🇮🇷 بیانیه جامعه ورزش و جوانان ملارد برای حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن؛
#همه_می_آئیم
#وعده_ما_راهپیمایی_۲۲_بهمن
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
✨ دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزاد جمهوری اسلامی ایران است... (مقام معظم رهبری)
اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد ضمن تبریک به مناسبت چهل و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از کلیه روسا و نواب رئیس هیئتهای ورزشی, پیشکسوتان، مربیان, داوران, ورزشکاران, قهرمانان, مدیران اماکن ورزشی و جامعه ورزش دعوت می نماید همانند سالهای گذشته هم صدا و هم نوا و همگام با مردم شریف شهرستان در راهپیمایی يوم الله ۲۲ بهمن، در تجديد بيعتی دوباره با آرمانهای بلند امام راحل (ره) و مقام عظمای ولايت، ندای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان برسانند.
چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه با حضور متحد, با نشاط و راسخ جامعه ورزش ملارد یک صدا بانگ ظلم ستیزی بر علیه استکبار را سرخواهیم داد.
💢وعده دیدار ما چهارشنبه ۲۲ بهمن ماه
💢ساعت۹:۳۰ صبح
"روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد"
🆔کانال رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در ایتا👇👇👇
https://eitaa.com/evj_malard
پیج اینستاگرام اداره ورزش و جوانان
@evj_malard
╰━⊰🌸⊱━💚━⊱🌸⊱━╯
🔹حضور ریاست و پرسنل اداره ورزش و جوانان،هیات های ورزشی و ورزشکاران و جامعه ورزشی ملارد در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
🔹به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد، یوسف زاده سرپرست اداره به همراه پرسنل،روسا و نواب رئیسان هیات های ورزشی، ورزشکاران و مدیران اماکن ورزشی دوشادوش مردم ولایتمدار شهرستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، سالروز چهل و هفتمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران حضور فعال داشتند.
🆔کانال رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در ایتا👇👇👇
https://eitaa.com/evj_malard
پیج اینستاگرام اداره ورزش و جوانان
@evj_malard
╰━⊰🌸⊱━💚━⊱🌸⊱━╯