eitaa logo
فرمانداری شهرستان ملارد
4.1هزار دنبال‌کننده
870 عکس
144 ویدیو
7 فایل
کانال اخبار و رویدادهای فرمانداری شهرستان ملارد https://eitaa.com/f_malard ارتباط با ادمین کانال @Gorbani1405
مشاهده در ایتا
دانلود
ضرب‌الاجل دوماهه برای ساماندهی شیرابه‌های مرکز دفن پسماند غرب استان تهران 🔹 فرماندار ملارد در جلسه کارگروه مدیریت پسماند، برای ساماندهی شیرابه‌های مرکز دفن پسماند اخترآباد ضرب‌الاجل دوماهه تعیین کرد. 🔹به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ملارد به ریاست سیداصغر تقوی، فرماندار ملارد در سالن جلسات شهرداری ملارد برگزار شد. 🔹در این نشست ضمن بررسی مصوبات جلسه پیشین، شهرداران ملارد و صفادشت گزارشی از روند مدیریت پسماند، شامل تفکیک از مبدأ، فرهنگ‌سازی، و بازیافت ارائه دادند. 🔹فرماندار ملارد در این جلسه با تاکید بر ضرورت ساماندهی کامل وضعیت مرکز دفن پسماند غرب استان تهران (اخترآباد)، ضرب‌الاجل دوماهه‌ای برای مدیریت و کنترل شیرابه‌های تولیدی این مرکز تعیین کرد. 🔹همچنین مقرر شد فرایند جمع‌آوری، بی‌خطرسازی، حمل و دفع بهداشتی پسماندهای عفونی و بیمارستانی بر اساس ضوابط و مقررات شبکه بهداشت و محیط زیست اصلاح و به‌روزرسانی شود. 🔹در ادامه نشست نیز بر ضرورت انتشار فراخوان جذب سرمایه‌گذار به منظور ایجاد مرکز پردازش پسماندهای عمرانی و نخاله‌های ساختمانیدر حوزه شهرداری‌های ملارد و صفادشت تاکید شد. 🆔 https://eitaa.com/f_malard
20M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ خوشه‌های امید در ملارد؛ درمان رایگان بیماران نیازمند با همت مجمع خیرین سلامت 🆔 https://eitaa.com/f_malard
فرمانداری شهرستان ملارد
‌ خوشه‌های امید در ملارد؛ درمان رایگان بیماران نیازمند با همت مجمع خیرین سلامت 🆔 https://eitaa.com/
‌ خوشه‌های امید در ملارد؛ درمان رایگان بیماران نیازمند با همت مجمع خیرین سلامت 🔹با برگزاری سومین جلسه هماهنگی مجمع خیرین شهرستان ملارد، خبری خوش برای بیماران نیازمند این منطقه منتشر شد: از این پس، معرفی‌شدگان به مجمع خیرین، بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای در بیمارستان شهدای سلامت ملارد مداوا خواهند شد. 🔹 این اقدام در حالی رقم می‌خورد که مسئولین و خیرین با تکیه بر همدلی و همیاری، در شرایط سخت اقتصادی، گامی بلند برای کاهش بار درمانی از دوش مردم برداشته‌اند. 🔹به گزارش پایگاه خبری دقت نیوز، سومین جلسه هماهنگی مجمع خیرین شهرستان ملارد با حضور فرماندار، امام جمعه، رئیس و کادر بیمارستان شهدای سلامت، جمعی از پزشکان باسابقه، داروسازان و مدیران درمانگاه‌ شبانه‌روزی «مهر سیما» و دیگر درمانگاه‌ها و سایر مراکز درمانی شهرستان برگزار شد. 🔹در این نشست، حاج محمد حسن دهقانی، رئیس مجمع خیرین سلامت، با بیان اینکه هدف اصلی این شورا حل مشکل دارو و درمان در شهرستان ملارد است، از تعهد ویژه خود برای خدمت‌رسانی به مردم خبر داد. 🔹 او با تأکید بر اینکه درمان تخصص او نیست، اما با تکیه بر توانایی‌هایی که خداوند به او داده، این مسیر را آغاز کرده است، گفت: «من نذر کرده‌ام که از روز افتتاحیه، حداقل ۵۰ درصد از وقت خود را در دفتر این مجمع بگذرانم. من ۵۰ تا ۶۰ سال برای دو شیفت کار کردم و اکنون ادامه باقی مانده عمر، نذر کرده‌ام که هر چه توان دارم برای خدمت به مردم بگذارم. این نذر من است و خداوند هر از او خواسته ام تا باحال توان‌انجام آن را به من‌داده و قولی که نماز جمعه به مردم را نیز به لطف خدا عملی خواهم کرد و ان‌شاءالله خداوند قوت و توانی به من عطا کند تا بتوانم این مسیر را ادامه دهم.» 🔹حجت‌الاسلام و المسلمین خوبانی، امام جمعه ملارد، در سخنانی از تلاش‌های حاج محمد حسن دهقانی و تیم خیرین تقدیر کرد و افزود: «دغدغه‌مندی برای مردم و کشور، امری بسیار ارزشمند است. ما در شرایط بسیار سختی به سر می‌بریم و جنگ و مشکلات اقتصادی آسیب‌های زیادی به مردم زده است. همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در آغاز سال نو فرمودند، باید «همدلی و همیاری» سرلوحه کار خود قرار دهیم. تشکیل این گروه برای انجام کارهای درمانی و روانی، اقدامی ارزشمند است و ما باید به دنبال رضایت عامه مردم باشیم.» 🔹دکتر تقوی، فرماندار شهرستان ملارد، نیز با اشاره به استارت خوب این مجمع، بر ضرورت مدیریت دقیق منابع و شناسایی گروه‌های هدف تأکید کرد. او پیشنهاد داد که یک «بانک اطلاعاتی» از خانواده‌های نیازمند و بیماران خاص تهیه شود تا کمک‌ها به‌صورت هدفمند و عادلانه توزیع گردد. 🔹وی افزود : در ابتدای کار حاج حسن دهقان قول هایی برای تجهیز بیمارستان داد و‌خوشبختانه آن را عملیاتی و اجرا نمود . 🔹در ادامه، دکتر کلباسی، عضو هیئت رئیسه مجمع خیرین، از خدمات بی‌دریغ حاج حسن دهقان قدردانی کرد و اظهار داشت: «در ابتدای شروع تشکیل مجمع خیرین نا امید بودم و باور نمی‌کردم که با همت آقای دهقان بتوانیم به این نقطه برسیم؛ ایشان با تعهدی که نشان داده‌اند، موتور محرک این مجمع شده‌اند.» 🔹دکتر نوری، رئیس بیمارستان شهدای سلامت ملارد، نیزافزود : هزینه درمان بیماران معرفی‌شده توسط شورای خیرین سلامت به شرح زیر تأمین میشود: ۹۰ درصد از طریق دولت، ۵ درصد از محل سهم بخش و ۵ درصد نیز توسط خیرین تأمین گردد. این بدان معناست که بیمارانی که از طریق این مجمع معرفی می‌شوند، عملاً بدون پرداخت هزینه درمان خواهند شد.» 🔹این اقدام گامی مؤثر در جهت تحقق شعار «همدلی و همیاری» و کاهش فشار اقتصادی بر دوش مردم شهرستان ملارد در شرایط کنونی است. 🆔 https://eitaa.com/f_malard
اطلاعیه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان ملارد پیرامون انتشار اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای روستاها به اطلاع اهالی محترم روستاها و نامزدهای انتخاباتی شهرستان ملارد می‌رساند: 🔹در خصوص انتشار اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای روستاها، به استحضار می‌رساند با توجه به تعویق انتخابات هفتمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط وزارت کشور، انتشار لیست نهایی نامزدها نیز به تعویق افتاده است. 🔹پیرو پیگیری‌های به عمل آمده از سوی اداره کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران، پس از استعلام و اخذ نظر وزارت کشور توسط اداره کل و اعلام به فرمانداری، لیست نهایی نامزدها منتشر خواهد شد. 🔹لازم به ذکر است، پیش از اعلام تعویق انتخابات، مقرر بود اسامی نهایی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان ملارد در تاریخ ۲۹ فروردین ماه منتشر گردد. ▫️کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان ملارد 🆔 https://eitaa.com/f_malard
🌴🌳 به همت دفتر شهرک صنعتی صفادشت صورت کرفت؛ عملیات غرس ۱۷۲ درختچه کاج به یاد شهدای دانش آموز میناب 🆔 https://eitaa.com/f_malard
🔰ویژه برنامه استقبال ازکاروان 📌با حضور خادمین حرم امام رضا(ع) و پرچم گنبد امام رضا(ع) 🔺پنجشنبه ساعت ۸:۳۰ صبح 🔺، امامزاده ابراهیم(ع) 🆔 https://eitaa.com/f_malard
🔰جشن میلاد علی ابن موسی الرضا(ع) و حضرت معصومه(س) ▫️حجةالاسلام سید محسن محمودی ▫️مداح: کربلایی میثم عربلو 🔺پنج شنبه ۳ اردیبهشت ۱۰صبح 🔺، فرهنگسرای بیدگنه 🆔 https://eitaa.com/f_malard
ساماندهی فعالیت‌های خبری و تبلیغی در فضای مجازی ملارد آغاز شد 🔹مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد گفت: در راستای اجرای مصوبات شورای تامین، فرآیند ساماندهی فعالیت‌های خبری و تبلیغی در بستر پیام‌رسان‌های فضای مجازی در شهرستان ملارد آغاز شده است. 🔹یوسف قربانی، مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد با اشاره به آغاز ساماندهی فعالیت‌های خبری و تبلیغی در فضای مجازی شهرستان اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات شورای تامین شهرستان ملارد و به منظور ساماندهی فعالیت‌های خبری و تبلیغی در بستر پیام‌رسان‌های فضای مجازی، نشستی با حضور جمعی از مدیران کانال‌های مجازی و نماینده اعضای شورای تامین برگزار شد 🔹وی افزود: در این جلسه، وضعیت فعالیت خبری و تبلیغی در کانال‌ها و گروه‌های پرمخاطب شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر لزوم ضابطه‌مند شدن انتشار اخبار و محتوا در این بسترها تاکید شد. 🔹قربانی با بیان اینکه اخذ مجوز برای ادامه فعالیت کانال‌ها و گروه‌های پرمخاطب در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: مقرر شد مدیران کانال‌ها و گروه‌های خبری و تبلیغی پرمخاطب، ظرف مدت سه ماه، از طریق دستگاه‌های مسئول نسبت به پیگیری و اخذ مجوز فعالیت خود اقدام کنند. 🔹مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد همچنین بر ضرورت دقت در انتشار اخبار تاکید کرد و گفت: پرهیز از انتشار هرگونه خبر بدون منبع و کذب به ویژه در شرایط جنگی، از مهم‌ترین اصولی است که بر آن تاکید شد. 🔹وی ادامه داد: مدیران کانال‌ها باید در انتشار مطالب، اصول حرفه‌ای، اخلاقی و قانونی را رعایت کنند و از دامن زدن به شایعات و اخبار نادرست خودداری نمایند. 🔹مدیر روابط عمومی فرمانداری ملارد خاطرنشان کرد: امیدآفرینی در جامعه و طرح مطالبات مردم از مجاری قانونی، از جمله رویکردهای جدی ما در حوزه اطلاع‌رسانی است. بر همین اساس تاکید شد که مطالبات مردمی از طریق روابط عمومی ادارات و مسیرهای رسمی پیگیری و منعکس شود. 🔹قربانی امیدواری کرد با همکاری فعالان حوزه فضای مجازی در شهرستان ملارد، شاهد ارتقای سطح اطلاع‌رسانی، افزایش اعتماد عمومی و ساماندهی هرچه بیشتر فعالیت‌های خبری و تبلیغی در بستر پیام‌رسان‌ها باشیم. 🆔 https://eitaa.com/f_malard
🚨 شهادت ۶۸ کارمند دولت در محل خدمت 🔹رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه ایران در جنگ تحمیلی اخیر شاهد از دست دادن تعدادی از بهترین فرزندان خود بود، گفت: ۶۸ تن از پرسنل اداری کشور در محل خدمت خود جان خود را فدای ملت ایران کردند. 🆔 https://eitaa.com/f_malard