eitaa logo
فرمانداری شهرستان ملارد
4.1هزار دنبال‌کننده
889 عکس
145 ویدیو
7 فایل
کانال اخبار و رویدادهای فرمانداری شهرستان ملارد https://eitaa.com/f_malard ارتباط با ادمین کانال @Gorbani1405
مشاهده در ایتا
دانلود
بازدید فرماندار ملارد و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از دامداری جهان صالح 🔹فرماندار ملارد به همراه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از دامداری جهان صالح در روستای صالح‌آباد بازدید کردند. 🔹سید اصغر تقوی، فرماندار شهرستان ملارد، به همراه جبرائیل برادری، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، از دامداری جهان صالح واقع در روستای صالح‌آباد از توابع بخش مرکزی ملارد بازدید کردند. 🔹در این بازدید، مسائل و مشکلات این واحد دامداری ۱۲ هزار رأسی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رسیدگی به چالش‌های موجود صادر شد. 🔹شرکت سهامی خاص دامپروری و کشاورزی جهان صالح به عنوان یکی از باسابقه‌ترین مجموعه‌های فعال در حوزه دامپروری و از شرکت‌های هلدینگ دامداران، سالانه حدود ۶۳ هزار تن تولید دارد. این مجموعه از سال ۱۳۶۵ با هدف تولید شیر خام در منطقه مستقر شده و همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. 🔹در حال حاضر، این دامداری با دارا بودن ۱۲ هزار رأس دام از نژادهای هولشتاین و جرسی، در زمینی به مساحت حدود ۵۰ هکتار فعالیت می‌کند. 🔹همچنین، به گفته مدیرعامل این مجموعه، بیش از ۱۹۵ نفر از جوانان شهرستان ملارد در این واحد دامداری مشغول به کار هستند که نشان‌دهنده نقش مهم این مجموعه در اشتغال‌زایی منطقه است. 🆔 https://eitaa.com/f_malard
اغاز عملیات اصلاح هندسی میدان شقایق حدفاصل حد مرزی شهرستان فردیس و ملارد 🆔 https://eitaa.com/f_malard
مقابله قاطع شهرداری ملارد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم شهری 🔹شهرداری ملارد در ادامه سیاست‌های صیانت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از گسترش بی‌ضابطه حریم شهر، چندین مورد ساخت‌وساز غیرمجاز را در مناطق مختلف این شهر تخریب و قلع‌وقمع کرد. 🔹محمدزاده پودینه، شهردار ملارد، با تاکید بر ضرورت حفاظت از حریم شهر اعلام کرد: طی عملیات اخیر، چندین بنای احداث‌شده در اراضی کشاورزی مناطق بیدگنه (کانال شمالی و کوچه فومیران)، خوشنام (کاشانی شمالی و اکسیر شرقی) و ملارد ویلای جنوبی به دلیل تخلف و ساخت‌وساز غیرمجاز، تخریب شد. 🔹شهردار ملارد با اشاره به برخورد جدی مدیریت شهری با هرگونه تغییر کاربری غیرقانونی گفت: حفاظت از اراضی کشاورزی و جلوگیری از توسعه بی‌ضابطه در حریم، از اولویت‌های مهم مدیریت شهری است و این روند با قاطعیت ادامه خواهد یافت. 🆔 https://eitaa.com/f_malard
واگذاری ۱۹ پنل خورشیدی به عشایر ملارد برای تقویت دسترسی به انرژی پاک 🔹در راستای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و کمک به بهبود شرایط معیشتی عشایر، ۱۹ دستگاه پنل خورشیدی توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ملارد به خانوارهای عشایری این منطقه واگذار شد. 🔹حمید احمدی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملارد، با اعلام این خبر گفت: به منظور بهره‌مندی عشایر از انرژی‌های پاک در مناطق ییلاقی و فراهم کردن روشنایی در نقاط صعب‌العبور و کوهستانی، تعداد ۱۹ دستگاه پنل خورشیدی به متقاضیان عشایری این شهرستان تحویل شد. 🔹وی با اشاره به محدودیت دسترسی عشایر به شبکه سراسری برق افزود: استفاده از پنل‌های خورشیدی علاوه بر تأمین برق مورد نیاز چادرهای عشایری، امکان استفاده از وسایل برقی ضروری، افزایش امنیت، و بهبود شرایط زندگی این خانوارها را فراهم می‌کند. 🔹احمدی اجرای چنین طرح‌هایی را گامی مهم در جهت حمایت از جامعه عشایری و پایداری زیست‌محیطی دانست و اظهار کرد: توسعه انرژی‌های پاک یکی از اولویت‌های بخش کشاورزی و عشایری است و تلاش می‌شود این اقدامات در ماه های آینده نیز گسترش یابد. 🆔 https://eitaa.com/f_malard