🔹برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان بوکس در ملارد ..
✍به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد؛ یکدوره مسابقات قهرمانی نوجوانان شهرستان ملارد همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر توسط علی محمد جعفری رئیس هیات بوکس با شرکت ۶۴ بوکسور از باشگاه های بوکس چگینی و صفادشت با محوریت کسب استعدادهای برتر در باشگاه اکسیر برگزار شد.
🔹در پایان این دوره از مسابقات به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی اعطا گردید.
🆔کانال رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در ایتا👇👇👇
https://eitaa.com/evj_malard
پیج اینستاگرام اداره ورزش و جوانان
@evj_malard
╰━⊰🌸⊱━💚━⊱🌸⊱━╯
🔹کسب ۳ مدال درخشان بوکسورهای ملاردی؛
در مسابقات بوکس چند جانبه اسلامشهر
🔸ورزشکاران ملارد در مسابقات بوکس چند جانبه که در اسلامشهر برگزار شدد به 2 مدال نقره و 1 مدال برنز دست یافتند.
✍ به گزرش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد،بوکسورهای نوجوان ملاردی در مسابقات هشت جانبه بوکس اسلامشهر که بمناسبت پنجمین سالگرد تأسیس مجموعه ورزشی میهن به مدت ۳ هفته متوالی برگزار شد موفق شدند ۲ مدال نقره و ۱ مدال برنز را به خود اختصاص دهند.
اسامی مدال آوران به شرح ذیل می باشد :
🥈احمد امین آدینه مدال نقره
🥈امیر حسین تنها مدال نقره
🥉سام چگینی مدال بزنز
🆔کانال رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در ایتا👇👇👇
https://eitaa.com/evj_malard
پیج اینستاگرام اداره ورزش و جوانان
@evj_malard
╰━⊰🌸⊱━💚━⊱🌸⊱━╯
🔹برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات مینی فوتبال محلات شهرستان ملارد
✍به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد؛مراسم اختتامیه مسابقات مینی فوتبال محلات شهرستان ملارد به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر به همت هیات ورزشهای همگانی با همکاری اداره ورزش و جوانان و مدیریت فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری ملارد درسه رده سنی با حضور آقابابایی سرپرست اداره ورزش و جوانان،مهندس کاووسی رییس هیات ورزشهای همگانی و تیم های شرکت کننده در سالن ورزشی برادران شهید سنگ سفیدی برگزار و در پایان از بازیکنان و تیم های برتر تجلیل بعمل آمد.
🆔کانال رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در ایتا👇👇👇
https://eitaa.com/evj_malard
پیج اینستاگرام اداره ورزش و جوانان
@evj_malard
╰━⊰🌸⊱━💚━⊱🌸⊱━╯
🔹برگزاری جلسه شورای اداری کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد
🔹به ریاست هادی آقابابایی سرپرست اداره ورزش و جوانان با حضور مسئولین واحدها جلسه شورای اداری ورزش و جوانان شهرستان ملارد تشکیل شد.
✍به گزارش روابط عمومی و اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد؛ آقابابایی سرپرست اداره ورزش و جوانان،در ابتدای جلسه ضمن عرض تبریک بمناسبت ایام پربرکت رمضان،از زحمات بی شائبه یوسف زاده سرپرست اسبق اداره تقدیر و تشکر نموده و آرزوی موفقیت روزافزون را برای ایشان در تمام مراحل زندگی خواستار شد و با بیان اینکه هر چه کیفیت نیروی انسانی بالاتر باشد، موفقیت سازمان بیشتر خواهد بود گفت: پیشرفت سازمان در سایه تعامل، همدلی، وحدت و همفکری همه کارمندان به دست میآید و اتحاد و صمیمیت بین همکاران یکی از رمزهای موفقیت است.
🔹در ادامه هر یک از مسئولین گزارش مختصری از عملکرد واحد خود ارائه دادند و در خصوص ورود و خروج و مرخصی پرسنل،وظایف واحدهای اجرایی،ارسال به موقع مکاتبات اداری،تعامل با سایر دستگاههای اجرایی و.... سخنانی مطرح و تصمیمات مربوطه اتخاذ گردید.
🆔کانال رسمی اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در ایتا👇👇👇
https://eitaa.com/evj_malard
پیج اینستاگرام اداره ورزش و جوانان
@evj_malard
╰━⊰🌸⊱━💚━⊱🌸⊱━╯