تشدید نظارت بر بازار ملارد از شنبه؛ برخورد قاطع با گرانفروشان
🔹معاون برنامهریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد از تشدید نظارتها بر بازار از روز شنبه دوازدهم اردیبهشت خبر داد و اعلام کرد با هرگونه گرانفروشی و تخلف در واحدهای صنفی برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.
🔹 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، آقامعلی سلطانی، معاون برنامهریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد، اظهار داشت: با توجه به گزارشهای متعدد مردمی و بازرسان از تخلفات صورت گرفته در بازار از جمله گرانفروشی و عدم درج قیمت مصرفکننده، در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ملارد مصوب شد تا نظارتها تشدید و با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.
🔹وی با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی و تلاش دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد کشور، افزود: متاسفانه برخی واحدهای صنفی با اقدامات خود ناخواسته در زمین دشمن بازی کرده و به سلامت اقتصادی جامعه لطمه وارد میکنند که با این افراد در سطح شهرستان ملارد به شدت برخورد خواهد شد.
🔹سلطانی تصریح کرد: از روز شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه، اکیپهای بازرسی در دو شیفت صبح و عصر به صورت فعال در سطح شهرستان مستقر شده و بر بازار نظارت خواهند کرد.
🔹معاون فرماندار ملارد از مردم شریف شهرستان ملارد درخواست کرد هرگونه گزارش تخلف اقتصادی، گرانفروشی و احتکار را از طریق سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اطلاعرسانی کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
🆔 https://eitaa.com/f_malard
#استغاثه | #نشر_حداکثری
🔰موج خیابانی ۶۲ | نصرت رزمندگان اسلام | #مارلیک
📌به همراه مراسم دعا و نماز استغاثه
🔺جمعه ۱۱ اردیبهشت ماه، مارلیک، فاز سه، خیابان گل مریم، پایین تر از مسجد خاتم الانبیاء(ص)، مقابل #مجتمع_گل_نرگس از ساعت ۲۰:۳۰
🔺حرکت اتوبوسها رأس ساعت ۲۰ از جلوی درب مساجد
❌زیرانداز و مهر همراه بیاورید
🆔 https://eitaa.com/f_malard
جمعآوری بالکنها و کرکرههای غیرمجاز در معابر عمومی
🔹در راستای ساماندهی سیما و منظر شهری و پیشگیری از تخلفات ساختمانی، عملیات کنترل و نظارت بر ساختوسازهای سطح شهر ملارد توسط شهرداری تشدید شده و در این چارچوب، بالکنها و کرکرههای تجاری غیرقانونی و نیز سازههای فلزی واقع در معابر عمومی جمعآوری شد.
🆔 https://eitaa.com/f_malard
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شب دلتنگی و اقتدار؛ اجتماع پرشور مردم ملارد در سوگ رهبر شهید
مردم ولایتمدار ملارد در شصت و یکمین شب پیاپی، با تجمعی باشکوه در پی شهادت مظلومانه امام خامنهای، بر تداوم راه مقتدای خود و پایداری در مسیر ولایت تأکید کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حماسه حضور و وفاداری مردم شهرستان ملارد در پاسداشت مقام والای رهبر معظم انقلاب، وارد شصت و یکمین شب خود شد. مردم شریف ملارد شب گذشته با حضوری گسترده، نشان دادند که شعله عشق به ولایت در دلهایشان خاموششدنی نیست.
در این اجتماع معنوی، شرکتکنندگان با عزاداری و ذکر مصیبت، یاد و خاطره مجاهدتهای عالمانه رهبر فقید را گرامی داشته و اعلام کردند که شهادت مقتدایشان، عزم آنان را در مسیر استقلال و سربلندی ایران اسلامی راسختر کرده است.
🆔 https://eitaa.com/f_malard
🌺هفتــه معلــم گرامــی بــاد
🌅پوستر
✨معلمان نمونه شهرستان ملارد✨
سال تحصیلی ۱۴۰۵-۱۴۰۴
#هفتهگرامیداشتمقاممعلم
#برایایران_برایمدرسه
•┈✾❀🕊🍃🌺🍃🕊❀✾┈•
▫️اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ملارد
🆔 https://eitaa.com/f_malard