شنبدم که الکلاسیکو رو باختین(خودم هیچی از فوتبال حالیم نمیشه فقط چون دوست صمیمیم رئالیه و دوست دارم حرصش بدم میگم بارساییم)
explosion
اینا رو هستی فرستادد😭
دیدم یه چیزایی تو چنل سلما فرستاده بود ولی چکشون نکردم😭
explosion
نه ما تعطیلی نداشتیم
خوش به حالتون.هرچقدر بیشتر کش میاد کمتر درس میخونم