explosion
این فقط یه تیکه از شیمی هه اون تیکه:::
سال دیگه شیمی ندارم.خدایا واقعا مرسی.
از دید بچه های اون کلاس ما یه سری آدمایی هستیم که همه شون ته کلاس نشستن و یه سری چیزا میگن که اصلا معنا نداره ولی میخندن(خاطرات)
explosion
از دید بچه های اون کلاس ما یه سری آدمایی هستیم که همه شون ته کلاس نشستن و یه سری چیزا میگن که اصلا م
خلاصه احمدی نژاد بس نمیکرد و کلا ۵ دقیقه مونده بود تا تموم بشه کلاس .بعد من گفتم ما که خسته شدیم ولی شما خسته نباشید 🤣🤣🤣