eitaa logo
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
32.9هزار دنبال‌کننده
3.5هزار عکس
731 ویدیو
7 فایل
ارتباط با ادمین :🦥👇 @admin_sammi لینک برای پیام ناشناس : 👇 https://punz.ir/message/0448naz کانال دوم خاطرات متاهل ها 👇 https://eitaa.com/rohesabegh کانال تبلیغات : 👇 https://eitaa.com/joinchat/3521840594C18eef67e0e
مشاهده در ایتا
دانلود
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
‌ مگه مرد یه موجود گنده پشمالو با بوی عرق نیست؟ روغن تراپی از کجا دراومد؟ این احتمالا معیار های دختر
‌ نه به اون شوریه شوری نه به این بی نمکی بنظرم طرف بهداشت اولیه خودشو رعایت کنه بسه یه کلمه از خواهر عروس 😌 @ezdevajihair
کسی پاندا نمیخاد ؟ 🦦☹️ @ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
‌ برای من بشدت تمیزی مهمه یعنی مرتب حموم بره،روغن‌تراپی کنه،ریششو زیاد بلند نکنه،همیشه از اکسسوری ا
‌ ادمین من بابام با پنجاه و خورده ای سن اینطوره😭🤣 نه تنها موهاشو روغن تراپی میکنه بلکه روتین پوستی ام داره و حتی ماسک صورتم میزاره😔🙏🏼 تموم این اکسسوری هایی ام که ایشون گفتن و میندازهه و قربونش بشم خیلیم به استایلش بها میدهه😂 عوضش برادرم زمین تا آسمون با پدرم فرق داره🦦 + الان دیگه داداشت جای بابای ماست @ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
بنده به عنوان یک دختر خوشگلی و زشتی برام مهم نیست و مرتب بودن رسیدگی و آراستگی برام مهمه مثلا پیرایش
‌ سلام و عرض ادب ادمین عزیز با آرزوی قبولی عزاداری و فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین (ع) بنده به عنوان یک اقای مجرد ازت میخوام اگر مقدوره این پیامارو نزاری لالله ادم اینارو میخونه سر سوزن شوقی که برای ازدواج داره از بین میره کلا + ببینم پسرا رو فراری میدید از کانال🗿 @ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
بنده به عنوان یک دختر خوشگلی و زشتی برام مهم نیست و مرتب بودن رسیدگی و آراستگی برام مهمه مثلا پیرایش
‌ ادمین ولی همه ی دخترا هم نظرشون این نیست الان به نظر منی که دخترم این کارا (روغن تراپی و رسیدگی به پوست و ...) فقط مختص خانوماس زن ظریفه و نیاز به رسیدگی و روتین پوستی و اینا داره مرد همینکه به نظافت طبیعی(مرتب بودن ریش و موها و حموم رفتن) اهمیت بده کافیه مرد که نباید مثل زنا ادا بریزه @ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
‌‌‌ واقعا درک نمیکنم چرا آشنایی رو میزارید برای بعد محرم و صفر مگه میخواین کار حرامی انجام بدین که م
‌‌ ادمین عقدکردنم ایرادی نداره تو محرم و صفر ؟🥲 + نه ، چه ایرادی داره ؟؟؟ . اگر جشن قرار نیست بگیرید و یه عقد ساده قراره خونده بشه هیچ مشکلی نداره.. @ezdevajihair
خاطرات سمـّی ازدواج 🇮🇷
متن این دودَمه‌ خیلی به دل میشینه مناسب برای سینه‌زنی توی میادین🌱 خاطرات سمی ازدواج 🇮🇷 @ezdevajiha
دودمه‌ی جدید برای هیئت‌ها : از شروط رهبری حاشا که یک دم بگذریم جان فدای رهبریم ، جان فدای رهبریم... ما با حـزب الله لبنـــان تا ابــد همسنگریم جان فدای رهبریم ، جان فدای رهبریم... @ezdevajihair
تصوره اینکه آدم از مجردی می‌تونه در بیاد اما از متاهلی نه دارم روانم و متشنج می‌کنه😬 خاطرات سمی ازدواج 🇮🇷 @ezdevajihair