وقتی بعد از کامران تفتی خبر عمو نادر وشنیدم فهمیدم تابستون فقط واسه بازیگرا بود ما بهر تماشای جهان امده ایم🗿
#مخاطب
@ezdevajihair
به نام خدا لوبیا سبز چیدن خرد کردن و سرخ کردن، بادمجون چیدن +خرد و سرخ، خیار چیدن و درست کردن خیارشور، گوجه چیدن و رب پختن، بادوم تکوندن و پوست کندن، آلو چیدن و تبدیل آنها به لواشک و آلوی خورشتی ، گلابی چیدن، درست کردن پر زرد آلو و... و هم اکنون در پروسه ی سیب چیدن و تبدیل آنها به سرکه و شیره وخشک کردن به سر می بریم😃🫤 تازه امسال انگور بند نکردیم برای کشمش و شیره نپختیم😁
+ یقین دارم قاچاقی ای
الحمدلله ماه اول به نوکری سید الشهدا گذشتد . اواخر ماه رفتیم حرم حضرت رضا . مرداد ماه خادم خانوم سه ساله بودیم . صدقه سری خانوم رفتیم کربلا و بعد در شهریور هم به کلاس و هیئت ها.... شکر خدا عالیییی بود
+ بنده ی برگزیده ی خدا بودن این شکلیه دوستان🦦
درگیر خواستگاری بودیم.دو سه بار همو دیدیم مشاوره هم رفتیم ولی خب قسمت هم نبودیم
و کل تابستون رو درگیرش بودیم(قرار گذاشتن،تهیه لباس و تدارکات و ...) #مخاطب
الحمدلله خداروشکر ۲هفته اربعین بودیم
و ۱ ماه کامل در تدارکات عروسی که کنسل شد 😶🌫️☹️ و در ایام محرم و صفر ۲۴ ساعته روضه بودیم 😮💨🤨 #مخاطب
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منتظرم هوا پاییزی شه
دیگه جدی هوا دو نفره بشه..
@ezdevajihair
اگه دنبال شغل پر درآمد هستی
که زحمت زیادی هم نداشته باشه
اینجارو دریاب تا پاکش نکردم 🙄