«خادمالزهرا/༄daily
📪 پیام جدید https://eitaa.com/etesal59/185 آفرینننن♥️ من میدونم که امسال قبول میشی و بعد دوره نقاش
خدا میدونه توکل به خدا ممنون با آرزوی قشنگت🪐
هدایت شده از ناشناس
📪 پیام جدید
میگما چی صدات کنیم؟
خادم الزهرا، عبدالزهرا، یا لا اعلم؟:)))
#دایگو
«خادمالزهرا/༄daily
📪 پیام جدید میگما چی صدات کنیم؟ خادم الزهرا، عبدالزهرا، یا لا اعلم؟:))) #دایگو
در کل ریحانه هستم اما اسم اکانتم هر چی بود شما عبدالزهراء صدا بزنید
هدایت شده از ناشناس
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/khademezahra0313/25954
طراحی چهرت عالیه ، واقعا قشنگ شدههه🥺
بنظرم اگه بتونی بیشتر کارت رو توسعه بدی ، نمونه های بیشتری کار کنی روز به روز عالی تر میشی
ببین کنار پارچه هارو رنگ تیره بزن ، یه عکس بزار جلوت به پارچه نگاه کن ، کجا تاریکه ،کجا روشنه ، کجا رنگ تند تر استفاده شده
بنظرم حیفه نقاشیت رو بیشتر توسعه ندی ،هرچی بیشتر که کار کنی دستت روون تر میشه
عکس شهید رئیسی هم واقعا خوشگل شده بود🥺
#دایگو
«خادمالزهرا/༄daily
📪 پیام جدید https://eitaa.com/khademezahra0313/25954 طراحی چهرت عالیه ، واقعا قشنگ شدههه🥺 بنظرم اگه
سلام مرسیی از لطفت و راهنمایی هات
هدایت شده از ناشناس
📪 پیام جدید
از لحاظ محبت حضرت اباالفضل که به دل داری، شبیه شهید مصطفی صدرزاده ✨
- کانال مُنیب
#دایگو
هدایت شده از تَوَسلوابِالزَهـراء🏴¦
هدایت شده از تَوَسلوابِالزَهـراء🏴¦
میدونی شما خیلی مهربونی و این مهربونیت منو یاد شخصیت شهید رئيسی میندازه
<ریحا نوشت>
هدایت شده از تَوَسلوابِالزَهـراء🏴¦
شما کلا وایب زاکانی میدی🦦
-مودیمدیآ-
هدایت شده از تَوَسلوابِالزَهـراء🏴¦
برای یک اکانت (m.g)
شما هم که پورمحمدی 😔