با هزینه خودم ، مامان و آجیم رو برای بردم کربلا. برای اولین بار بود می رفتیم کربلا 🥲💙 #مخاطب
کل تابستون از روز اول تا همین آخرش مشغول گذراندن کلاس ها و گرفتن گواهینامه 😂 #مخاطب
وقتی بعد از کامران تفتی خبر عمو نادر وشنیدم فهمیدم تابستون فقط واسه بازیگرا بود ما بهر تماشای جهان امده ایم🗿
#مخاطب
@ezdevajihair
به نام خدا لوبیا سبز چیدن خرد کردن و سرخ کردن، بادمجون چیدن +خرد و سرخ، خیار چیدن و درست کردن خیارشور، گوجه چیدن و رب پختن، بادوم تکوندن و پوست کندن، آلو چیدن و تبدیل آنها به لواشک و آلوی خورشتی ، گلابی چیدن، درست کردن پر زرد آلو و... و هم اکنون در پروسه ی سیب چیدن و تبدیل آنها به سرکه و شیره وخشک کردن به سر می بریم😃🫤 تازه امسال انگور بند نکردیم برای کشمش و شیره نپختیم😁
+ یقین دارم قاچاقی ای
الحمدلله ماه اول به نوکری سید الشهدا گذشتد . اواخر ماه رفتیم حرم حضرت رضا . مرداد ماه خادم خانوم سه ساله بودیم . صدقه سری خانوم رفتیم کربلا و بعد در شهریور هم به کلاس و هیئت ها.... شکر خدا عالیییی بود
+ بنده ی برگزیده ی خدا بودن این شکلیه دوستان🦦