اونو بیرون اتاقش یا کتابخونه زیاد نتونسته ببینه. برای رایجل-
" ESO 422-41"
وایییی مرسی
وای ببینید چه کوچولو بودهه
بچه ها اگه گل و گیاه دارید بهشون اهمیت بدیل برگاشونو نوازش کنید و باهاشون مهربون باشید 🪴
میشه همسایه شیم ؟ https://eitaa.com/ngc_2020 🌌بلهه ، تو لیست قرارتون میدم لطفا شما ام منو تو لیست قرار بدید مرسی
هدایت شده از ⸳⭑𝛈𝙜𝙘 ²⁰²⁰
788.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۳۰ تا ستاره بشیم چالش میزارماا
هدایت شده از Mia
از : میا به : رایجل کوچولوم -وقتی تصوراتت به واقعیت می پیوندند لذت بخشه ،اینطور نیست؟ -بهتر نیست که فکر کنیم فردا روز جدیدی است که هنوز هیچ اشتباهی در ان وجود ندارد؟ -خب رایجل کوچولو ی من ،تو گفتی عاشق فضا و طبیعتی ،یکمی حسودی، و بسی پر انرژی(فرا پر انرژی ای بچه) -خب،یکم عجیب و غریب میزنه ولی حس کردم بهتره که تو رو به شخص شاخص آن شرلی تشبیهت کنم . دلیلم برای این تشبیه،پر انرژی بودن جفتتون،و اینکه انه هم علاقه ی زیادی به طبیعت داره هست. -همونطور که قبلا گفتم،آنه واقعا یه شاهکاره .آنه تداعی کننده ی یک نوجوان و بعد جوان و یک زن در اون دوره ی نویسنده اشه .و به جز همه ی این ها یک انسان سالم عه .آنه سرشار از قوه ی تخیله برای همین جهانش رو جور دیگه ای میبینه . -آنه بسیار مهربون،بسیار خونگرم و بسیاااررررر تو دل برو و گیگیلی پیگیلیه منه .اره خلاصش دیگه -قبلا برات لقبتو ساختم و ۵۰۰ هزار بار هم استفاده اش کردم،تو کوچولو ای .هم از نظر سنت از من کوچولو تری(حالا انگار ده سال ازت بزرگترم)هم از نظر همه چی،دست هات،صورتت کلااا کوچولووویییییییی امیدوارم که خوشت اومده باشه 🤌🏻