نشست مدیرکل منابع طبیعی تهران با فرماندار ملارد
🔹در نشست مدیرکل منابع طبیعی استان تهران با فرماندار ملارد، آخرین وضعیت پروژههای مهم و چالشهای حوزه منابع طبیعی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و تصمیماتی برای رفع مسائل اراضی و تکمیل پروژههای زیر بنایی اتخاذ شد.
🔹در این نشست که با حضور میرحامد اختری، مدیرکل منابع طبیعی استان تهران، و سید اصغر تقوی، فرماندار ملارد برگزار شد، موضوعاتی از جمله تکمیل نهالستان، واگذاری زمین برای پروژههای زیر بنایی، و تعیین تکلیف ساختمان اداری منابع طبیعی در دستور کار قرار گرفت.
🔹در این جلسه همچنین بر اهمیت حل و فصل اراضی اختلافی با متصرفین تاکید شد و اقدامات لازم برای تسریع در روند حل این پروندهها اتخاذ گردید.
🔹هدف این نشست، ارتقاء مدیریت سلامت و بهرهبرداری بهتر از منابع طبیعی شهرستان و تسهیل روند توسعه زیر بنایی در ملارد بود.
🆔 https://eitaa.com/f_malard
🔰موج خیابانی ۵۹ | نصرت رزمندگان اسلام #دهه_کرامت | #ملارد
🔺سخنران: حجت الاسلام خوبانی امام جمعه محترم شهرستان ملارد
🔺سهشنبه ۸ اردیبهشت ماه، ملارد، بلوار رسول اکرم(ص)، مقابل #مسجد_جامع_ملارد از ساعت ۲۰:۳۰
🔺حرکت اتوبوسها رأس ساعت ۲۰ از جلوی درب مساجد
🆔 https://eitaa.com/f_malard
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا