eitaa logo
فرمانداری شهرستان ملارد
4.1هزار دنبال‌کننده
889 عکس
145 ویدیو
7 فایل
کانال اخبار و رویدادهای فرمانداری شهرستان ملارد https://eitaa.com/f_malard ارتباط با ادمین کانال @Gorbani1405
مشاهده در ایتا
دانلود
واگذاری ۱۹ پنل خورشیدی به عشایر ملارد برای تقویت دسترسی به انرژی پاک 🔹در راستای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و کمک به بهبود شرایط معیشتی عشایر، ۱۹ دستگاه پنل خورشیدی توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ملارد به خانوارهای عشایری این منطقه واگذار شد. 🔹حمید احمدی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملارد، با اعلام این خبر گفت: به منظور بهره‌مندی عشایر از انرژی‌های پاک در مناطق ییلاقی و فراهم کردن روشنایی در نقاط صعب‌العبور و کوهستانی، تعداد ۱۹ دستگاه پنل خورشیدی به متقاضیان عشایری این شهرستان تحویل شد. 🔹وی با اشاره به محدودیت دسترسی عشایر به شبکه سراسری برق افزود: استفاده از پنل‌های خورشیدی علاوه بر تأمین برق مورد نیاز چادرهای عشایری، امکان استفاده از وسایل برقی ضروری، افزایش امنیت، و بهبود شرایط زندگی این خانوارها را فراهم می‌کند. 🔹احمدی اجرای چنین طرح‌هایی را گامی مهم در جهت حمایت از جامعه عشایری و پایداری زیست‌محیطی دانست و اظهار کرد: توسعه انرژی‌های پاک یکی از اولویت‌های بخش کشاورزی و عشایری است و تلاش می‌شود این اقدامات در ماه های آینده نیز گسترش یابد. 🆔 https://eitaa.com/f_malard
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش‌و‌پرورش: نحو برگزاری امتحانات نهایی تا مرداد تعیین تکلیف می‌شود سخنگوی آموزش‌وپرورش: 🔹 تکلیف نحوه برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم به‌صورت حضوری یا مجازی تا نیمه مردادماه مشخص می‌شود. 🔹 اگر شرایط برگزاری حضوری امتحانات تا مردادماه فراهم نشود، امتحانات به‌صورت داخلی، یعنی مجازی و با اختیار منطقه و استان برگزار خواهد شد. 🆔 https://eitaa.com/f_malard
🔰موج خیابانی ۶۱ | نصرت رزمندگان اسلام | 🔺پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه، مارلیک، فاز سه، خیابان گل مریم، پایین تر از مسجد خاتم الانبیاء(ص)، مقابل از ساعت ۲۰:۳۰ 🔺حرکت اتوبوس‌ها رأس ساعت ۲۰ از جلوی درب مساجد 🆔 https://eitaa.com/f_malard
🔺پایان سرگردانی پستی و گامی به سوی شهر هوشمند / صفادشت؛ اولین شهر استان تهران در طرح هوشمندسازی پلاک‌های شهری 🔹 شهر صفادشت به عنوان اولین شهر در استان تهران، طرح جامع پلاک‌کوبی هوشمند (مجهز به QR کد) را با اعتبار ۵ میلیارد تومانی و نصب بیش از ۸ هزار پلاک جدید به اتمام رساند. شهروندان با اسکن کیوآر کد روی پلاک منازل، به اطلاعات ساختمان و خدمات شهری دسترسی پیدا می‌کنند. 🔹 رئیس اداره پست ملارد گفت: این طرح، صفادشت را به پیشگام دیجیتال‌سازی شهری در استان تبدیل کرده و به کاهش مرسولات برگشتی و رفع نقص آدرس کمک شایانی می‌کند. صفادشت امروز الگویی برای سایر شهرهای استان تهران در حوزه هوشمندسازی آدرس‌دهی شهری است. 🆔 https://eitaa.com/f_malard
تا دقایقی دیگر پیام رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت روز ملی خلیج فارس منتشر خواهد شد. 🆔 https://eitaa.com/f_malard
پیام رهبر انقلاب به مناسبت روز ملی خلیج فارس بسم‌الله الرّحمن الرّحیم 🔹یکی از نعمتهای بی‌بدیل خداوند متعال برای ملتهای مسلمان منطقه‌ی ما خصوصاً مردم شریف ایران اسلامی، موهبت «خلیج فارس» است. نعمتی فراتر از یک پهنه‌ی آبی که بخشی از هویت و تمدن‌مان را شکل داده و علاوه بر نقطه اتصال ملتها، مسیر حیاتی و منحصر به فرد اقتصاد جهانی را در تنگه هرمز و پس از آن دریای عمان ایجاد کرده است. این سرمایه‌ی راهبردی، طمع شیاطین بسیاری را در قرنهای گذشته برانگیخته و سابقه‌ی تجاوزهای مکرّر بیگانگان اروپایی و امریکایی، ناامنی‌ها، ضررها و تهدیدهای متعدد برای کشورهای منطقه، تنها گوشه‌ای از نقشه‌های شوم مستکبران جهان علیه ساکنان منطقه‌ی خلیج فارس می‌باشد که تازه‌ترین نمونه‌ی آن قدّاره‌کشی‌‌های اخیر شیطان بزرگ بود. 🔹ملت ایران که دارای بیشترین ساحل خاکی خلیج فارس است، بیشترین جانفشانی‌ها را در راه استقلال خلیج فارس و مقابله با بیگانگان و متجاوزان داشته است؛ از اخراج پرتغالی‌ها و آزادسازی تنگه هرمز که مبنای نامگذاری دهم اردیبهشت ماه به عنوان روز ملی خلیج فارس شده است، تا مبارزه علیه استعمار هلند و نیز حماسه‌های مقاومت در مقابل استعمار انگلیس و ... اما انقلاب اسلامی، نقطه عطف این مقاومت‌ها در کوتاه کردن دست مستکبران از منطقه‌ی خلیج فارس بود و امروز با گذشت دو ماه از بزرگترین لشکرکشی و تجاوز زورگویان دنیا در منطقه و شکست مفتضحانه‌ی امریکا در نقشه‌ی خود، فصل نوین خلیج فارس و تنگه هرمز در حال رقم خوردن است. 🔹ملت‌های منطقه خلیج فارس که سال‌های متمادی به سکوت و ذلّت‌پذیریِ حاکمان در برابر زورگویان و تجاوزکاران عادت کرده بودند، در شصت روز گذشته جلوه‌های زیبای صلابت، هوشیاری و مجاهدت دلاورمردان نیروهای دریایی ارتش و سپاه را در کنار غیرت و سلحشوری مردم و جوانان خطّه‌‌ی جنوب ایران عزیز در نفی سلطه‌ی بیگانگان به چشم خود دیدند. 🔹امروز به عنایات حضرت حق جَلَّ‌وعَلا و به برکت خون شهدای مظلوم جنگ تحمیلی سوم علی‌الخصوص رهبر عظیم‌الشأن و دوراندیش انقلاب اسلامی اعلی‌الله‌مقامه‌الشریف، نه فقط در میان افکار عمومی جهان و ملت‌های منطقه، حتی برای سلاطین و حاکمان کشورها نیز ثابت شد که حضور بیگانگان امریکایی و لانه‌گزینی و آشیانه‌کردن آنها در سرزمین‌های خلیج فارس، مهمترین عامل ناامنی در منطقه است و پایگاه‌های پوشالی امریکا تاب و توان تأمین امنیت خود را نیز ندارد، چه‌ رسد به اینکه امیدی به تأمین امنیت وابستگان و امریکاپرستان منطقه توسط امریکا باشد. 🔹به حول و قوّه الهی آینده‌ی درخشان منطقه‌ی خلیج فارس، آینده‌ای بدون امریکا و در خدمت پیشرفت، آسایش و رفاه ملت‌هایش خواهد بود. ما با همسایگان‌مان در پهنه‌ی آبی خلیج فارس و دریای عمان «هم‌سرنوشت» هستیم و بیگانگانی که از هزاران کیلومتر دورتر، طمع‌کارانه در آن شرارت می‌کنند، جایی در آن ندارند مگر در قعرِ آب‌هایش. و زنجیره‌ی این ظفر که به لطف پروردگار تبارک و تعالی در سایه‌ی تدابیر و سیاست‌های مقاومت و راهبرد ایران قوی محقّق شده است، طلیعه‌ی نظم جدید منطقه و جهان خواهد بود. 🔹امروز برانگیختگی معجزه‌گون ملت ایران، منحصر در ده‌ها میلیون جان‌فدای مبارزه با صهیونیسم و امریکای خون‌ریز نمانده و پیشاپیش صفوف به هم پیوسته امّت مبعوث شده‌ی اسلامی؛ نود میلیون هموطن غیور و شریف ایرانی داخل و خارج از کشور، تمامی ظرفیت‌های هویتی، معنوی، انسانی، علمی، صنعتی و فناوری‌های پایه‌ای و نوین ـ از نانو و بیو تا هسته‌ای و موشکی ـ را سرمایه‌ی ‌‌ملی خود فرض کرده و همچون مرزهای آبی، خاکی و هوایی پاسدار آن خواهند بود. 🔹ایران اسلامی با شُکر عملی نعمت اِعمال مدیریت بر تنگه هرمز، منطقه‌ی خلیج فارس را ایمن خواهد کرد و بساط سوء استفاده‌های دشمن متخاصم را از این آبراه برخواهد چید. قواعد حقوقی و اِعمال مدیریت جدید تنگه هرمز، آسایش و پیشرفت را به نفع همه‌ی ملت‌های منطقه رقم خواهد زد و مواهب اقتصادی آن، دل ملت را شاد خواهد کرد؛ بِاِذنِ الله وَلَو کَرِهَ الکافرون. سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای ۱۰/اردیبهشت/۱۴۰۵ 🆔 https://eitaa.com/f_malard
تسریع در روند عملیات بازگشایی محور الغدیر شرقی و اتصال ان به بلوار نیایش 🔹️این پروژه باعث کاهش بار ترافیکی بلوار رسول اکرم و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه و افزایش رفاه حال شهروندان ملارد میشود که با دستور اکید شهردار ملارد در حال اجرا میباشد. 🆔 https://eitaa.com/f_malard
تشدید نظارت بر بازار ملارد از شنبه؛ برخورد قاطع با گران‌فروشان 🔹معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد از تشدید نظارت‌ها بر بازار از روز شنبه دوازدهم اردیبهشت خبر داد و اعلام کرد با هرگونه گران‌فروشی و تخلف در واحدهای صنفی برخورد قاطع صورت خواهد گرفت. 🔹 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، آقامعلی سلطانی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد، اظهار داشت: با توجه به گزارش‌های متعدد مردمی و بازرسان از تخلفات صورت گرفته در بازار از جمله گران‌فروشی و عدم درج قیمت مصرف‌کننده، در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ملارد مصوب شد تا نظارت‌ها تشدید و با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 🔹وی با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی و تلاش دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد کشور، افزود: متاسفانه برخی واحدهای صنفی با اقدامات خود ناخواسته در زمین دشمن بازی کرده و به سلامت اقتصادی جامعه لطمه وارد می‌کنند که با این افراد در سطح شهرستان ملارد به شدت برخورد خواهد شد. 🔹سلطانی تصریح کرد: از روز شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه، اکیپ‌های بازرسی در دو شیفت صبح و عصر به صورت فعال در سطح شهرستان مستقر شده و بر بازار نظارت خواهند کرد. 🔹معاون فرماندار ملارد از مردم شریف شهرستان ملارد درخواست کرد هرگونه گزارش تخلف اقتصادی، گران‌فروشی و احتکار را از طریق سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد. 🆔 https://eitaa.com/f_malard