explosion
۴/۴/۴ هم تموم شد حالا وقتشه برای ۵/۵/۵ برنامه بریزیم❤️🔥
(اگه تا اون موقع خاورمیانه هوا نرفته باشه)
explosion
۴/۴/۴ هم تموم شد حالا وقتشه برای ۵/۵/۵ برنامه بریزیم❤️🔥
دیروز هیچکاری نکردیم شاید سال دیگه
تروخدا اسم فیلمی که میبینی چیههه از کجا میبینیی😭(اگه اپه اسمشو بگو اگه کاناله بفرست تروخدا)
_
اسمش جینی و جورجیاعه
یه چنل توی سروش دارم از اونجا میبینم